FJFI - předměty - letní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Tolar Jiří Prof.Ing. DrSc. :: [02TEF2] Teoretická fyzika 2

Další předměty
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[02GMF2] Geometrické metody fyziky 2
[02TEF2] Teoretická fyzika 2
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících:15 / 77
Procento hodnotících:19%
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [212]2.24
1 :|=======.............|35% [76]
2 :|=====...............|26% [57]
3 :|====................|21% [46]
4 :|==..................|8% [18]
5 :|=...................|7% [15]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
  • Hovoří potichu. A jeho nejhorší vlastnost je asi to, že vykládá poněkud zmateně. Pořád někam odbočuje a přednáška tak nemá bohužel příliš řád.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Trochu méně uspávat:) Dělám si legraci; každý nemůže létat před tabulí, studenti jsou nevděční.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zpusob zapisovani veci na tabuli, kdy neustale vyuzival ruzna nepopsana mista, az byla tabule souvisle pokryta a pote se v tom nedalo vyznat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • hodne to nudi, pomale uspavaci tempo, obcas necitelny text, dobre sedet blize tabuli
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Někdy lépe vysvětlit matematické kroky, dát více prostoru dotazům
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • Teoretické fyzice rozumí, je milý a ochotný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nevím, proč byla tak malá účast - přednášky byly, když se člověku povedlo dávat pozor, moc dobré. Látka byla přenášena jasně a srozumitelně; když jsem si před ní prolítla, co se dělalo minule, povedlo se panu profesorovi mě celý semestr udržet v obraze. To je vzácné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prednasky byly kvalitni.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • siroky rozhled, zminovni zajimavosti a veci kolem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jde o člověka který ví o čem mluví
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
  • Všechny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Proc jsem malo chodil na prednasky? Z lenosti.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nejak to nebylo potreba tam chodit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • absolutne nesrozumitelne o cem se tom tam u tabule mluvi...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [8]
  • Cvičil mě Petr Novotný, vynikající cvičící, který je ve fyzice sečtělý a na cvičení se připravuje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na cvičení jsem měl pana lenharta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičil nás Lenhard - cvičil je silné slovo, Hynek Lavička je proti němu geniální pedagog (ten aspoň nechodil pokaždé o 30 minut později).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zapoctove testy by mohly byt tezsi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvicici (Lenhard) chodil na cvika pozde o 10-20 minut, zadaval priklady, v nichz se nekdo u tabule placal a jemu to moc nevadilo, ani to treba neuvedl na pravou miru, vypadalo to, ze vidi priklady na cvicenich poprve po hodne dlouhe dobe... nekdy ovsem zase prekvapil a dobre priklad vysvetlil... hodne rozdilne, no... druhou zapoctovku dal to, co jsme delali na cvickach
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičícím byl Petr Novotný, není v seznamu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičící Petr Novotný je asi nejlepším možným cvičícím na tento předmět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • jako cvičiciho jsem měl LINHARTA naprosto nejhorsi cvicici. Nevenuje se dostatecne studentum - nic nevysvetluje.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6]
  • Teoretická fyzika - Jiří Tolar & Ivan Štoll Kurz teoretické fyziky - Landau & Lifšic Goldstein - Classical Mechanics
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta jsou postačující
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta TF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Štoll, Tolar: Teoreticka fyzika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Štoll, Tolar - Teoretická Fyzika
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [5]
  • Zkouška byla taková podivná. Písemka, která byla poměrně těžká, ale dala se napsat bez větších problémů. Poté ústní část, která byla poměrně nevyzpytatelná - teorie se týkala vesměs jen věcí z písemky, další otázky položeny nebyly. Ale nevím, podle jakého klíče tak pan profesor činil, protože byli i lidi, kterých se ptal na všechno možné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Doporučuji předtermín, šance udělat zkoušku na 1 extrémně vysoká.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • tolar je proste nahodny generator znamek, u zkousky nezalezi na tom, jak moc to slovek umi, ale jake ma stesti... nema cenu se ucit celou latku, chce se jen naucit to, na co se Tolar "rad pta" a doufat, ze budete mit stesti
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přišlo mi, že pan profesor zkoušel spíš podle nálady. Nutno dodat, že měl o dost lepší náladu než při VOAFu.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Zkouška je mnohem více o náladě zkoušejícího než o znalostech, např. na předtermínu se dávaly jedničky zadarmo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [14]1.93
1 :|=======.............|35% [5]rozhodně ano
2 :|=======.............|35% [5]spíše ano
3 :|======..............|28% [4]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [8]
1 :|=======.............|37% [3]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [14]2.86
1 :|=...................|7% [1]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [4]spíše ano
3 :|========............|42% [6]neutrální
4 :|===.................|14% [2]spíše ne
5 :|=...................|7% [1]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [14]2.71
1 :|===.................|14% [2]rozhodně ano
2 :|====................|21% [3]spíše ano
3 :|==========..........|50% [7]neutrální
4 :|=...................|7% [1]spíše ne
5 :|=...................|7% [1]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [14]1.64
1 :|===========.........|57% [8]rozhodně ano
2 :|====................|21% [3]spíše ano
3 :|====................|21% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [18]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|===.................|16% [3]3-6
3 :|===.................|16% [3]7-10
4 :|========............|38% [7]11-14
5 :|=...................|5% [1]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [12]1.92
1 :|========............|41% [5]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [3]spíše ano
3 :|=======.............|33% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [12]2.42
1 :|========............|41% [5]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [2]spíše ano
3 :|===.................|16% [2]neutrální
4 :|==..................|8% [1]spíše ne
5 :|===.................|16% [2]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [12]1.83
1 :|==========..........|50% [6]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [4]spíše ano
3 :|==..................|8% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|==..................|8% [1]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [12]1.08
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|==========..........|50% [6]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|========............|41% [5]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|==..................|8% [1]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [18]1.00
1 :|==..................|11% [2]z vlastních zápisků
2 :|=...................|5% [1]z cizích zápisků
3 :|==========..........|50% [9]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [12]3.42
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [4]spíše ano
3 :|===.................|16% [2]neutrální
4 :|=====...............|25% [3]spíše ne
5 :|=====...............|25% [3]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [12]2.42
1 :|===.................|16% [2]rozhodně ano
2 :|============........|58% [7]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|===.................|16% [2]spíše ne
5 :|==..................|8% [1]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [12]3.75
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [2]spíše ano
3 :|===.................|16% [2]neutrální
4 :|========............|41% [5]spíše ne
5 :|=====...............|25% [3]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12]2.08
1 :|=====...............|25% [3]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [6]spíše ano
3 :|===.................|16% [2]neutrální
4 :|==..................|8% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [12]2.58
1 :|===.................|16% [2]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [2]spíše ano
3 :|============........|58% [7]neutrální
4 :|==..................|8% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [12]2.58
1 :|===.................|16% [2]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [4]spíše ano
3 :|=======.............|33% [4]neutrální
4 :|==..................|8% [1]spíše ne
5 :|==..................|8% [1]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [12]1.67
1 :|============........|58% [7]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [3]spíše ano
3 :|==..................|8% [1]neutrální
4 :|==..................|8% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [12]2.17
1 :|========............|41% [5]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [4]spíše ano
3 :|==..................|8% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|===.................|16% [2]rozhodně ne