FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Balková Lubomíra Ing. :: [01LIB1] Lineární algebra B1

Další předměty
[01LIB1] Lineární algebra B1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:21 / 105
Procento hodnotících:20%
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [239]2.04
1 :|========............|42% [102]
2 :|=====...............|27% [66]
3 :|===.................|17% [42]
4 :|=...................|7% [17]
5 :|=...................|5% [12]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
  • Myslím, že by Ing Balková neměla pouze opisovat skripta na tabuli, spíše bych ocenil důkladné vysvětlení problémů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlastně ve všem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • troska jednoznacnajsie poziadavky pri skuske
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nič v zlom, ale občas by neškodilo viac rozprávať a menej písať, navyše za predpokladu že na tabuli sa objavuje presný prepis skrípt len s kozmetickými úpravami, ale celku hodnotím prednášku kladne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nepřepisovat skripta na tabuli a připojit k nim spíš nějaký komentář.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • V podstatě nic.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobrý prehľad v preberanej problematike, a priateľský a férový prístup k študentom
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Snahu látku srozumitelně a exaktně vysvětlit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na přednášce oceňuji hromadná cvičení.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Vstříctnost a snahu vysvětlit látku všem, ovšem na druhou stranu bylo to často zdržením, protože studenti kteří látce rozuměli opakování či dovysvětlení nepotřebovali. A ti, kteří nerozuměli stejně nedávali pozor.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • O přednáškách se pouze opisovala skripta na tabuli
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslím, že som bol na všetkých, napriek tomu, že sa každý druhý týždeň len prepisovali skriptá na tabuľu, ale na druhej strane ma nenapadá nič ako to zmeniť. Ale na druhej strane vzorové riešenia príkladov predvádzané na hromadnom cvičení, boli veľkým prínosom.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Temer vse, co bylo receno na prednasce obsahovala skripta pana Humhala.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [11]
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta doc. Humhala
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta na internetu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zo srip doc. Humhala
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • elektronicka skripta Doc. Humhala
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • materíály na internetu od docenta Humhala
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nároky u zkoušky jsou přiměřené, pouze mi přijde, že i když student splní podmínky pro možnost dostat známku bez ústní části zkoušky, je částokrát přesto vyzýván k pokračování v ústní části, i když očividně nesouhlasí, což je mírně v rozporu s tolerováním svobodného rozhodnutí studenta v případě oprávněnosti jeho nároku literatura pro přípravu: skripta doc. E. Humhala
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zo skrípt doc. Humhala, ktoré sú uverejnené na nete (veľmi dobre a zrozumiteľne napísané)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Doc Rndr Emil Humhal - Algebra 1
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • skripta doc. Humhala
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • vlastni zapisky + skripta
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Zkouška probíhala naprosto neobjektivně. Zbytečné stresování, celý den čekání na výsledky a pak nic. Opravování napsaných písemek vyvolenými jedinci. Zkouška za nadrcení a nepochopení. Žádný důraz na postup řešení, ale na numerické chyby. Pokud nemáte při ruce kalkulačku, na zkoušku raději nelezte. Avizovány malá čísla a pak ob krok násobíte 37 x 56.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňujem rozdelenie skúšky na ústnu a písomnú časť. Hoci som ústnu časť na prvý krát nespravil, dostal som dostatočnú spätnú odozvu a tiež som pochopil zopár vecí, ktoré mi z počiatku neboli jasné, čo potom následne viedlo k úspešnému "zberu" kreditov na druhom termíne. Tiež oceňujem ochotu a priateľský prístup skúmajúcej a závidím jej trpezlivosť, ktorú preukazovala pri skúšaní niektorých "tiež" študentov.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Škoda že na numerické chyby se bere větší důraz než za postup a odvozování. Doslovné opisování teorie neukáže jestli tomu rozumíme ale jestli jsme si to hodněkrát přečetli.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [20]1.80
1 :|========............|40% [8]rozhodně ano
2 :|=========...........|45% [9]spíše ano
3 :|==..................|10% [2]ano i ne
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [11]
1 :|===========.........|54% [6]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [21]1.76
1 :|============........|61% [13]rozhodně ano
2 :|====................|19% [4]spíše ano
3 :|==..................|9% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|==..................|9% [2]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [20]2.15
1 :|=====...............|25% [5]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [10]spíše ano
3 :|===.................|15% [3]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [20]1.65
1 :|===========.........|55% [11]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [5]spíše ano
3 :|====................|20% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [22]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|==..................|9% [2]3-6
3 :|====................|22% [5]7-10
4 :|===========.........|54% [12]11-14
5 :|....................|0% [0]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [3]2.00
1 :|=======.............|33% [1]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [1]spíše ano
3 :|=======.............|33% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [3]1.33
1 :|=============.......|66% [2]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [3]1.00
1 :|====================|100% [3]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [3]1.00
1 :|=======.............|33% [1]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=============.......|66% [2]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|....................|0% [0]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [31]1.00
1 :|===.................|16% [5]z vlastních zápisků
2 :|=...................|3% [1]z cizích zápisků
3 :|=========...........|45% [14]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [20]2.30
1 :|=====...............|25% [5]rozhodně ano
2 :|========............|40% [8]spíše ano
3 :|=====...............|25% [5]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|==..................|10% [2]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [20]2.10
1 :|=======.............|35% [7]rozhodně ano
2 :|=======.............|35% [7]spíše ano
3 :|===.................|15% [3]neutrální
4 :|===.................|15% [3]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [20]3.15
1 :|===.................|15% [3]rozhodně ano
2 :|==..................|10% [2]spíše ano
3 :|======..............|30% [6]neutrální
4 :|=======.............|35% [7]spíše ne
5 :|==..................|10% [2]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [20]1.65
1 :|===========.........|55% [11]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [5]spíše ano
3 :|====................|20% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [20]2.55
1 :|====................|20% [4]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [6]spíše ano
3 :|======..............|30% [6]neutrální
4 :|===.................|15% [3]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [20]2.95
1 :|==..................|10% [2]rozhodně ano
2 :|=======.............|35% [7]spíše ano
3 :|=====...............|25% [5]neutrální
4 :|==..................|10% [2]spíše ne
5 :|====................|20% [4]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3]1.33
1 :|=============.......|66% [2]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [3]1.67
1 :|=============.......|66% [2]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=======.............|33% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne