FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. :: [02MEM] Mechanika, elektřina a magnetismus

Další předměty
[02MEM] Mechanika, elektřina a magnetismus
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:37 / 141
Procento hodnotících:26%
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [503]1.97
1 :|==========..........|51% [261]
2 :|====................|21% [107]
3 :|==..................|12% [62]
4 :|=...................|6% [34]
5 :|=...................|7% [39]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [12]
  • Je jasné, že pan docent už toho asi moc nezlepší. Ale dynamika mládí zkrátka chybí, při vší úctě.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslím, že by natěchto přednáškách mělo být více prostoru k dotazům
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • mohl by zhubnout (ale vzhledem k jeho věku to nemá za potřebí :-))
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná jenom v názorné ukázce řešení nějakých příkladů při přednášce. A také v důslednějším definování nových pojmů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nevenovat vtipum zase tolik casu a vice se soustredit na vysvetleni narocneho uciva, tolik neuspavat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • poriadok na prednaskach, pretoze na velku skodu nebolo koli hluku studentov nic rozumiet, le to je skor chyba studentov
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ve srozumitelnosti. Panu Štollovi šlo špatně rozumět a kvůli tomu z té přednášky moc nebylo. Moc mi přednášky nevyhovovaly
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná by mohl čas od času vykázat nějakého rušivého elementa/elementku z posluchárny. Na přednáškách je velký neklid. Srovnávám s prof. Jexem, kterému stačí zle se podívat a je ticho jako v hrobě.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nic me nenapada
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V ničem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nic, chyba je že nelze dostatečně rozumnět fyzice, pokud nemám dostatečnou matematiku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • je to asi blbe, ale nechat si spravit zuby, neni mu moc rozumet... narocne davat pozor
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [16]
  • Rozhled, vhled, pedagogické schopnosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtipný výklad historických poznámek apod.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • je to machr
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pomalý výklad vhodný pro pořizování zápisků, řečena byla spousta zajímavostí a předvedena řada experimentů, přesto bylo probráno vše podstatné, navíc student získal dostatečný nadhled. Celý předmět byl koncipován tak, aby výsledná známka odpovídala míře zájmu studenta o předmět během semestru, což je dost ojedinělé.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prehlad v tom co prednasa a celkove suvislosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vsuvky ve forme historickeho vyvoje pristupu k fyzice, povidani o danych osobnostech, vtipnost prednesu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • objektivita
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neskutočný prehľad vo všetkých oblastiach, nie len vo fyzike. Znalosť neskutočných historiek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oceňuji nervy pana docenta. Vydržet přednášet se stoickým klidem stotrojce plné prváku, z nichž valná část jsou naprosto nevychovaní lemplové, to už chce nějakou duševní rovnováhu...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • podani prednasek a vstricnost ke studentum, pristup k prednaskam, pokusy na MFF
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Styl přednášení, vstřícnost...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Odskoky do historie
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Že nás nechal opisovat při zkoušce. (ale to je zároveň i negativum)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • je hodny, coz ale neni objektivne asi moc dobre...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ochota, vstricnost, lidskost
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Vtipy docenta Štolla prostě nemají chybu, není nad charismatického přednášejícího.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [16]
  • Mno, moc jsem tam nechodil. Holt...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly sice zajímavé, ale z velké části o látce již probrané v minulém semestru nebo o nepodstatných věcech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • koli hluku som nic z toho nemal nic, tak som nepovazoval za dolezite tam chodit, keby tam bol vasi poriadok, tak by som prisiel pravdepodobne na vsetky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Některé (1 až 2) jsem zameškal z důvodu nemoci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • tak tretina
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • většina tj 24
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dopredu jsem vedel o narocnosti zkousky u doc. stolla, tak jsem presnasky vynechal
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nemůžu upřít, že přednášky byly do jisté míry zábavné - ovšem pro mě studijně maximálně nepřínosné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prednasky se prilis nevztahovaly ke zkousenym okruhum
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 1) slozite dojizdeni na prednasky 2) dobre napsana skripta stacila na nauceni se na zkousku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bol som takmer na všetkých boli zaujímavé, často nie len o fyzike. Človek sa dozvedel množstvo vecí z histórie, ku ktorým by sa inak hádam ani nedostal.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z folii se mnoho zapisku poridit nedalo, tim padem odpadl duvod prednasky navstevovat
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Špatný rozvrh. Neumožňoval chodit na všechny přednášky. Navíc přednášky nebyli nic moc. Poté co jsem přišel na to, že se během stejné doby co je vykládáno v sále naučím na chodbě víc, tak jsem chodil pouze na ukázkové pokusy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vedel jsem ,ze ten predmet bude zadarmo, tak jsem na to kaslal - moje chyba!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nevhodny casovy termin, nezajem o predmet.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [7]
  • cvičící Lenhart-na začátku semestru řekl, že podmínkou na zápočet je pouze účast, ale na konci jsme psali test, který nám neoznámil dostatečně dopředu (v tu dobu jsme už měli naplánovány jiné testy a zkoušky)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan Štoll je nejlepší cvičící z fyziky, na kterého jsem narazil. Vše jasně stručně vysvětleno. Žádný chaos, žádné nervy. Klídek, pohoda, odpoledne...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • necvicil ma Doc. Stoll, ale v ponuke nebola ina moznost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ocenil bych, kdyby se studenti brali k tabuli více rovnoměrněji. Možná by neuškodilo zadávat pro potřeby studentů nějaké malé domácí úkoly, aby si studenti znalosti utužili a na cvičení přicházeli lépe připraveni.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • bylo by vhodne mene arogance
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Měl jsem úplně jiného cvičícího, ale nevím jak se jmenoval. Zavést jasně dané podmínky k získání zápočtu a nedojednávat vše těsně před koncem semestru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • trochu se krylo se ZS
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [22]
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta Mechanika a elektřina a magnetismus
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Štollova tlustá skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mechanika, Štoll Ivan Doc. Ing. CSc. Elektřina a magnetismus, Štoll Ivan, Doc. Ing. CSc.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Připravoval jsem se kombinovaně z několika zdrojů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta doc. Stolla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stoll: Mech, ElMag
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Štoll - Mechanika Štoll - Elektřina a magnetismus
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mechanika, elektrina a magnetismus - Stoll
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stoll, MEM
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Štoll: Mechanika, elektřina magnetismus
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mechanika a Elektřina a magnetizmus od Doc. Štolla
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Mechanika, Elektřin a magnetizmus
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta k předmětu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta mechanika
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta, zapisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Štoll - Mechanika Štoll - Elma
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Mechanika, Elektřina a magnetismus od Štolla a wikipedia.cz
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Štoll : Mech., Elmag.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [12]
  • Látky bylo opravdu hodně, ale zkouška byla hodně jednoduchá...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslím, že tato zkouška je až příliš snadná. Nikoho nedonutí se učit a znalosti pak později chybějí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Narozdíl od většiny lidí jsem se rozhodl dělat zkoušku poctivě. Naštěstí jsem dostal rozumné otázky, zkouška byla až na nepříjemné intermezzo profesora Jexe vcelku příjemným posezením v docentově kabinetu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná bych ocenil, kdyby se v seznamu témat ještě vytyčily body, co pod které téma konkrétně spadá, aby studenti měli osnovu pro přípravu. Jinak zkouška byla vynikající, s písemnou částí v předstihu. U ústní části se ukázalo, jaký kdo měl o předmět v průběhu semestru zájem a tak by to mělo být.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan docent Stoll je velice inteligentni, vzdelany a hodny pan, ktery nechce studenty zbytecne stresovat tezkou zkouskou. Ovsem tri mesice po zkousce si z probirane latky prilis nepamatuju. A fakt, ze je pocet kreditu vetsi nez treba za ackovou algebru, je celkem zvlastni.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jako áčkař jsem byl rád - abych stihl svou matiku. Nicméně pokud bych chtěl studovat fyziku asi by mě to naštvalo. Ale pokuď to někoho moc zajimá naučí se to i sám bez donucení... aspoň jsem o takových lidech slyšel nějaké pověsti...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • necely dva dny uceni a udelal jsem 6 kreditu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mno tady je snad škoda slov...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • NO COMENT
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zachránila mne mechanika(stejně jako v zimním), nevím jak bych prošel, kdybych měl skládat zkoušku jen z Elmy.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Opisování VŠECH studentů naprosto běžným dějem, kterému se ani NIKDO nesnažil bránit. Pozor, nebyla to ani tak snaha studentů podvádět, prostě jim nic jiného nezbývalo. Když nevím co je parciální derivace, diferenciál 2. řádu a podobně nemůžu vědět co se po mě v MEMu chce!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • opisovani ve velkem, no...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [36]1.31
1 :|==============......|69% [25]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [11]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [20]
1 :|========............|40% [8]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [36]2.61
1 :|=====...............|25% [9]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [9]spíše ano
3 :|=====...............|27% [10]neutrální
4 :|==..................|8% [3]spíše ne
5 :|===.................|13% [5]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [36]2.11
1 :|=======.............|36% [13]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [12]spíše ano
3 :|===.................|16% [6]neutrální
4 :|==..................|11% [4]spíše ne
5 :|....................|2% [1]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [36]1.39
1 :|===============.....|75% [27]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [6]spíše ano
3 :|=...................|5% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|2% [1]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [51]
1 :|=...................|7% [4]0-2
2 :|===.................|13% [7]3-6
3 :|====................|19% [10]7-10
4 :|====................|21% [11]11-14
5 :|=...................|5% [3]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [18]2.00
1 :|========............|38% [7]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [6]spíše ano
3 :|===.................|16% [3]neutrální
4 :|==..................|11% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [17]1.82
1 :|======..............|29% [5]rozhodně ano
2 :|============........|58% [10]spíše ano
3 :|==..................|11% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [18]1.94
1 :|=========...........|44% [8]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [5]spíše ano
3 :|===.................|16% [3]neutrální
4 :|==..................|11% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [18]1.00
1 :|==..................|11% [2]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|==========..........|50% [9]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|========............|38% [7]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [58]1.00
1 :|=...................|3% [2]z vlastních zápisků
2 :|....................|1% [1]z cizích zápisků
3 :|===========.........|56% [33]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [36]2.03
1 :|=======.............|33% [12]rozhodně ano
2 :|========............|41% [15]spíše ano
3 :|===.................|16% [6]neutrální
4 :|=...................|5% [2]spíše ne
5 :|....................|2% [1]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [36]1.19
1 :|=================...|86% [31]rozhodně ano
2 :|==..................|8% [3]spíše ano
3 :|=...................|5% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [36]4.58
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|2% [1]spíše ano
3 :|==..................|8% [3]neutrální
4 :|===.................|16% [6]spíše ne
5 :|==============......|72% [26]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [36]1.22
1 :|=================...|83% [30]rozhodně ano
2 :|==..................|11% [4]spíše ano
3 :|=...................|5% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [36]2.50
1 :|=====...............|27% [10]rozhodně ano
2 :|====................|19% [7]spíše ano
3 :|======..............|30% [11]neutrální
4 :|====................|19% [7]spíše ne
5 :|....................|2% [1]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [36]2.58
1 :|=====...............|27% [10]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [9]spíše ano
3 :|===.................|16% [6]neutrální
4 :|====................|22% [8]spíše ne
5 :|==..................|8% [3]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [18]1.72
1 :|============........|61% [11]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [3]spíše ano
3 :|===.................|16% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [18]1.67
1 :|==========..........|50% [9]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [6]spíše ano
3 :|===.................|16% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne