FJFI - předměty - letní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Pošta Severin Ing. Ph.D. :: [01MAB2] Matematická analýza B2

Další předměty
[01DIM2] Diskretní matematika 2
[01MAB2] Matematická analýza B2
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících:10 / 145
Procento hodnotících:6%
|=...................|
SUM : Celkové hodnocení [114]1.74
1 :|============........|62% [71]
2 :|===.................|16% [19]
3 :|==..................|11% [13]
4 :|=...................|4% [5]
5 :|=...................|5% [6]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
  • Sem tam trošku zpomalit a dovysvětlovat věci. A nebrat studenty občas jako póvl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Naprostý zápal pro věc. Dokázal výborně vysvětlit probíranou látku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • srozumitelnost výkladu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Rozhled a matematické schopnosti.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Ke zkoušce stačí naučit se skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • naprosto nezazivna a nepochopitelna prednaska
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta byly skvalitní, nebylo potřeba chodit na přednášky.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • Cvičení byla v pohodě, neměnil bych nic.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Bylo by lepší používat příklady s "rozumnými čísly". Myslím, že náplní cvičení by mělo být pochopení postupů výpočtu, a ne úpravy "šílených odmocnin a zlomků".
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičila mě Ing. Nikolovová, není bohužel v nabídce!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [7]
  • Skripta od Pošty
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skipta k předmětu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta doktora Pošty
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vlastní zápisky a skriptíčka.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Skripta
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Zkoušku typu naučte se 150 příkladů a 100 otázek bych na škole typu FJFI rozhodně nečekala. Naproti tomu za numerickou chybu, která se nijak neprojeví na principu a náročnosti řešení, dostane student často nula bodů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Písemná zkouška, byla docela náročná, ale když se člověk připravil, tak neměl žádný problém.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Je nutno propočítat opravdu všechny příklady ve skriptech!
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [8]2.00
1 :|=======.............|37% [3]rozhodně ano
2 :|=======.............|37% [3]spíše ano
3 :|==..................|12% [1]ano i ne
4 :|==..................|12% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
1 :|=============.......|66% [2]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [8]1.88
1 :|==========..........|50% [4]rozhodně ano
2 :|=======.............|37% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|==..................|12% [1]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [9]1.89
1 :|===========.........|55% [5]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|==..................|11% [1]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [9]1.44
1 :|=============.......|66% [6]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [13]
1 :|=====...............|23% [3]0-2
2 :|=...................|7% [1]3-6
3 :|....................|0% [0]7-10
4 :|=========...........|46% [6]11-14
5 :|....................|0% [0]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [3]1.67
1 :|=============.......|66% [2]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=======.............|33% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [3]1.67
1 :|=============.......|66% [2]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=======.............|33% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [3]1.67
1 :|=============.......|66% [2]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=======.............|33% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [3]1.00
1 :|=======.............|33% [1]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|....................|0% [0]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|=============.......|66% [2]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [16]1.00
1 :|=...................|6% [1]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|==========..........|50% [8]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [8]1.63
1 :|============........|62% [5]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|==..................|12% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [9]1.33
1 :|==================..|88% [8]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|==..................|11% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [9]3.00
1 :|==..................|11% [1]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|=======.............|33% [3]neutrální
4 :|====................|22% [2]spíše ne
5 :|==..................|11% [1]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9]1.22
1 :|==================..|88% [8]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [9]2.56
1 :|=======.............|33% [3]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|====................|22% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|====................|22% [2]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [9]1.67
1 :|=============.......|66% [6]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|==..................|11% [1]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3]1.33
1 :|=============.......|66% [2]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [3]1.67
1 :|=============.......|66% [2]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=======.............|33% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne