Celofakultní komentáře a hodnocení

X : Jste spokojeni s náplní studia matematických disciplín? [7]
  • Měli jsme MAA4 a DIFR a oba kurzy byly opravdu dobré. Matematiky je hodně a je to potřeba. Hlavní věc je, že už začínáme dohánět mat. potřeby fyziky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Moc numeriky, které v podstatě pořád dokola a dokola znamená odhadování norem. Takový předmět by měl být jeden, abychom se naučilí myšlenky důkazů v této oblasti matematiky (podobně, jako se tomu děje v předmětech PRA1 a TC, akorát v jiných oblastech matematiky).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podle mého názoru je matematická část pro některé obory až zbytečně moc obsáhlá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • predmety FA1, FA2, MMF, NUM, SEDR... bych dal volitelne. Volitelne ve smyslu, ze by si student MUSEL zvolit alespon urcity pocet. Soucasna povinna stranka studia na fakulte dosti omezuje profilovani vlastniho studijniho planu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • celkem náročné, člověka to donutí se opravdu učit, znalosti pak využije v ostatních oborech a pak se cítí chytře :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • No vzhledem k informatickému zaměření mého zaměření je jí nepřiměřeně moc. Některé partie vyšší matematiky kromě cvičení pak již nikdy bohužel nepoužiji.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zakupte prosím pohovky do studovny na Trojance. Předem děkuji.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Jste spokojeni s náplní studia fyzikálních disciplín? [4]
  • Měli jsme TEF2 a TSF. Obě disciplíny byly velmi zajímavé a jen je mi líto, že jsme neměli více přednášek/cvičení, abychom toho více stihli (a také více do hloubky).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Povinné předměty by chtěly trochu více času
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • fyzika poněkud předbíhá matematiku a proto se v ní musí matematice věnovat zbytečně čas
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ale mohlo by jich být víc
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Jste spokojeni s náplní studia informatických disciplín? [6]
  • Letos jsem, po zkušenostech z 1. ročníku, žádný informatický kurs neabsolvoval. Pro svoje (ne zas až tak velké) potřeby a na úrovni, na které bych se to naučil ve škole, jsem schopen se všechno naučit sám.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • moc se jimi nezabývám
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • člověk se naučí programovat (popř. alespoň nějaké základy) v různých programovacích jazycích, rozšíření obzorů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Informatika je báječná. Sice občas se zabýhá až moc do teoretické hloubky, ale i tak si myslím, že jsem udělal dobře a šel na tuto fakultu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chybí mi výuka programovacích technik a trochu teoretická informatika.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pro chemiky děs
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Motivuje Vas struktura matematickych predmetu A, B, C? [6]
  • B ~ D ?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dle zkusenosti a rozhovoru se spolustudenty ma vyrazne vyssi uroven prvni cast Ackovych matematik, tj. MAP,MAA2, LAP, LA2. Co se tyce MAA3 a MAA4, situace uz tak jednoznacna zdaleka neni. S odstupem casu bych pak (nevyzadoval-li by to nastaveny system) radsi absolvoval MAB3 a 4. Naprosto demotivujici je potom situace, ktere jsem nyni svetkem v predmetu VAM - prozatim (jiz jsem absolvoval cca 4 prednasky) jsme pouze opakovali poznatky davno nabyte v ramci MAA3 a 4, FA2, TEF1 a MMF. Navic je ucast na tomto OPAKOVANI povinna. Ma-li mit tedy profilovani studentu podle stupne matematickeho vzdelani smysl, musi mu byt dana jista koncepce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jistě, ale vzhledem k tomu, že jsem od začátku chtěl studovat MF, tak jsem stejně vlastně neměl žádnou volbu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je to plus, člověk vzhílší výše a radí níže.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nelíbí se mi jakým způsobem je ke studentům úrovně B přistupováno přednášejícím Matematické analýzy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nevím přesně jak je tato otázka myšlena
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Jste spokojeni s vyukou jazkyku? [14]
  • Primlouval bych se za magisterskou anglictinu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prodleva ve výuce jazyků pro pokročilé kurzy (až od 3. semestru)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V angličtině by se mělo řešit více odborných textů z matematické oblasti. Popisování obrázků mi v praxi příliš nepomůže.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výuka angličtiny by mohla, podle mého názoru, obsahovat i gramatickou část.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výuka jazyků mi stále uniká. Rozhodně se mi nezdá kreditové ohodnocení v porovnání s některými jinými předměty (např. 12UMF). Mělo by být více cvičení týdně, měly by být trochu náročnější a za více kreditů. Hlavně bychom se měli zabývat také odborným jazykem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • hodiny s rodilým mluvčím jsou super :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lesley nebyla zrovna ideální volba
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejsou nijak náročné, což je plus i minus zároveň. Je to dáno že technickou angličtinu lze snadno ovládnout.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • netuším, neměla jsem zatím jazyky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V této podobě nemá moc výuka jazyků (hlavně angličtiny) smysl. V němčině to ještě šlo, ale pokud za 100 minut angličtiny jediné, co musíte je přečíst jednu větu, tak to opravdu význam nemá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zasloužili by si větší důraz (hodiny i kredity).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • žádná nebyla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Konverzace z angličtiny po celou dobu studia by byla šikovná.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • proč máme dva povinné jazyky to nemají ani na fildě!!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Jste spokojeni s realizaci prechodu mezi bakalarskym a magisterskym studiem? [6]
  • Podmínky přijetí na stejný obor magisterského studia nejsou pro všechny stejné. Rozdíl je zejména v obtížnosti matematiky B bakalářského studia na různých pracovištích FJFI.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Systém je velmi nemilosrdný k těm, kteří dělají malé státnice o půl roku později. Je v podstatě nemožné to dohnat, což mi vzhledem k celkové náročnosti studia jako nepříjmené, velká část studentů si odkládá nějaké zkoušky, a pak se to nezvládá. Celý systém bakalářských titulů je stejně nesmysl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V bakalarskem studiu jsem mel hodne pres dveste kreditu (povinnych je 180). Nyni abych se strachoval o dosazeni minimalni hranice. Je to spravne?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zatím jsem tím neprošel.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslím si, že pravidla pro uznávání předmětů jsou nastavena dobře a je dobře, že nějaká jsou, protože student se pak může připravit předem na to, kolik musí mít odstudováno.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • fakulta nasi nejlepsi
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

X : Jste spokojeni s náplní studia matematických disciplín? [38] 1.77
1 : |=======.............| 34 % [13] rozhodně ano
2 : |=======.............| 34 % [13] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [4] ano i ne
4 : |....................| 2 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

X : Jste spokojeni s náplní studia fyzikálních disciplín? [32] 2.18
1 : |===.................| 15 % [5] rozhodně ano
2 : |=========...........| 43 % [14] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [8] ano i ne
4 : |=...................| 3 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

X : Jste spokojeni s náplní studia informatických disciplín? [37] 2.19
1 : |=====...............| 27 % [10] rozhodně ano
2 : |====................| 21 % [8] spíše ano
3 : |=====...............| 27 % [10] ano i ne
4 : |==..................| 8 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

X : Motivuje Vas struktura matematickych predmetu A, B, C? [35]
1 : |====................| 20 % [7] rozhodně ano
2 : |=======.............| 34 % [12] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [4] ano i ne
4 : |===.................| 14 % [5] spíše ne
5 : |....................| 2 % [1] rozhodně ne

X : Jste spokojeni s vyukou jazkyku? [43]
1 : |=...................| 4 % [2] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [11] spíše ano
3 : |====................| 20 % [9] ano i ne
4 : |==..................| 11 % [5] spíše ne
5 : |=...................| 4 % [2] rozhodně ne

X : Jste spokojeni s realizaci prechodu mezi bakalarskym a magisterskym studiem? [30]
1 : |=======.............| 33 % [10] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [6] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [5] ano i ne
4 : |=...................| 6 % [2] spíše ne
5 : |=...................| 3 % [1] rozhodně ne