FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Jex Igor Prof.Ing. DrSc. :: [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Další předměty
[02BP2] Bakalářská práce 2
[02PRA2] Fyzikální praktikum 2
[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:25 / 72
Procento hodnotících:34%
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [350]2.65
1 :|=====...............|24% [84]
2 :|======..............|28% [99]
3 :|====................|20% [70]
4 :|===.................|14% [50]
5 :|===.................|13% [47]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [9]
  • Vykladat latku systematicky a uvedomit si, ze studenti nemaji takove znalosti jako on sam.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mohl by latku vykladat nejak systematicky a srozumitelne, napsat skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodne by mohl zlepsit zapis na tabuli, aby se v tom clovek vyznal.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lepe vykladat danou latku - tj. nektere trivialni veci pan profesor vykladal az prilis do detailu, naopak veci, ktere byli obtizne a nepochopitelne, pan Jex pouze opsal strucne ze svych poznamek na tabuli a temer nic k tomu nerekl, to prispelo k tomu, ze se to absolutne nedalo pochopit. Z toho plyne, ze pouze ze svych poznamek (a to jsem byl na vsech prednaskach) bych se nemohl vubec nic naucit. Jakmile Prof. Jex prestal latku opisovat z poznamek a vykladat podle sebe, hned to bylo lepsi a pochopitelnejsi. Bohuzel tomu ale nebylo zas tak casto.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mel by probirat latku systematicky a odvozovat alespon nejdulezitejsi vztahy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Naprosto neadekvátní požadavky a přístup, měl by se naučit lépe přednášet látku, hodnotit adekvátně a ne jako kdyby zkoušel laureáty Nobelových cen, nefiltrovat studenty atd.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nakoupit vhodné studijní materiály do fakultní knihovny (byď by byly v angličtině.) Lépe odhadnout možnosti studenta při přípravě na zkoušku. Kontrolovat kvalitu cvičení.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Více vysvětlit látku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zlepsit vyklad - ucelenejsi forma, pedagogictejsi pristup. Nepodcenovat zaklady a algebraicke a vypocetni upravy obecne.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [6]
  • Velmi zvlastni, mne blizky, smysl pro humor :-)! Dale ochotu a styl zkouseni.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vstříctnost u zkoušek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je to nezpochybnitelný odborník.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Odborne znalosti.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přísnost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Snaha o to přimět studenta tvořit, tolerance, ochota vyjednávat, rovný přístup ke studentovi
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Nejsem chobotnice ,abych stihal psat...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nespatroval jsem prinos v takto vedenych prednaskach.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [9]
  • Jmeno cviciciho opet neni ve vyberu. (ing Lavicka) Snazil se vic nez na VOAFu, ale moc velky prinos to nebyl. Neokaze to vysvetlit. Ma pomerne protilidsky pristup ke studentum.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvicicim byl Ing. Jaroslav Novotny!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prof. Jex teda necvicil, nevim, proc ten system neni v poradku... Ing. J. Novotny byl jako cvicici vynkajici!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • uroven zapoctovych pisemek u jednotlivych cvicich byla velmi nevyrovnana, coz je pri moznosti odpusteni zkouskove pisemky za dostatecny pocet bodu ze zapoctovych docela podstany fakt
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cviciaci: H. Lavicka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičící: Novotný
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nas cvicici byl Novotny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvicic neni. JEX Igor Prof. Ing. DrSc. atd.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičení byla fraška. Pokud cvičící přišel, počítali jsme např. provděpodobnost zneškodnění Iránské rakety metodami zcela neznámými.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [8]
  • Kvasnica, Statisticka fyzika Kvasnica, Termodynamika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pospisil: Zapisky z TSF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • PDF zapisky napsane nejakym studentem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • "Skripta" Ing. Pospisila, TSF od Marsaka, vse korigovano vlastnimy zapisky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • elektronická skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • PDF, korigovane prof. Jexem (presto tam byly chyby...)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta Inet, Kvasnica
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta zprcovana jednim z predchozich studentu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [9]
  • Velmi narocna, jak psychicky, tak fyzicky. Sedel jsem tam od 9 do 15h.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • byl velky rozdil jit na zkousku s uznanou pisemkou a bez, coz pri samotne neobjektivite uznavani je docela nefer; znamka take casto zalezela na aktualni nalade zkousejiciho a na denni dobe, v kterou se student dostal na radu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nektere priklady byly snad nevyresitelne a velmi obtizne, ja mel nastesti to z tech lehcich zadani.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neni to takovej des, jak vsichni rikaj. Ale ono se to peknerika, kdyz uz to clovek ma hotovy a ke vsemu za 2 :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na prvni muj termin byly dva typy pisemek - jedna tezka a druha pro me nenapsatelna. Mezi temito dvemi verzemi byl opravdu velky rozdil - videl jsem zadani prvni verze a myslim, ze minimalne tri body bych mel. Tuto verzi take myslim vsichni napsali. Druha verze byla slozena z typu prikladu, ktere jsem nikdy driv nevidel (nic podobneho jsme na cviceni nedelali (to plati i o te 1.verzi) - k cemu pak to cviceni bylo?)- a to jsem se neucil jen ze cviceni, ale i z asi 3 pdf sbirek. Z lidi, kteri meli tuto 2.verzi postoupil na ustni pouze jeden clovek, ktery nekde "nasel" 2 body. Druhy termin pisemne casti byl snad jeste tezsi. Tentokrat jsem mel ale velke stesti a napsal jsem pisemku na dva body. Ustni cast: Myslim si, ze jsem teorii umel, dostal jsem i celkem dobre otazky. Avsak s panem profesorem jsme se zadrhli v miste, kdy se me ptal na otazku s trivialni odpovedi, kterou mi ale nedokazal polozit tak, abych ji pochopil. Takze za tri, ani jsem se nedozvedel jestli za tri, kvuli pisemce, nebo kvuli nec
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neúměrně náročná zkouška.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pisemna cast byla prehnane slozita
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hodnoceni nevim podle ceho... hlavne ze to mam...:-D
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Písemná část zkoušky je velká loterie. Někdy student získá středně těžké příklady, někdy příklady skoro neřešitelné. Předmět by zasluhoval větší množství kreditů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [24]2.71
1 :|==..................|8% [2]rozhodně ano
2 :|=======.............|37% [9]spíše ano
3 :|=======.............|37% [9]ano i ne
4 :|==..................|8% [2]spíše ne
5 :|==..................|8% [2]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [14]
1 :|=======.............|35% [5]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [24]3.79
1 :|=...................|4% [1]rozhodně ano
2 :|==..................|12% [3]spíše ano
3 :|=====...............|25% [6]neutrální
4 :|===.................|16% [4]spíše ne
5 :|========............|41% [10]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [24]3.88
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [4]spíše ano
3 :|=...................|4% [1]neutrální
4 :|===========.........|54% [13]spíše ne
5 :|=====...............|25% [6]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [24]2.67
1 :|===.................|16% [4]rozhodně ano
2 :|=======.............|37% [9]spíše ano
3 :|====................|20% [5]neutrální
4 :|==..................|12% [3]spíše ne
5 :|==..................|12% [3]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [26]
1 :|==..................|11% [3]0-2
2 :|==..................|11% [3]3-6
3 :|=====...............|23% [6]7-10
4 :|=========...........|46% [12]11-14
5 :|....................|0% [0]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [16]2.81
1 :|====................|18% [3]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [4]spíše ano
3 :|=====...............|25% [4]neutrální
4 :|====................|18% [3]spíše ne
5 :|==..................|12% [2]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [16]2.50
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|============........|62% [10]spíše ano
3 :|=====...............|25% [4]neutrální
4 :|==..................|12% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [15]2.73
1 :|===.................|13% [2]rozhodně ano
2 :|=====...............|26% [4]spíše ano
3 :|=======.............|33% [5]neutrální
4 :|=====...............|26% [4]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [15]1.00
1 :|===.................|13% [2]Ano a byly užitečné
2 :|=...................|6% [1]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=====...............|26% [4]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|===========.........|53% [8]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [31]1.00
1 :|==..................|9% [3]z vlastních zápisků
2 :|====................|19% [6]z cizích zápisků
3 :|=========...........|45% [14]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [23]3.09
1 :|=...................|4% [1]rozhodně ano
2 :|=======.............|34% [8]spíše ano
3 :|=====...............|26% [6]neutrální
4 :|===.................|17% [4]spíše ne
5 :|===.................|17% [4]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [23]2.26
1 :|=====...............|26% [6]rozhodně ano
2 :|==========..........|52% [12]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|===.................|13% [3]spíše ne
5 :|==..................|8% [2]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [23]2.09
1 :|=========...........|43% [10]rozhodně ano
2 :|===.................|13% [3]spíše ano
3 :|=======.............|34% [8]neutrální
4 :|==..................|8% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [23]1.65
1 :|=========...........|47% [11]rozhodně ano
2 :|========............|39% [9]spíše ano
3 :|===.................|13% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [23]2.83
1 :|==..................|8% [2]rozhodně ano
2 :|========............|39% [9]spíše ano
3 :|=====...............|26% [6]neutrální
4 :|===.................|13% [3]spíše ne
5 :|===.................|13% [3]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [23]3.78
1 :|==..................|8% [2]rozhodně ano
2 :|===.................|13% [3]spíše ano
3 :|===.................|13% [3]neutrální
4 :|====................|21% [5]spíše ne
5 :|=========...........|43% [10]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [15]2.67
1 :|=...................|6% [1]rozhodně ano
2 :|===========.........|53% [8]spíše ano
3 :|====................|20% [3]neutrální
4 :|=...................|6% [1]spíše ne
5 :|===.................|13% [2]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [16]3.06
1 :|=...................|6% [1]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [4]spíše ano
3 :|=========...........|43% [7]neutrální
4 :|=...................|6% [1]spíše ne
5 :|====................|18% [3]rozhodně ne