FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Pytlíček Jiří prom.mat. :: [01LIA1] Lineární algebra A1

Další předměty
[01LIA1] Lineární algebra A1
[01LIP] Lineární programování
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:20 / 43
Procento hodnotících:46%
|=========...........|
SUM : Celkové hodnocení [303]1.50
1 :|==============......|68% [207]
2 :|====................|20% [63]
3 :|=...................|5% [16]
4 :|=...................|3% [11]
5 :|....................|1% [6]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
  • Je bláznovství chtít zlepšovat něco, co je dokonalé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • není co zlepšovat, jeho systém se blíží k dokonalosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prostor ke zlepšení nevidím.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zařídit aby nebyly přednášky z algebry dycky o pul osmé
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Po tolika letech v terénu už má vše vypilované...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [10]
  • Asistent Pytlíček je ... asistent Pytlíček. Myslím, že není třeba hlubších komentářů. Já odcházel z přednášek spokojen.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý výklad přednášené látky - systematičnost, preciznost, srozumitelnost, ucelenost. Nadšení s jakým látku vykládá. Ochotu poskytnout konzultace. Vypichuje důležité věci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvěle rozvržené učivo. Velmi systematické a probrané (alespoń podle mého názoru) dost do hloubky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • systematicnost, jasny vyklad, vse pise na tabuli, zacina i konci presne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jedinečný styl přenášení i cvičení. Bylo řečeno vše podstatné, nebyl dán žádný prostor k nejasnostem, přesto s každou další látkou se vracel k předchozí, aby znalosti osvěžoval a utužoval. Živý styl výkladu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan Pytlíček je prostě pedagog s velkým P (ne pyjem). Precizní, efektivní. Prostě skvělé přednášky. Radost skoro chodit i na pul osmé.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přesnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • poutavost prednesu, seriozni a ferove jednani
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • preciznost, jede podle skript, která jsou hodně kvalitní a komentuje je... prostě Pytlíček, no...:-) jeden z nejlepších přednášejících
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Že se dokáže vcítit do pohledu studenta a upozornit na to, kde se často chybuje.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Všechny až na jednu, kterou jsem zaspal :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přestože přednášky začínaly v půl osmé ráno, vyplatilo se na ně chodit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [10]
  • cvicici byla lenka hakova.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičila mě Lenča Háková. Z její strany skvělý přístup, přiměřené nároky na zápočet, vstřícná a ochotná zodpovídat mé všetečné dotazy (často i dalece nad rámec cvičení). Občas se malilinko zamotala do výkladu, ale ve výsledku vcelku bez problémů..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý cvičící, viz. hodnocení přednášejícího
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vyborny system cviceni, nic bych nemenil
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičící byla Lenka Háková cvičení nás nepřipravilo v dostatčné míře (mám na mysli typy zkouškových příkladů) na zkoušku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejkvalitnejsi cvicici, co jsem kdy zazil na teto fakulte.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pozn.: Mou cvičící byla Lenka Háková. Cvičení s ní mě bavila, byla pro mě rozhodně přínosná, techniky řešení příkladů jsem se naučil, navíc dakázala studenty namotivovat chodit na cvičení připravené. Negativum vidím v tom, že cvičení bylo v pátek od půl druhé.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičící: Lenka Háková
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ze začátku byly malé písemky velký šok, ale pak jsem si zvyknul. Měli by to tak dělat i ostatní cvičící. Zlepšení: nemusel by dělat ze slabších studentů odstrašující příklady. Nejen, že to každý vidí sám, ale hlavně mají ostatní strach, že jednou taky uslyší něco takového. Nedání zápočtu podle mě úplně stačí:)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • cvičila mě sl. Háková, tedy tato část ankety postrádá smyslu
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [12]
  • Psal jsem si zápisky, což znamená, že jsem vlastnil Pytlíčkova skripta psaná rukou. Což ale taky znamená, že byly kvalitní :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ze skript Lineární algebra, ale také ze svých poznámek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • z pytlickovych skript
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Doporučená skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta prednasejiciho
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jiří Pytlíček - Lineární algebra
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pytlicek: Linearni algebra a geometrie
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta doplněné o pár věcí z přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zpětně si myslím, že by bývalo daleko lepší si dělat poznámky do skript - neriskoval bych chyby v zápiscích a vstřebal bych daleko více informací, včetně těch "mezi řádky".
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta Algebra, zapisky z prednasek a cviceni
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta, samozřejmě
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [7]
  • U písemné části zkoušky je podlemě kladen příliš velký důraz na numerické chyby. Ústní část: zkoušející mě nijak nestresoval, dal dostatek prostoru pro uvažování. Zkouška se mi líbila. Ve srovnání s některými předměty, mi přijde, že kreditová dotace je malá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška byla velice náročná, především písemná část. Nicméně se pan asistent nesnažil atmosféru nijak zahustit, choval se příjemně a celou dobu reagoval klidně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dle mého názoru zbytečně složité příklady,jinak mi zkouška přišla férová.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná by se mohlo ještě míň hledět na numeriké chyby při písemné části...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • docela Solidní likvidační příklady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stres ze zkoušky byl více méně zbytečný. Zkouška probíhala uvolněně, zkoušející podněcoval soustředěnost, burcoval k lepším výkonům, pomáhal, dostal ze studentů maximum.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ty báchorky, co jsem slyšel v prvním semestru, nejsou vůbec pravdivé! Zkouška probíhala v přátelské atmosféře a dokonce ani vyhození od zkoušky není nic dramatického, spíš naopak.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [19]1.47
1 :|==========..........|52% [10]rozhodně ano
2 :|=========...........|47% [9]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [12]
1 :|============........|58% [7]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [19]1.11
1 :|==================..|89% [17]rozhodně ano
2 :|==..................|10% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [19]1.00
1 :|====================|100% [19]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [19]1.11
1 :|==================..|89% [17]rozhodně ano
2 :|==..................|10% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [21]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|....................|0% [0]3-6
3 :|....................|0% [0]7-10
4 :|================....|80% [17]11-14
5 :|=...................|4% [1]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [15]1.20
1 :|================....|80% [12]rozhodně ano
2 :|====................|20% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [15]1.13
1 :|=================...|86% [13]rozhodně ano
2 :|===.................|13% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [15]1.53
1 :|===========.........|53% [8]rozhodně ano
2 :|========............|40% [6]spíše ano
3 :|=...................|6% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [15]1.00
1 :|====................|20% [3]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|================....|80% [12]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|....................|0% [0]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [31]1.00
1 :|===.................|16% [5]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|=========...........|45% [14]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [18]1.28
1 :|==============......|72% [13]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [5]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [20]1.20
1 :|================....|80% [16]rozhodně ano
2 :|====................|20% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [20]3.15
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [6]spíše ano
3 :|=======.............|35% [7]neutrální
4 :|=====...............|25% [5]spíše ne
5 :|==..................|10% [2]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [20]1.35
1 :|==============......|70% [14]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [5]spíše ano
3 :|=...................|5% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [20]1.35
1 :|==============......|70% [14]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [5]spíše ano
3 :|=...................|5% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [20]3.45
1 :|=...................|5% [1]rozhodně ano
2 :|===.................|15% [3]spíše ano
3 :|======..............|30% [6]neutrální
4 :|======..............|30% [6]spíše ne
5 :|====................|20% [4]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [15]1.47
1 :|===========.........|53% [8]rozhodně ano
2 :|=========...........|46% [7]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [15]1.27
1 :|===============.....|73% [11]rozhodně ano
2 :|=====...............|26% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne