FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. :: [01LIB1] Lineární algebra B1

Další předměty
[01LIB1] Lineární algebra B1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:19 / 29
Procento hodnotících:65%
|=============.......|
SUM : Celkové hodnocení [126]1.52
1 :|============........|62% [79]
2 :|=====...............|26% [33]
3 :|=...................|7% [10]
4 :|=...................|3% [4]
5 :|....................|0% [0]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
  • Hlasitejsi a srozumitelnejsi mluva - tedy ne huhlani do tabule.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [1]
  • Ochota dohodnout se, co se napriklad zkousek tyce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Vetsinu prednasek v tomto semestru jsem chodil na LIA.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [6]
  • Nic bych neměnil. Jenom větší koordinaci v bodování. Rušení napsaných písemek bylo trapné!!!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Časové nároky na malé testy příliš velké, ne každý je rychlý, zvláště v psychicky vypjatějších situacích...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jen kdyby na nas u tabule nekricel
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • NIČ NEMENIŤ!!! Asi najlepšia organizácia prednáška/cvičenie. Cvičenie vždy pokrývalo prednášku. Oceňujem hlavne prístup doc. Humhala, ktorý bol vždy nad vecou, perfektne rozumel preberanej látke a pristupoval k študentom tak ako oni pristupovali k predmetu. Rovnako vítanou vecou boli aj zápočtové písomky, ktoré nútili sa na predmet pripravovať, vďaka čomu bola potom následne jednoduchšia príprava na skúšku. Občas my možno neuškodil trochu priateľskejší prístup pána docenta (ale to rozhodne nie je fakt, ktorý by narúšal môj kladný dojem z cvičenia). Hlavne treba pokračovať v nastúpenej ceste.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Získání zápočtu podle bodů bylo rozhodně lepší než pomocí dobře a špatně napsaných písemek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Humhal Emil je nejlepší cvičící : )
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2]
  • Sripta Doc.Humhala
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nejvic mi pomohl starsi spoluzak, abych si vedela rady s pisemnou casti zkousky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [1]
  • Rekla bych, ze zkouska byla stresujici pro docenta Humhala tim, ze byl schopny vydrzet moje krkolomne definice. Touto trpelivosti si ziskal muj respekt.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [1]2.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|====================|100% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
1 :|==========..........|50% [1]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [1]2.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|====================|100% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [1]2.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|====================|100% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [1]1.00
1 :|====================|100% [1]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|....................|0% [0]3-6
3 :|....................|0% [0]7-10
4 :|....................|0% [0]11-14
5 :|==========..........|50% [1]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [18]1.33
1 :|==============......|72% [13]rozhodně ano
2 :|====................|22% [4]spíše ano
3 :|=...................|5% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [18]1.50
1 :|============........|61% [11]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [5]spíše ano
3 :|==..................|11% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [18]1.33
1 :|==============......|72% [13]rozhodně ano
2 :|====................|22% [4]spíše ano
3 :|=...................|5% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [18]1.06
1 :|=...................|5% [1]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|====................|22% [4]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|=============.......|66% [12]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|=...................|5% [1]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [4]1.00
1 :|=====...............|25% [1]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|=====...............|25% [1]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [2]1.00
1 :|====================|100% [2]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [2]1.50
1 :|==========..........|50% [1]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [2]3.50
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|==========..........|50% [1]neutrální
4 :|==========..........|50% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]1.00
1 :|====================|100% [2]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [2]1.50
1 :|==========..........|50% [1]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [2]2.00
1 :|==========..........|50% [1]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|==========..........|50% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [18]2.22
1 :|===.................|16% [3]rozhodně ano
2 :|===========.........|55% [10]spíše ano
3 :|===.................|16% [3]neutrální
4 :|==..................|11% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [18]1.50
1 :|=============.......|66% [12]rozhodně ano
2 :|====................|22% [4]spíše ano
3 :|=...................|5% [1]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne