FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. :: [02TER] Termika a molekulová fyzika

Další předměty
[02PRA2] Fyzikální praktikum 2
[802FYZ2] Fyzika 2
[02MEM] Mechanika, elektřina a magnetismus
[02TER] Termika a molekulová fyzika
[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:33 / 95
Procento hodnotících:34%
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [403]2.25
1 :|=======.............|34% [141]
2 :|=====...............|27% [110]
3 :|====................|19% [80]
4 :|===.................|13% [54]
5 :|=...................|4% [18]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [18]
  • Chaos, chaos a chaos. Pan docent vžydcky v půlce matematické úpravy objevil (nebo na to byl upozorněn) chybu... A v tu chvíli se něco zvrtlo a po sérii matematických úprav "houbou" došlo většinou ke zmatení docentově i studentů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • probrat vše, co chce u zkoušky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zbytečná zmatenost výkladu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nemusel by být takový chaotický a mohl by k tomuto předmětu napsat skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Měl by vykládat méně zmatečně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bohuzel se pri stale snaze latku zjednodusit dostaval do stale komplikovanejsich vyjadreni, takze jsem z prednasky odchazela se smisenymi pocity, hlavne takovymi, ze latce vubec nerozumim
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • byl to docela chaos
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příliš chaotický výklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • SYSTEEEEEEEEEEM PLS!!!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v přednášení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výklad někdy příliš rychlý a zmatený - doporučil bych na začátku hodiny (nebo i v průběhu a ke konci) vypsat osnovu probraných záležitostí a toho, co nás o dané přednášce čeká. Také bych ocenil, kdyby se všechny zavedebé pojmy jednoznačně definovaly a obtížnější látka se vysvětlovala pomaleji.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • látku by mohl vykládat pomaleji
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • mi prijde, ze neumi ucit, neco vysvetluje a ve snaze to studentum priblizit, se do toho akorat zamota
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • výklad byl občas zmatený - "stornování" řečeného apod., na druhou stranu kulečníkové vsuvky pana docenta odlehčily výklad ;o)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pomalejsi tempo by neskodilo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohl by postupovat systematičtěji, bylo to velice nepřehledné.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Doc. Chadzitaskos byl při přednášce příliš chaotický, těkal od jednoho k druhému.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Prime vyjadreni myslenek a zakladu latky protoze se nekdy zamotal do nejakeho problemu a snazil se jej objasnit coz se moc nevedlo. Az pak vysvetlovat problemy latky a dotazy studentu.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [6]
  • Lidskost, dobrá nálada.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dostatek prostoru pro dotazy, na přednášce bylo možné vše pochopit a poté jen doladit detaily
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měl velkou snahu nám všem všechno vysvětlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nadseni a zpetnou vazbu ("Vy, kolego tam vzadu, rozumite tomu?"), snahu vse dopodrobna vysvetlit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášející neváhal každou problematiku vysvětlit několika různými způsoby, aby studentům poskytl dostatečný prostor k pochopení látky, čehož si cením. Bylo předvedeno mnoho zajímavých pokusů, byla řečena řada zajímavostí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • svetry
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [13]
  • Ale jo, vcelku jsem tam chodil...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • navštívila jsem asi 1/2, protože výklad příliš nesouvisel s látkou probíranou na cvičení a byl nesrozumitelný
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednáška kopírovala Feynmana, navíc byla zmatená a nepůsobila přínosně. Navíc byla na Karlově.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Navštívil jsem všechny přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nemely pro me vyznam, protoze byly nesmirne chaoticke a nesrozumitelne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zmatek - nic pro mě.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ztráta času - to samé (v mnohem srozumitelnější formě) jsem si mohl přečíst ve Feynmanovi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zmateny vyklad, dalo se to naucit z Feynmana
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • na cvicenich se delali jine veci nez na prednasce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Důvod: těch schodů je na Albertově opravdu moc.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prednasejici tvoril mnoho chyb ve vypoctech, zmatky na tabuli a tim padem i zmatek v zapiscich
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášky pro mě nebyly takovým přínosem, aby se vyplatilo na ně chodit.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [6]
  • Cvičící byl p. Juránek (není v seznamu)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • me cvicil Juranek, ale to je u teto ankety typicke, ze pravi cvicici nejsou vubec v nabidce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvicici: Juranek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pozn. výše uvedené se vztahuje ke cvičicí sl. Štěpánkové (která nebyla uvedena v seznamu cvičících) jediným problémem pro mne bylo, že na přednášce se neprobírala některá témata, která se probírala na cvičení a tím pádem jsme nestihli procvičit veškerou látku, která se objevila ve zkoušce. myslím si, že je to mírný nedostatek koncepce celého předmětu, nikoli cvičení.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • asi doktorand
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičící: Juránek. Lepšího cvičícího aby pohledal...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [25]
  • Feynman I.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Feynmannovy přednášky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Feynmanovy přednášky z fyziky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • a zápisků
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Feynmanovy přednášky z fyziky 1
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Feynmanovy přednášky 1
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • R. P. Feynman
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Feynmannovy přednášky a řešené příklady z termiky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Feynmanovy přednášky z fyziky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Feynman
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Feynmannovy přednášky z fyziky, svoje poznámky z přednášek jsem nicméně upotřebil také.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Feynmanovy prednasky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Feynmanovy prednasky z fyziky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • z Feynmanna
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Feynman
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • feynmannovy přednášky 1
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Feynman 1
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • feynman
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Feynmanovi přednášky z fyziky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Feynman
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Feynmannovy prednasky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Feynmann příklady - Havránková
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • z naskenovaných feymanových prednášok
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Feynmanovy přednášky z fyziky 1
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Feynman: Přednášky z fyziky
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [9]
  • Je fajn, že se písemka přnáší na další termín. Přijde mi to logické a správné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mno, tak průběh téhle zkoušky je pro mě poněkuď záhadou. Odpověděl jsem asi na dvě otázky, z toho na jednu úplně špatně - a odešel spokojeně domů....
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • celkem netriviální předmět.... bylo by dobré aby byl alespoň za 5 kreditů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • několikrát jsem úplně přesně nepochopil, co po mě vlastně chce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Uvítal bych, kdyby se náročnější otázky lépe formulovaly. Jinak zkouška probíhala pěkně - nejprve příklady, které (ani nemusely být extrémně náročné) pokryly velkou část látky a ústní část měla velký spád - mnoho se řeklo za krátkou dobu a oba (zkoušený i zkoušející) většinou odcházeli spokojeni. Jenom bych uvítal kratší pauzu mezi písemnou a ústní částí (popř. o dost delší).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pro mě bylo nejhorší ,že písemku jsme odevzdal v 11 hodin a na výsledky jsem si počkal do 16 hodin.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skvele, ze byl predtermin!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na trojku jednoduchá, vyplatí se předtermín.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skúšku som musel opakovať nakoľko na mojom prvom termíne bola eliminačná písomka (bolo nás 22, 2 skupiny A a B, zatiaľ čo jedna skupina mala pomer (úspešní:neúspešní) 10:1, moja skupina ho mala 1:10). Našťastie bol toto iba paradox jedného termínu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [31]1.68
1 :|========............|41% [13]rozhodně ano
2 :|==========..........|48% [15]spíše ano
3 :|==..................|9% [3]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [31]
1 :|========............|41% [13]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [32]3.06
1 :|===.................|15% [5]rozhodně ano
2 :|===.................|15% [5]spíše ano
3 :|======..............|31% [10]neutrální
4 :|====................|21% [7]spíše ne
5 :|===.................|15% [5]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [32]3.53
1 :|=...................|6% [2]rozhodně ano
2 :|==..................|9% [3]spíše ano
3 :|=====...............|25% [8]neutrální
4 :|=========...........|43% [14]spíše ne
5 :|===.................|15% [5]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [32]2.28
1 :|======..............|31% [10]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [8]spíše ano
3 :|======..............|28% [9]neutrální
4 :|===.................|15% [5]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [44]
1 :|==..................|9% [4]0-2
2 :|===.................|15% [7]3-6
3 :|====................|22% [10]7-10
4 :|====................|18% [8]11-14
5 :|=...................|4% [2]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [12]2.08
1 :|=====...............|25% [3]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [6]spíše ano
3 :|===.................|16% [2]neutrální
4 :|==..................|8% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [12]1.75
1 :|==========..........|50% [6]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [3]spíše ano
3 :|=====...............|25% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [11]2.00
1 :|=====...............|27% [3]rozhodně ano
2 :|=========...........|45% [5]spíše ano
3 :|=====...............|27% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [12]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|===============.....|75% [9]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|=====...............|25% [3]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [55]1.00
1 :|=...................|3% [2]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|==========..........|50% [28]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [29]2.10
1 :|=====...............|27% [8]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [13]spíše ano
3 :|===.................|17% [5]neutrální
4 :|==..................|10% [3]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [30]2.33
1 :|=====...............|26% [8]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [10]spíše ano
3 :|====................|20% [6]neutrální
4 :|====................|20% [6]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [30]3.20
1 :|=...................|6% [2]rozhodně ano
2 :|=====...............|26% [8]spíše ano
3 :|=====...............|26% [8]neutrální
4 :|====................|20% [6]spíše ne
5 :|====................|20% [6]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [29]1.55
1 :|=============.......|65% [19]rozhodně ano
2 :|===.................|17% [5]spíše ano
3 :|===.................|13% [4]neutrální
4 :|=...................|3% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [29]2.62
1 :|===.................|17% [5]rozhodně ano
2 :|=======.............|34% [10]spíše ano
3 :|=====...............|24% [7]neutrální
4 :|===.................|17% [5]spíše ne
5 :|=...................|6% [2]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [29]2.41
1 :|====................|20% [6]rozhodně ano
2 :|=======.............|34% [10]spíše ano
3 :|=====...............|27% [8]neutrální
4 :|===.................|17% [5]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [12]1.75
1 :|==========..........|50% [6]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [4]spíše ano
3 :|==..................|8% [1]neutrální
4 :|==..................|8% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [11]2.00
1 :|=====...............|27% [3]rozhodně ano
2 :|=========...........|45% [5]spíše ano
3 :|=====...............|27% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne