FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu

12NME  >  Numerické metody


Počet hodnotících:18
Procento hodnotících:18%
|====................|

Zapsaných na předmět:97 studentů.
Ukončilo předmět:75 studentů.
|===============.....|77%
Klimo Ondřej Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Limpouch Jiří Prof.Ing. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]
Švéda Libor Mgr. Ph.D. [ Cvičící ]
Urban Jakub Ing. [ Cvičící ]
Váchal Pavel Ing. [ Cvičící ]
Vopálka Dušan Mgr. CSc. [ Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu [4]
  • Dobre osvezeni programovani. Navic mi konecne dosly nektere souvislosti.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jako největší achylova pata se ukázaly programátorské schopnosti (nebo spíše nechopnosti), které jsou rozhodné pro možnost využití znalostí z této přednášky v praxi.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajimavy predmet, ale nevim jestli mi k necemu bude.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • docela problém jsou neexistující skripta. ty slidy na netu jsou výsměch. ještě že máme wikipedii a internet
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [18]2.11
1 :|=======.............|33% [6]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [6]spíše ano
3 :|====................|22% [4]neutrální
4 :|==..................|11% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [18]2.44
1 :|=====...............|27% [5]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [5]spíše ano
3 :|====................|22% [4]neutrální
4 :|===.................|16% [3]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [18]
1 :|=...................|5% [1]rozhodně ano
2 :|========............|38% [7]spíše ano
3 :|=======.............|33% [6]ano i ne
4 :|====................|22% [4]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [18]
1 :|===.................|16% [3]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [5]spíše ano
3 :|===.................|16% [3]ano i ne
4 :|========............|38% [7]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne