Celofakultní komentáře a hodnocení

X : Jste spokojeni s novým systémem hodnocení? [9]
  • Je matoucí, že neodpovídá staré slovní hodnocení novému, např velmi dobře byla 2, která odpovídá C, ale ted velmi dobre znamená B.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Má to svoje klady i zápory. Někdy dostane člověk, co by dostal dříve jedničku, béčko, jen proto, že vedle sedí mistr světa v integrování se zavřenýma očima hlavou dolů ve sto pětce...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Moje známky klesli o půl stupně. Je mnohem težší dostat A než dříve a s tím se taky pojí to, že je skoro nemožné mít průměr 1.00 a vejít se do 1.8 dá také více práce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejsem spokojen kvůli kompatibiltě s výsledky, které jsem docílil dříve. Díky tomu, že jsem dříve dostal trojku nemůžu získat červený diplom. Trojka je totiž klasifikována jako E. Tento jev je ale přechodný. Celkově se mi systém hodnocení zdá dobrý.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Původní systém mi přišel přehlednější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Některé předměty si pro svou náročnost zaslouží více kreditů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • snad jen zrušit povinnou slovní odpověď na první stránce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • až si na to učitelé zvyknou a udělají si svoje stupnice, bude to dobré, teď mají spíše tendence známkovat mírněji než předtím A/B/C jako 1 2 3? já si nestěžuju ;-)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nerozumím důvodu změny - nevím, co bylo špatného na předchozím systému. Naprosto nechápu, proč má třetí nejstarší univerzita v republice potřebu se odklonit od tradičního systému hodnocení. Neumím vysvětlit výsledek zkoušky babičce...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Jste spokojeni s náplní studia matematických disciplín? [4]
  • Víc matiky bych už asi nepobrala...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkoušky jsou v prvním ročníku sice někdy řežba, ale náplň mě sedí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • chtělo by to teď v magisterském studiu předmět typu "cvičení z analýzy" abychom nezapomněli všechny ty báječné věci co jsme dělali dříve....
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • tento semestr se mi na MM líbila pravděpodobnost, celkem i FA, numerika by šla uděla mnohem názorněji, stručněji a lidštěji, MMF mi přijde dosti nanic
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Jste spokojeni s náplní studia fyzikálních disciplín? [4]
  • Fyziku mám ráda... zvlášť my jí máme málo... ale elma byla děs...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je to jak zboží vybírané podle obrázku a popisku - teoretická náplň výborná, ale provedení leckdy hrozné (1.ročník)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V základním studiu nemá člověk příslušný matematcký aparát, aby mohl studovat fyziku na úrovni, která je předkládána v ZS. A vůbec celkově jsou předměty vyučovány stále stejným způsobem bez ohledu na nové fyzikální poznatky. Ty mohou pohled na probranou problematiku značně změnit. Vezměme si například Maxwellovy rovnice vs Procovy rovnice (konečná hmotnost fotonu). Je mezi nimi kus cesty, ale člověk ani neví, že Procovy rovnice existují. Stejně tak Kvantová fyzika a problém Lorentzových podmínek vs. Bohm-Aharonovův experiment. Spousta věci je slepě probírána podle starých učebnic a není modernizována či podrobena konstruktivní kritice.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • naštěstí už je mám za sebou, uff, nechtěl bych být fyzik, který šel pln ideálů na FJFI
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Jste spokojeni s náplní studia informatických disciplín? [8]
  • Já zase tak informatiku moc nepotřebuju... A co potřebuju, se naučím sám..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemám zkušenost s pokročilejšími předměty. Úvod do práce s počítačem (ECDL) v 1. semestru 1. ročníku mi přišel zbytečný a nic mi nepřinesl. Základy programování smysl měly a byly přínosné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nic takovýho nemáme, jsem spokojená.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přijde mi, že u většiny matematických a fyzikálních oborů mají absolventi velmi omezené znalosti informatiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Žádné jsem neměl
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Po absolvování pouze jediného semestru programování v Pascalu ne každý umí programovat. Možná by blyo vhodné tomuto předmětu věnovat dva semestry a více se jím zabívat (cvičení).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zrušil bych programování, jinak ovládání různých programů bych nechal
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • na MM by mělo být více povinných věcí z programování resp. nějaká možná těžší zkouška, která by přinutila studenta do toho proniknout nějak víc - než jen ZALG
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Jste spokojeni s novým systémem hodnocení? [30] 2.52
1 : |==..................| 10 % [3] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [10] spíše ano
3 : |===.................| 13 % [4] ano i ne
4 : |=...................| 6 % [2] spíše ne
5 : |=...................| 6 % [2] rozhodně ne

X : Jste spokojeni s náplní studia matematických disciplín? [25] 1.95
1 : |======..............| 32 % [8] rozhodně ano
2 : |======..............| 32 % [8] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [3] ano i ne
4 : |==..................| 8 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

X : Jste spokojeni s náplní studia fyzikálních disciplín? [25] 2.48
1 : |==..................| 8 % [2] rozhodně ano
2 : |=========...........| 44 % [11] spíše ano
3 : |====................| 20 % [5] ano i ne
4 : |==..................| 8 % [2] spíše ne
5 : |=...................| 4 % [1] rozhodně ne

X : Jste spokojeni s náplní studia informatických disciplín? [29] 2.81
1 : |=...................| 6 % [2] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [6] spíše ano
3 : |======..............| 31 % [9] ano i ne
4 : |=...................| 6 % [2] spíše ne
5 : |=...................| 6 % [2] rozhodně ne