FJFI - předměty - letní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Pytlíček Jiří prom.mat. :: [01LIP] Lineární programování

Další předměty
[01LAA2] Lineární algebra A2
[01LIP] Lineární programování
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících:6 / 21
Procento hodnotících:28%
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [101]1.69
1 :|============........|58% [59]
2 :|====................|21% [22]
3 :|==..................|12% [13]
4 :|=...................|5% [6]
5 :|....................|0% [1]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
  • Legendy se nemají v čem zlepšovat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [4]
  • Co ocenit na asistentu Pytlíčkovi? Jako vždycky nadhled, jeho nezaměnitelný humor, bezproblémovost a plynulost výkladu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Řekl to, co potřebujeme slyšet včetně teorie. Je dobré, že uvedl i modernější partie LP.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jednoznačnost.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Jasný, přesný, srozumitelný.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Všechny až na jednu, kterou jsem prospal spánkem hlubokým.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • na přednášky jsem chodil již minulý rok
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [5]
  • Poté, co jsem udělal dvě blbé chyby v malých písemnkách jsem měl bobky u té závěrečné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Systém zápočtových písemek je zajímavý. Prvními dvěma si má člověk možnost "koupit" možnost opravit tu zásadní - třetí, jejíž napsáním je podmíněno získání zápočtů. Písemky nebyly lehké, ale napsal jsem všechny tři bez chyby - takže myslím, že se to dá v klidu zvládnout.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nutnost napsat zapoctovy test... jelikoz ale existuji asi tri varianty, ktere se neustale obmenuji, neni to vetsi problem...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dost jsem se obával, jestli získám zápočet.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Příklady byly počtářsky příliš náročné, při jednoduchých, ale rozsáhlých početních operacích se chyba přece jen vloudí. A zakládat zápočet z předmětu vpodstatě na správném sčítání a násobení desítek, skoro stovek čísel mi přijde poněkud ujeté.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [3]
  • Pořídil jsem kvalitní zápisky (až na množinu míry nula).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Sudentska skripta z internetu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • a ze studentských skript
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • Jedna z nejpříjemnějších zkoušek na jaderce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kdo absolvoval algebry u Pytlíčka, nebyl překvapen. Spíš potěšen, když seznal, že je to good ol" zkouška asistentových parametrů. Několik průhledných triků, jak studenta potupit, zvládne zkušený druhák s grácií jemu vlastní a ve valné většina příkladů si příjemně popovídá. Ale lehké to zas nebylo, to ne :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • na tri kredity celkem dost veci (zapocet, prikaldy, zkouska ze vsech tri casti prednasky), ale aspon se to clovek nauci... chvalim, jeden zatim z nejzajimavejsich predmetu na FJFI
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oproti oběma lineárním algebrám více strojové a trochu nejasné. Často jsem nevěděl, co se po mě vlastně chce dokázat či napsat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [6]1.67
1 :|=======.............|33% [2]rozhodně ano
2 :|=============.......|66% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
1 :|=============.......|66% [2]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [6]1.33
1 :|=============.......|66% [4]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [5]1.20
1 :|================....|80% [4]rozhodně ano
2 :|====................|20% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [6]2.83
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [3]spíše ano
3 :|=======.............|33% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|===.................|16% [1]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [8]
1 :|==..................|12% [1]0-2
2 :|....................|0% [0]3-6
3 :|==..................|12% [1]7-10
4 :|==========..........|50% [4]11-14
5 :|....................|0% [0]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [6]1.50
1 :|=============.......|66% [4]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [1]spíše ano
3 :|===.................|16% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [6]1.33
1 :|=============.......|66% [4]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [6]1.33
1 :|=================...|83% [5]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|===.................|16% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [6]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|==========..........|50% [3]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|==========..........|50% [3]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [9]1.00
1 :|===========.........|55% [5]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|==..................|11% [1]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [6]1.00
1 :|====================|100% [6]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [6]1.33
1 :|=================...|83% [5]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|===.................|16% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [6]3.67
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=======.............|33% [2]neutrální
4 :|=============.......|66% [4]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6]1.17
1 :|=================...|83% [5]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [6]1.83
1 :|=======.............|33% [2]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [3]spíše ano
3 :|===.................|16% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [6]2.50
1 :|===.................|16% [1]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [2]spíše ano
3 :|=======.............|33% [2]neutrální
4 :|===.................|16% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [6]2.83
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [2]spíše ano
3 :|==========..........|50% [3]neutrální
4 :|===.................|16% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [6]1.17
1 :|=================...|83% [5]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne