FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Uhlíř Miloš RNDr. :: [02MEM] Mechanika, elektřina a magnetismus

Další předměty
[02MEM] Mechanika, elektřina a magnetismus
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících:11 / 0
Procento hodnotících:0%
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [61]2.59
1 :|========............|39% [24]
2 :|==..................|11% [7]
3 :|===.................|16% [10]
4 :|===.................|16% [10]
5 :|===.................|16% [10]


C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [5]
  • Rozhodně nikdy a za žádných okolností nenechat cvičit RNDr Uhlíře. Tento člověk dokáže naprosto jednoduchou a jasnou věc zkomplikovat takovým způsobem, že příklady řešitelné na 3 řádky se řeší na 3 tabule. Není schopen jakékoliv sebereflexe poté, co vyjde výsledek odporující zdravému rozumu. U příkladů volí postupy, které nemohou studenti ani při nejlepší vůli a snaze pochopit. A navíc se důsledným způsobem snaží potírat jakýkoliv projev samostatného myšlení studenta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velka narocnost symboliky, byla snaha podporit studenty ve fyzikalnim mysleni, ale minula se ucinkem, takze cviceni byla vice mene ztrata casu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičenie nie celkom naplnilo moje predstavy. Dr. Uhlíř bol neskutočne dôsledný, čo niekedy viedlo k tomu, že pri počítaní jednoduchého príkladu na pár riadkov, sme išli až neskutočne hlboko, pár krát sme sa zamotali, počítali sme ho niekoľko desiatok minút a niekedy sme sa ani nedopracovali k požadovanému výsledku. Tým pádom sme ani nestihli prebrať časť príkladov potrebných ku skúške. Niekedy býva menej viac.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Strasne cviceni, cvicici pouzival matematicky aparat, ktery pro nas byl totalni spanelska vesnice, i jednoduche priklady zamotal tak, ze se v nich sam ztratil
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvicicu Lenhard, casto pusobil dojmem, ze ho nase pritomnost na cviceni spise obtezuje, na konci jsme dostali zapoctovou pisemku i kdyz na zacatku semestru tvrdil, ze zadnou psat nebudeme.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [10]3.50
1 :|====................|20% [2]rozhodně ano
2 :|==..................|10% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|========............|40% [4]spíše ne
5 :|======..............|30% [3]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [10]2.60
1 :|========............|40% [4]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|======..............|30% [3]neutrální
4 :|====................|20% [2]spíše ne
5 :|==..................|10% [1]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [10]2.80
1 :|==..................|10% [1]rozhodně ano
2 :|========............|40% [4]spíše ano
3 :|======..............|30% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|====................|20% [2]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [10]1.00
1 :|==..................|10% [1]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|==..................|10% [1]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|================....|80% [8]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [11]2.18
1 :|=======.............|36% [4]rozhodně ano
2 :|====................|18% [2]spíše ano
3 :|=======.............|36% [4]neutrální
4 :|==..................|9% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [10]3.50
1 :|======..............|30% [3]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|======..............|30% [3]spíše ne
5 :|========............|40% [4]rozhodně ne