Další předměty [02BPFT2] Bakalářská práce 2[02DPLA] Diagnostika plazmatu [02ELMA] Elektřina a magnetismus [02PRAK] Fyzikální praktikum [02PRA2] Fyzikální praktikum 2 [02FYS2] Fyzikální seminář 2 [02FYZ2] Fyzika 2 [02LCF2] Laboratorní cvičení z fyziky 2 [02ZLSTF2] Letní škola fyziky plazmatu/termojaderné fúze [02PMPL] Počítačové modelování plazmatu [02TTJZ] Technika termojaderných zařízení [02TPLA2] Teorie plazmatu [02UNC] Urychlovače nabitých částic [02UFU] Úvod do termojaderné fúze [02PMCF] Vybrané partie z fyziky MCF [02VUTF2] Výzkumný úkol 2 Role učitele Cvičící
|
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1] |
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [0] | 0.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|