FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Voltr Josef Ing. CSc. :: [12ARCH] Obvody a architektura počítačů

Další předměty
[12MPP2] Mikroprocesorové praktikum 2
[12ARCH] Obvody a architektura počítačů
[12TAIS] Technika a aplikace iontových svazků
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících:3 / 16
Procento hodnotících:18%
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [25]2.08
1 :|=====...............|24% [6]
2 :|===========.........|56% [14]
3 :|==..................|8% [2]
4 :|==..................|12% [3]
5 :|....................|0% [0]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
  • Bylo by fajn rict hned na zacatku podminky pro udeleni klas. zapoctu...udat je az po napsani obou pisemek mi neprijde idealni...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [3]1.67
1 :|=======.............|33% [1]rozhodně ano
2 :|=============.......|66% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
1 :|==========..........|50% [1]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [3]1.67
1 :|=======.............|33% [1]rozhodně ano
2 :|=============.......|66% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [3]2.67
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=============.......|66% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=======.............|33% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [3]3.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [1]spíše ano
3 :|=======.............|33% [1]neutrální
4 :|=======.............|33% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|....................|0% [0]3-6
3 :|=============.......|66% [2]7-10
4 :|=======.............|33% [1]11-14
5 :|....................|0% [0]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2]2.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|====================|100% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2]2.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|====================|100% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2]1.50
1 :|==========..........|50% [1]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|==========..........|50% [1]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|==========..........|50% [1]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3]2.33
1 :|=======.............|33% [1]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=======.............|33% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2]2.50
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [1]spíše ano
3 :|==========..........|50% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne