Další předměty [16APL] Aplikace ioniz. záření ve vědě a technice[16BJZ] Bezpečnost jaderných zařízení [16DIPL2] Diplomová práce 2 [16DRZP] Dozimetrie a radioaktivita životního prostř. [16EXK] Exkurze [16RPT] Radiologická přístrojová technika [16RTKP] Radioterapie-klinická praxe [16VYU2] Výzkumný úkol2 Role učitele Zkoušející
|
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [1] |
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2] | 1.00 | ||||||||||||
|
Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Otázky byly formulovány jasně. [1] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [1] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [1] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [1] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|