FJFI - předměty - letní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Krbálek Milan, Mgr., Ph.D. :: [01MAB4] Matematická analýza B4

Další předměty
[01MAB4] Matematická analýza B4
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících:14 / 0
Procento hodnotících:0%
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [153]1.62
1 :|============........|59% [91]
2 :|=====...............|26% [41]
3 :|=...................|7% [12]
4 :|=...................|3% [6]
5 :|....................|1% [3]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
  • Neshledávám na přednášejícím žádné závažné nedostatky, opravdu se mi jeho přednášky líbily.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Asi v ničem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [6]
  • Neplepší přednášející jakého jsem na za svoje studium na VŠ zatím potkal. Na rozdíl od většiny ostatních má totiž výborný pedagogický cit, jeho přednášky jsou svižné, přesné a co oceňuji tak často i názorné, zvláště pak ve chvílích, kdy je látku těžké nějak smyslově uchopit malý graf či simulace přijde vhod. Oceňuji přístup pana Mgr. Krbálka a jeho jednoduchý a průhledný systém kritérií.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejlepší přednáška z matematiky, přehledné, přednášející velice ochotný
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Perfektní komunikace se studenty. Na přednášce bylo převážně plno, neni co dodat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobry pedagog, umi prednaset srozumitelne.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • v pristupe k premetu, komunikacia so studentom
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • velmi ochotný, "cokoliv, kdykoliv, jakkoliv", prednasky vytecne prehledne, skripta celkem taky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • vše je ve skriptech
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • kdykoli to bylo možné...což mohu říct asi jen o tomto předmetu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • možná trochu upravit system pro ziskani zapoctu: v dodatecne pisemce nejak reflektovat jestli student ziskal z predchozich dvou 30 nebo 39 bodu a podle toho pozadovat pocet bodu, stejne tak dat nejake vyhody pro zkousku treba nad 60 bodu - pokud mam z prvni pisemky a malych testu kolem 30 bodu, tak uz me to nemotivuje se vyrazneji ucit na druhou pisemku - 70 bodu mit nebudu a 40 celkem najisto. napadlo me treba ze bych napr nad 55 bodu moh mit pravo na kazdym ustnim terminu jednou odmitnout vylosovanou otazku a losovat znova (bez oznosti navratu k te puvodni).
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6]
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta Mgr. Krbálka, která látku plně pokryla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • MAB4
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta k předmětu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Matematicka analyza 4, Krbalek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ze skript
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • Zkouška obtížná, ale při soustavné přípravě během roku a pravidelné návštěvě cvičení se dala zvládnout. Otázky u zkoušky jasné, zkoušející byl příjemný a nesnažil se zkoušeného zbytečně stresovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Málo času na písemku, obtížnost jednotlivých termínů se dost lišila
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Narocne pisemky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • jen slovni dodatek k jasne formulaci otazek, sice byly zverejneny, ale ne vzdy bylo jasne co je v nich pozadovano (zvlast cast "analyzujte..."), a pri poslednim terminu byla jedna veta pojmenovana jmenem, se kterým jsem se jinde nesetkal. co se tyce mnozstvi terminu - nakonec to nebylo spatne, ale chtelo to rict uz na zacatku ze ty terminy na konci zari jeste budou, kdyz bylo receno ze posledni pisemka bude 2.9., tak mela byt 2.9. Pro me osobne to byla vyhoda, ale dokazu si predstavit hned nekolik situaci kdy by me to dost nastvalo. Napr. kdybych mel jeden termin vyuzity v cervnu a pak mel mznost prijit na posledni srpnovy termin, ale nemel cas se na nej pripravit, tak bych tam sel to "zkusit" (bez cile uspesneho slozeni, ale pro zkusenosti, s tim ze nemam co ztratit a do 2.9. se to na posledni termin naucim). No a pokud bych to neudelal ani toho 2.9. a nasledne jsem zjistil, ze bude jeste jedna pisemka (na kterou ja uz nemuzu), tak by me to ponekud vytocilo....
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [14]1.21
1 :|================....|78% [11]rozhodně ano
2 :|====................|21% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 :|==========..........|50% [2]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [14]1.64
1 :|========............|42% [6]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [7]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [14]1.07
1 :|==================..|92% [13]rozhodně ano
2 :|=...................|7% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [14]1.14
1 :|=================...|85% [12]rozhodně ano
2 :|===.................|14% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [15]
1 :|=...................|6% [1]0-2
2 :|....................|0% [0]3-6
3 :|....................|0% [0]7-10
4 :|================....|80% [12]11-14
5 :|....................|0% [0]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1]1.00
1 :|====================|100% [1]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1]1.00
1 :|====================|100% [1]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1]1.00
1 :|====================|100% [1]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|====================|100% [1]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|....................|0% [0]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [19]1.00
1 :|=...................|5% [1]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|=============.......|63% [12]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [13]1.46
1 :|===========.........|53% [7]rozhodně ano
2 :|=========...........|46% [6]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [13]1.31
1 :|===============.....|76% [10]rozhodně ano
2 :|===.................|15% [2]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [13]3.77
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=========...........|46% [6]neutrální
4 :|======..............|30% [4]spíše ne
5 :|=====...............|23% [3]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [13]1.46
1 :|============........|61% [8]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [4]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [13]1.69
1 :|========............|38% [5]rozhodně ano
2 :|===========.........|53% [7]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [13]2.38
1 :|=...................|7% [1]rozhodně ano
2 :|============........|61% [8]spíše ano
3 :|===.................|15% [2]neutrální
4 :|===.................|15% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1]2.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|====================|100% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [1]1.00
1 :|====================|100% [1]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne