FJFI - předměty - letní semestr 2007/08 :: Celofakultní komentáře a hodnocení

Celofakultní komentáře nebo hodnocení.

X : Byli jste spokojeni s náplní studia zimního semestru 1. ročníku? [8]
  • Cakal som trosku viac fyziky a trosku menej matematiky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím si, že je v prváku dobré, že si student může vyzkoušet na MAP a LAP zda má na áčko. pak ve druhém semestru už ví, co ho čeká. Hlavní problém je nekorespondence matematických a fyzikálních předmětů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nevyhovuje mi že většinu předmětů máme na přf když patříme na FJFI
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • První semestr byl dost jednoduchý, bude hůř.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejsem z 1. ročníku, ale jiná část ankety "bez vztahu k předmětu" zde není. Tak tedy - v Trojance postrádám místa, kde se člověk může takříkajíc "rozvalit." Postačující by bylo např. několik těch nejlevnějších sofa do studovny. Člověk mnohdy nezvládne naspat doma dostatečný počet hodin a pak to musí dohánět o pauzách. Jenže po spánku na lavici ve studovně má student přinejlepším otlačenou hlavu, což zkazí i kvalitní přednášku (nebo nedejbože spí na přednášce) a jeden gauč na KFE to bohužel nezachrání.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nevím, proč dostávám tuto otázku, když už dávno nejsem v 1. ročníku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Takové zahřívací kolo.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Zimního? Ehm?
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

X : Jste spokojeni s náplní studia matematických disciplín? [6]
  • MAA i LAA jsou jedny z nejlepších předmětů na fakultě. k Matematice nemám větších výhrad. možná jen, že by to chtělo k MAP nějaké cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Matematika v prvom rocniku uz od zaciatku viedla nad fyzikou co sa tyka kvantity a kvality naucenych vedomosti aj v pocte ludi ktori kvoli nej ukoncili studium :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náplň studia je výborná, no až někdy na ten trochu absurdní přístup ze strany učitelů... no ale co máme dělat, že jo :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Písemky z matematiky jsou principielně jednoduché, ale v případě numerické chyby se většinou dává nula bodů, i když je postup správně a obsahuje stejné kroky, jenom špatná čísla.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • matematika se formuluje jasně a hlavně postupně
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • stalo se, že jsem potřeboval ve fyzice matematický aparát, který se bere až další semestr, ale chápu, že to asi jinak udělat nejde
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Jste spokojeni s náplní studia fyzikálních disciplín? [7]
  • Ako cloveka, ktory siel studovat hlavne fyziku, ma hodne sklamalo ze kvalita vyucby matematiky v prvom rocniku bola na vyssej urovni ako kvalita vyucby fyziky. Skuska z mechaniky bola pomaly fraska, aka bola jednoducha. Je velka skoda ze na plne pochopenie fyziky nam chyba potrebny matematicky aparat. Preco fyzici na skuskach privieraju oci, kym matematici nekompromisne vyhadzuju uz na zapoctovych pisomkach? Vysledkom potom, aspon u mna, bolo ze matematike som venoval min. 10 krat viac casu ako fyzike. Mohli by sa na cviceniach zaviest patminutove pisomky a prednasana latka by mohla byt podana aspon scasti tak prehladne ako je podana latka matematicka. Chapem ze sa to lahko kritizuje a uz tazsie opravi, ale neda mi na to neupozornit. Milo ma ale prekvapila existencia fyzikalneho seminara.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • hlavní problém je, že neznáme matiku. Podle mě by se mohl zavést nějaký voliteln předmět matematický aparát pro fyziku, kde bysme si procvičili matematiku, která je ve fyzice potřeba. jinak přednášky nejsou tak kvalitní jako matematické a na cvičeních by bylo si myslím lepší ne zadávat příklady ale aspoň třeba na začátku volat studenty bez přípravy aspoň by je to donutilo se učit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V podstatě dobré, konkrétně záleží na učiteli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • bohužel fyzika předbíhá matiku, ale s tím se stejně nedá nic dělat
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • fyziky postrádají matematické znalosti a spousta věcí prostě "spadne z nebe" na tabuli
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Informaticke obory by nemeli mit povinne TF, TSF, VOAF, TER!!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Neměli jsme dostatečný matematický aparát.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

X : Jste spokojeni s náplní studia informatických disciplín? [10]
  • Chtělo by to novější věci... C++, Pascal - to jsou jazyky ktere mohou byt nahrazeny novými (lepšími)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chtělo by to více programování v jazyce C než v pascalu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohlo by existovat víc předmětů s různou úrovní obtížnosti.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na technickou školu je na programátorské schopnosti kladen velmi malý důraz.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tak v ZS není moc informatiky, jen zpro a zalg. Díky Ing. Viriovi jsou kvalitní a srozumitelné.,Takové předměty jako espg bych vůbec nehodnotil. Nezávidím sofe, že to mají jako povinný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chce to vice informatickych predmetu na ukor fyzikalnich.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na co jsou předměty ESPG a ZDP a musí být na SOFE povinné? Proč se základy programování učí v pascalu? Nemohly by být ZALG a OS obsáhlejší nebo podrobnější?
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pro JCHI žádné nejsou.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pascal?? Ne, děkuji.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Pro některá zaměření je jich jednoduše málo.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

X : Byli jste spokojeni s náplní studia zimního semestru 1. ročníku? [50]2.31
1 :|==..................|8% [4]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [25]spíše ano
3 :|====................|18% [9]ano i ne
4 :|==..................|8% [4]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

X : Jste spokojeni s náplní studia matematických disciplín? [48]1.90
1 :|======..............|29% [14]rozhodně ano
2 :|=========...........|43% [21]spíše ano
3 :|==..................|8% [4]ano i ne
4 :|=...................|6% [3]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

X : Jste spokojeni s náplní studia fyzikálních disciplín? [49]2.43
1 :|====................|22% [11]rozhodně ano
2 :|====................|22% [11]spíše ano
3 :|======..............|28% [14]ano i ne
4 :|=...................|6% [3]spíše ne
5 :|=...................|6% [3]rozhodně ne

X : Jste spokojeni s náplní studia informatických disciplín? [52]2.62
1 :|===.................|13% [7]rozhodně ano
2 :|=====...............|23% [12]spíše ano
3 :|=====...............|26% [14]ano i ne
4 :|===.................|15% [8]spíše ne
5 :|....................|1% [1]rozhodně ne