02PRA2  >  Fyzikální praktikum 2

Počet hodnotících: 10 / 51
Procento hodnotících: 19 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 51 studentů.
Ukončilo předmět: 35 studentů.
|==============......| 68 %

Adam Jaroslav [ Cvičící ]
Cúth Jakub [ ]
Galus Petr [ ]
Hájková Olga [ Cvičící ]
Hrazdilová Lenka [ Cvičící ]
Jakoubek Tomáš [ ]
Markovič Tomáš [ Cvičící ]
Mohyla Filip [ ]
Mohyla Filip Bc. [ ]
Odstrčil Tomáš [ ]
Pachr Miloš RNDr. CSc. [ Cvičící ]
Petráň Michal [ ]
Rusňák Jan Ing. [ ]
Sloboda Michal [ ]
Svoboda Vojtěch Ing. CSc. [ ]
Škoda Libor Ing. [ Cvičící ]
Šmakal Radek Ing. [ ]
Vajzer Michal [ ]
Zach Čeněk [ ]

N : Poznámky k předmětu. (návaznost na ostatní předměty, relevantnost, atd.) [9]
  • Po jedničce v pohodě, experimenty zajímavé a při zpracování se člověk zase něco přiučil v texu, Gnuplotu i jinde.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavější než Praktika 1, na základě zkušeností z nich mi trvaly protokoly méně času. Všem doporučuju. Vyzkoušel jsem si hodně věcí z VOAFu - to bylo velmi přínosné. Opět však přetrvávají problémy s nedostatkem informací v návodech - občas jsme nezměřili všechno nebo jsme na to, že nám něco chybí, přišli úplně náhodou. Asistenti nejsou vždy k dispozici nebo například jen jeden z nich je schopen poradit a často jsme museli dlouho čekat, protože jsme si nevěděli rady.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Experimety, o kterých na hodinách pouze slýcháme, si tady můžeme konečně sami vyzkoušet. Hodí se při pokračování ve fyzikálním studiu. Pro matematiky nejspíš nemají praktika smysl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Po zimním semestru už člověk ví, do čeho jde. Pěkné pokusy, poměrně dobře navazující především na VOAF a TEF2, asistenti už jsou hodnější - nebo my jsme už věděli, čeho se v protokolech vyvarovat?
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Úlohy byly zajímavější než v praktiku 1 a celkově šlo o užitečný předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V druhom semestri sú úlohy oveľa zaujímavejšie, mohli sme si prakticky overiť znalosti hlavne z predmetu VOAF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zdálo se mi, že oproti PRA1 byla dvojka méně náročná i stresující, ale je možný, že je to jen o zvyku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pokračování PRA1, ovšem se zajímavějšími úkoly a pohodlnějším vypracováváním protokolů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi zajímavá měření a nahlédnutí do fyzikální praxe. Velmi hezky korespondovaly úlohy o vlnění a zářičích s ostatními předměty (VOAF, IJZ).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [10] 1.10
1 : |==================..| 90 % [9] rozhodně ano
2 : |==..................| 10 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl(a) jsem o předmět zájem. [10] 1.40
1 : |============........| 60 % [6] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne