Další předměty [16DZAR] Dozimetrie vnitřních zářičů[16JRF2] Jaderná a radiační fyzika 2 [16URF2] Úvod do radiační fyziky 2 Role učitele Přednášející
|
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1] |
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2] |
|
P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [2] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2] | ||||
|
P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [2] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [2] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4] | ||||||||||||||||||||
|