FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. :: [01MAA2] Matematická analýza A2

Další předměty
[01DP2] Diplomová práce 2
[01MAA2] Matematická analýza A2
[01DSEM] Předdiplomní seminář
[01TC] Teorie čísel
[01TEMA] Teorie matic
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:20 / 43
Procento hodnotících:46%
|=========...........|
SUM : Celkové hodnocení [264]1.62
1 :|============........|59% [157]
2 :|=====...............|25% [66]
3 :|==..................|10% [29]
4 :|=...................|3% [8]
5 :|....................|1% [4]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
  • V nicem, byly perfektni
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • chtělo by to více doprovodných obrázků a grafů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohl by se dávat důraz na to, kde začíná a končí důkaz věty, někteří se potom ztrácí v tom, co se právě při výkladu děje. Dále bych ocenil, kdyby se na začátku hodiny krátce shrnula problematika vstahující se k látce, která studenty na dané přednášce čeká, podobně jako to dělá pan ing. Vrána. Pokud se dělají úvahy nebo rozbory, které nejsou ve skriptech do podrobna, doporučoval bych je dělat pomaleji a opakovaně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nedělat důkazy s tím, že víme, jak dopadnou (dodefinovávání fcí atd....). Pan Ing. V toto dělá lépe.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vest napr. dukazy trochu nazorneji, trochu komentovat a ilustrovat probirane veci, priblizovat...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [10]
  • Opět nemůžu nic než chválit. Nadšení, srozumitelný výklad, perfektní schopnost odpovídat na dotazy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Schopnost vycítit, co studenti nechápou a ochotně se k tomu vrátit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velké zapálení pro přednášenou látku. Občas spestřila výklad různými zajímavostmi...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • snaha vysvetlit dukazy lidsky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyborne vciteni se do studenta - vysvetlila presne to, co bylo treba
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkoušející si dokázala zjednat o hodině pořádek, což velice oceňuji. Také při jakémkoli dotazu velice pohotově reagovala a problematiku ještě více ozřejmila. V těchto ohledech byla asi nejlepším přednášejícím, kterého jsem na FJFI zažil. Dokázala přednášky zpestřit i řadou zajímavostí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chápe, že ne každý chápe.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Paní profesorka má dar výkladu, dokáže málo slovy říci to podstatné. Ví kolik látky odpřednášet, aby jí nebylo příliš mnoho, aby nás tak neodradila. Skripta jsou naprosto výborná, je radost se z nich učit. Je vidět, že si na nich dala záležet.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • prednasky byly prinosne, a ne nudne!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • srozumitelnost prednasek, vysvetleni pojmu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [7]
  • Všechny, takže cca 23 přednášek. Bylo vhodné tam chodit, oproti skriptům byla spousta věcí lépe osvětlena.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skoro vsechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • všechny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Navštívil jsem všechny přednášky do jedné. Považoval jsem za výhodu mít dva nezávislé zdroje ke zkoušce - poznámky z přednášek a skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nevyplatí se nechodit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [8]
  • Cvíčíci byl p. as. Pytlíček.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičil mě student pátého ročníku Pavel Strachota. Mám výtky k tempu cvičení, zamotávali jsme se do sice zajímavých, ale vcelku neužitečných příkladů, občas se cvičení zvrhlo ve veliký chaos.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Za cvičícího jsem měla as. Pytlíčka.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • mel jsem Pytlicka, je to skvely cvicici
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pisemky na kazdem cviceni (as. pytlicek) jsou dobry system, jak prinutit studenta ucit se
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící: Jiří Pytlíček, prom. mat. Cvičení byla výborná!!! Cvičení se spíš podobala přednáškám. Nikdo si netroufl nedávat pozor, myslím, že každý ze studentů si ze cvičení odnesl hodně, hodně moc. Jen je mi líto těch, kdo nedostali zápočet. Teď se sám sobě divím, kolik toho umím spočítat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jiri Pytlicek prom. mat
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • v nabídce není můj cvičící
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [12]
  • Skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta Matematická analýza
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta MA2
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • + Skripta z Matematické Analýzy 2, rovněž výborná (stejně jako moje krásné zápisky :) )
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pelantova: Mat.analyza II
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta MAA2
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cervena skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pelantová - Matematická analýza II
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Učil jsem se ze svých poznámek a ze skript - asi 50:50. Jenom jeden z těchto zdrojů by mně určitě nestačil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta k předmětu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta MA 2, vlastni zapisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [6]
  • Paní profesorka Pelantová se jen občas docela rozčiluje. Na mě ani vcelku ne, ale kolegové kolem byli občas nutni čelit výbuchům vzteku, ze kterých šel strach :) Zkouška byla občas něco jako průchod minovým polem, šlápnout krapet vedle, a už to lítalo...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • čekal jsem to daleko horší
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Patrně to bylo dáno tím, že jsem se na matematickou analýzu nestíhal během semestru příliš učit, ale v každém případdě pro mě byla příprava na zkoušku i samotný průbeh zkoušky velice stresující, nechtěl bych si tím víckrát projít. Na druhou stranu, zkoušející mi při zkoušce dost pomáhala a dala řadu cenných podnětl k tomu, jak bych se měl příště na zkoušku připravovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Paní profesorka je výborná zkoušející. Líbí se mi, že nic nedá zadarmo, to je dobrá motivace. Ještě více se mi líbí, že nikoho nevyhodí ze zkoušky, dokud by si to plně nezasloužil !!! Toho si opravdu cením. Raději zkouší bez jídla a pití čtyři hodiny vkuse, než aby poslala někoho domů. Zkouška byla výborná, měl jsem z ní skvělý pocit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pokud člověk všechno ví, je prof. P velmi hodná. Ale běda, jak člověk vysloví nějakou hloupost.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • priklady u zkousky nebyly toho typu, ktere jsme delali na cviceni.. byly to spise zajimave pripady, veci navic... na druhou stranu u zkousky nebyly tak podstatne... cele cviceni ale bylo u zkousky vlastne uplne zbytecne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [19]1.37
1 :|=============.......|63% [12]rozhodně ano
2 :|=======.............|36% [7]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [9]
1 :|=========...........|44% [4]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [19]1.42
1 :|==============......|68% [13]rozhodně ano
2 :|====................|21% [4]spíše ano
3 :|==..................|10% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [19]1.42
1 :|==============......|68% [13]rozhodně ano
2 :|=====...............|26% [5]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [19]1.05
1 :|===================.|94% [18]rozhodně ano
2 :|=...................|5% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [25]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|....................|0% [0]3-6
3 :|....................|0% [0]7-10
4 :|==========..........|52% [13]11-14
5 :|====................|20% [5]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [8]1.63
1 :|============........|62% [5]rozhodně ano
2 :|==..................|12% [1]spíše ano
3 :|=====...............|25% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [8]1.63
1 :|==========..........|50% [4]rozhodně ano
2 :|=======.............|37% [3]spíše ano
3 :|==..................|12% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [8]1.50
1 :|============........|62% [5]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [2]spíše ano
3 :|==..................|12% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [8]1.00
1 :|=======.............|37% [3]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|============........|62% [5]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|....................|0% [0]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [33]1.00
1 :|==..................|12% [4]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|==========..........|48% [16]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [20]1.60
1 :|==========..........|50% [10]rozhodně ano
2 :|========............|40% [8]spíše ano
3 :|==..................|10% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [20]1.20
1 :|================....|80% [16]rozhodně ano
2 :|====................|20% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [20]3.00
1 :|==..................|10% [2]rozhodně ano
2 :|====................|20% [4]spíše ano
3 :|=========...........|45% [9]neutrální
4 :|==..................|10% [2]spíše ne
5 :|===.................|15% [3]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [20]1.95
1 :|=========...........|45% [9]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [5]spíše ano
3 :|====................|20% [4]neutrální
4 :|==..................|10% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [20]1.60
1 :|=========...........|45% [9]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [10]spíše ano
3 :|=...................|5% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [20]2.30
1 :|======..............|30% [6]rozhodně ano
2 :|=======.............|35% [7]spíše ano
3 :|===.................|15% [3]neutrální
4 :|===.................|15% [3]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [8]2.00
1 :|=====...............|25% [2]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [4]spíše ano
3 :|=====...............|25% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [8]1.63
1 :|============........|62% [5]rozhodně ano
2 :|==..................|12% [1]spíše ano
3 :|=====...............|25% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne