FJFI - předměty - letní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Čápová Hana Mgr. :: [04AM2] Angličtina M2

Další předměty
[04AM2] Angličtina M2
[04AP2] Angličtina P2
[04ABA] Aplikace jazykového systému
[04ABJP] Jazyková podpora bakalářské práce
[04ABR1] Kultura a reálie anglofonních zemí a ČR 1
[04ABO2] Práce s odborným textem 2
[04ABK2] Rozvíjení řečových dovedností 2
[04RZ1] Ruština Z1
[04RZ3] Ruština Z3
[04RZ5] Ruština Z5
[04ABS2] Systematizace jazykových prostředků 2
[04ABU2] Úvod do odborného jazyka 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících:9 / 60
Procento hodnotících:15%
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [53]2.04
1 :|==========..........|50% [27]
2 :|===.................|13% [7]
3 :|====................|20% [11]
4 :|==..................|11% [6]
5 :|=...................|3% [2]


C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • Nechápu význam většiny domacích úloh (většinou variace na téma vyhledejte ve slovníku všechna slova odvozená od). Probírají se v principu zajímavé a důležité věci, ale nudným způsobem, navíc vyučující mluví většinou česky. V testech jsou úkoly typu definujte pěti způsoby tohle slovo, je v nich také mnoho slovíček, která nejsou v materiálech, ale vyučující je jednou zmínila.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nejlepší by byla třída o maximálním počtu deseti studentů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ne po celou dobu dostupné studijí materiály, přičemž některé dávané jen na cvičení a jinak nedostupné...cvičení zabývající se podrobnostmi, přičemž základ leckdy neprobrán, vyžadovány někdy až nepodstatné detaily a zápočtový test založený na doslovných překladec nepovažuju za ukázku toho co člověk umí, zvláště když se tam vyskytne kdejaké slovíčko které se někde na cvičení objevilo a jeho neznalost znamená chyb, člověk má pocit že by se měl stát chodícím slovníkem a ne se učit angličtinu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [9]2.56
1 :|=======.............|33% [3]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=========...........|44% [4]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [9]1.89
1 :|=========...........|44% [4]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|=======.............|33% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [8]2.25
1 :|=======.............|37% [3]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|============........|62% [5]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [9]1.00
1 :|==..................|11% [1]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|===============.....|77% [7]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|==..................|11% [1]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [9]2.44
1 :|=========...........|44% [4]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=======.............|33% [3]neutrální
4 :|==..................|11% [1]spíše ne
5 :|==..................|11% [1]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [9]2.11
1 :|=========...........|44% [4]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|==..................|11% [1]spíše ne
5 :|==..................|11% [1]rozhodně ne