Další předměty [15DIP2] Diplomová práce 2[15ETR2] Elektrochemie a teorie roztoků 2 [15INPR] Praktikum z instrumentálních metod [15VYC1] Výpočty z fyzikální chemie 1 [15VYC3] Výpočty z fyzikální chemie 3 Role učitele Cvičící
|
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [3] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [3] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [3] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [3] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [3] | 1.67 | ||||||||||||||||||||
|