FJFI - předměty - letní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Kůs Václav Ing. Ph.D. :: [01PRA2] Pravděpodobnost a matematická statistika 2

Další předměty
[01BPSI2] Bakalářská práce 2
[01BPTS2] Bakalářská práce 2
[01BPMM2] Bakalářská práce 2
[01MAA4] Matematická analýza A4
[01PRA2] Pravděpodobnost a matematická statistika 2
[01PRS] Pravděpodobnost a statistika
[01RPTS2] Rešeršní práce 2
[01BSEM] Seminář k bakalářské práci
[01STR] Statistická teorie rozhodování
[01VUTS2] Výzkumný úkol 2
[01VUMM2] Výzkumný úkol 2
[01VUSI2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících:8 / 33
Procento hodnotících:24%
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [106]2.13
1 :|========............|39% [42]
2 :|======..............|30% [32]
3 :|==..................|12% [13]
4 :|===.................|13% [14]
5 :|=...................|4% [5]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Obcas zmatecny vyklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vykládat trochu přehledněji, méně se zamotávat v důkazech.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vydat skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [1]
  • Osobitý přístup k výkladu, dostatek vysvětlených příkladů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • na prednaskach nic nepochopim (zaroven psat a chapat nestiham temer v zadnem predmetu), vetsinou to pochopim az kdyz si ctu poznamky doma v klidu. Takze: proc chodit na prednasku, kdyz na ni jen opisuji tabuli? Reseni: okopirovat si poznamky a ucit se z nich => odpada ztrata casu na prednasce.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • vydat skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Myslim si, ze znamkovani nebylo prilis objektivni. Take nebylo jasne receno, co vsechno se u jednotlivych otazek po mne chce, proto mi byla nejdrive navrzena horsi znamka, nez bych si podle meho nazoru zaslouzil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je to dost nezvyk po skoro třech letech vytáhnout kalkulačkua počítat s konkrétními čísly.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Fuj, bylo to tezky. Nicmene tenhle predmet ma myslim opravdu smysl v profesnim zivote.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [8]1.38
1 :|============........|62% [5]rozhodně ano
2 :|=======.............|37% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
1 :|========............|40% [2]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [8]1.50
1 :|==========..........|50% [4]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [8]2.38
1 :|==..................|12% [1]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [4]spíše ano
3 :|=====...............|25% [2]neutrální
4 :|==..................|12% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [8]3.13
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [2]spíše ano
3 :|==========..........|50% [4]neutrální
4 :|==..................|12% [1]spíše ne
5 :|==..................|12% [1]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [9]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|==..................|11% [1]3-6
3 :|=======.............|33% [3]7-10
4 :|=========...........|44% [4]11-14
5 :|....................|0% [0]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [3]2.00
1 :|=============.......|66% [2]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=======.............|33% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [3]1.67
1 :|=============.......|66% [2]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=======.............|33% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [3]1.67
1 :|=============.......|66% [2]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=======.............|33% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [3]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=======.............|33% [1]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|=============.......|66% [2]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [8]1.00
1 :|=================...|87% [7]z vlastních zápisků
2 :|==..................|12% [1]z cizích zápisků
3 :|....................|0% [0]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [8]2.50
1 :|==..................|12% [1]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [4]spíše ano
3 :|==..................|12% [1]neutrální
4 :|=====...............|25% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [8]1.63
1 :|==========..........|50% [4]rozhodně ano
2 :|=======.............|37% [3]spíše ano
3 :|==..................|12% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [8]4.25
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|==..................|12% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=======.............|37% [3]spíše ne
5 :|==========..........|50% [4]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8]1.38
1 :|============........|62% [5]rozhodně ano
2 :|=======.............|37% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [8]2.25
1 :|=====...............|25% [2]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=====...............|25% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [8]2.88
1 :|==..................|12% [1]rozhodně ano
2 :|=======.............|37% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|==========..........|50% [4]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3]2.00
1 :|=======.............|33% [1]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [1]spíše ano
3 :|=======.............|33% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [3]2.33
1 :|=======.............|33% [1]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=============.......|66% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne