Celofakultní komentáře

X : Připomínky k výuce matematických disciplín. [12]
  • Docela dost matematiky na úkor informatiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Málo cvičení z algebry, nestihlo se projít zdaleka vše co bylo řečeno na přednášce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přijde mi, že pořadí probíraných témat se ve druháku mezi Ačkovou a Bčkovou matematikou zbytečně liší a pro Ačkaře je komplikované přestoupit. Také by se hodilo sjednotit značení, aby Ačkaři ve třeťáku v RMF nebyli zmatení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stále na velmi dobré úrovni. Většina vyučujícíh má velmi dobrou znalost oboru a cca 2/3 umí látku dobře podat dále studentům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Matematické předměty mi tento semestr přišly tak akorát rozvrstvené a hodinová dotace až na cvičení z LAB (obtýden je strašně málo) ok.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na začátku druháku je vidět, že spousta věcí navazuje na matematiky z prváku. A protože se nedávno měnil přednášející na NUM a LAA je taky jiná, než bývala desetiletí, tak je potřeba návaznost lépe "zespojitit"
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nemám si na co stěžovat, měla jsem pouze kvalitní přednášející i cvičící, v prvním ročníku se určitě probraly základy. Jenom bych uvítala větší propojení s fyzikou
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • niektorý prednášajúci doktoranti hovoria strašne potichu a rýchlo a píšu maličko na tabuľu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V druhém ročníku je mezi matikou a fyzikou velký rozdíl v kvalitě přednášek a studijních materiálů. Matematika je lepší.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vesměs velice kvalitní a precizně vedené předměty
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Začátek cvičení obvykle vůbec neodpovídá začátku přednášky- obsah se zcela různí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • matematická analýza je naprosto moc vyhrocena nad ostatní matematické předměty
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Připomínky k výuce fyzikálních disciplín. [11]
  • Fyzikální předměty nemohu posoudit, neboť se mě z velké části netýkají, ale z vyprávění studentů vím, že jejich úroveň je výborná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Fyziku neabsolvuji.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mám závažný postřeh od spolužáků: Hodně z nich tvrdí, že je fyzika v podání Tolara a Jexe znechutila, a proto míří na AMSM. Tento odliv mozků mi přijde jako velká škoda pro českou fyziku a techniku vůbec. Problém je v přílišné popularitě a vysoké úrovni přednášek doc. Krbálka.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měli jsme jich málo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • OF (KFE) - myslím, že by prospělo, kdyby přednášeli více lidé, mající s danou oblastí více praktických zkušeností...problémem je, že ti mnohdy odcházejí na AV či jinam...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kvůli matematice není příliš mnoho času věnovat se fyzice, uvítala bych podrobnější matematický aparát - často jsem se kvůli němu ztrácela.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Proseminář matematické fyziky vedený doktorem Břeněm ohodnotit kredity, třeba jen jedním.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V druhém ročníku je mezi matikou a fyzikou velký rozdíl v kvalitě přednášek a studijních materiálů. Matematika je lepší.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vesměs kvalitní ale mnohdy ne moc precizně vedené předměty
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • chtělo by to jen více vysvětlení během laboratorních pokusů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V nižších ročnících slabší.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X :  Připomínky k výuce informatických disciplín. [15]
  • Až na vyjímky je výuka výborná, velmi oceňuji předmět 18BI a jsem rád za každý další předmět, který je využitelný i v praxi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dosud spokojenost. Dle nové BK bude v magisterském studium minimum možností pro zápis programovacích předmětů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chybí předměty zabývající se moderními trendy v IT. Sice se již objevují "první vlaštovky", např. v podobě předmětu 18BI, ale bohužel pro praxi toto není dostatečné. Také mi chybí zaměření se na produkty Excel a Access, což jsou v praxi velmi často používané aplikace.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pascal je mrtvý jazyk, nechápu proč se pořád vyučuje...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V děčíně málo, a když, tak málo pochopitelné, příliš urychlené.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V základním studiu je možností i předmětů zoufale málo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Informatika je pro studenta fyzikálních zaměření jen tak do počtu. Student se v podstatě naučí jen základy a pokud potřebuje opravdu něco spočítat, tak se to musí doučit sám.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Informatika mi byla znechucena v prvním semestru předmětem Základy programování, jako mnohem užitečnější bych viděla práci s LaTeX či něco jiného, co využiji (nebo aspoň aktuálnější jazyk, Pascal je dost prehistorický)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • kvalitní předměty
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nikdo se nestará o počítače v učebnách - když nějaký přestane fungovat, často tak zůstane několik týdnů či měsíců. Navíc není řešeno vypínání počítačů, když je nikdo nepoužívá (uspání, hybernace, atp.) - vyplýtvá se tak spousta elektřiny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • obecně zlepšit přednášky i cvičení - zajímavější, prospěšnější
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět 01PAA Paralelní Algoritmy a Architektury má dle mého názoru velmi nízkou kvalitu a studentům přináší velmi málo. Zlepšení bez výměny přednášejícího si nedovedu představit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V ZS jsem s předměty spokojen.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zavedení povinného předmětu psaní v LaTeX, práce s Matlabem či Maplem. Tyto předměty by v základním studiu byly mnohem užitečnější, nežli programování v Pascalu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jsou různorodé nedají se hodnotit dohromady
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X :  Připomínky k výuce jazyků. [14]
  • Angličtina nudná, 1. a 2. ročník, celkem ok. Němčina pro začátečníka docela náročná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Až na kreditovou dotaci žádní připomínky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • K čemu jsou pořád dva povinné jazyky když se beztak všude mluví anglicky a snad ani jedna z ostatních fakult ČVUT dva povinně nemá? Tak proč to tak má zrovna ta nejtěžší?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Maximální spokojenost (španělšina Z1)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • hodně často zbytečné práce za málo kreditů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • kreditově silně podhodnoceno (1 kredit za 4 hodiny týdně + domácí příprava), vyučující jsou chaotiční, kvalita dost pokulhává, zatím to vidím tak, že je to pro mě ztracený čas, hodiny pro začátečníky jsou pro začátečníky nevhodné, často se předpokládá alespoň nějaká předchozí znalost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím že výuka angličtiny v současném provedení je pro mnoho dobrých angličtinářů naprosto nepřínosná. Pokud musí angličtina být povinná (musí?) pak by bylo rozumné kdyby existovala ještě jedna skupina angličtiny pro ty nejlepší, kde by se třeba celou hodinu diskutovalo v kroužku na opravdová témata nebo se přednášely referáty atd. Prostě interaktivnější výuka.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nedávat začátečnické jazyky od 7:30 ráno.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • odpovídající úroveň, nejsou zbytečně moc náročné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Proč musí být jazyky ráno? Jasně, něco tam musí být, ale obě dvě hodiny? V 7:30 většinou ještě spím, pak to tak taky vypadá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pro výuku jazyka je potřeba intenzivního kurzu, což zahrnuje i větší hodinovou dotaci s propracovanějším a kvalitnějším obsahem - to nění ovšem na FJFI během zákl. studia možné - proto bych udělal povinnou pouze angličtinu a ostatní jazyky nepovinné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jazyky jsou kreditově podceněné!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • kladen malý důraz na jejich výuku - nejsou prioritní na fjfi
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Moc studentů, zbytečně dva jazyky, málo praktického používání jazyků.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Připomínky k činnosti knihovny, studoven a počítačových učeben. [14]
  • Je dobře, že byl zrušen výpůjční pult a vše je přesunuto do knihovny. Kvituji systém rezervací.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Knihovna fajn.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Knihovna otevřená vždy, když to člověk nepotřebuje. A když ano, není (nezávisle na tom, jesli má být nebo ne). V počítačových učebnách ubývalo funkčních počítačů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Studijní oddělení by mělo mít otevřeno "nějak normálně", těžko se hledá průnik volna a otvírací doby.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ve studovně na Trojance opravdu leckdy klid není, aktuálně není oproti studovně na Břehovce dobře řešena. Možná je to ale tím, že větší procento studentů populačně silnýchbakalářských ročníků je situováno zde.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ve volně dostupných učebnách KFE chybí MATLAB.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Knihovna, by mohla být otevřena všechny dny v týdnu. Občas mě udivuje kolik počítačů v našich počítačových učebnách nefunguje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Knihovnu využívám jednou ze semestr, ale uvítala bych brát ohledy na to, že někteří studenti jsou na hodinách od rána do večera. Současná kapacita studovny na Trojance je nedostatečná, často je plná. Bylo by vhodné ji nechat otevřenou i přes prázdniny, aby bylo kde trávit čas mezi ústní a písemnou částí zkoušky. Uvítala bych možnost týmových studoven (cca 10 míst + tabule, kde mohou studenti vzájemně konzultovat probíranou látku), abysme nemuseli pořád jezdit do Národní technické knihovny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Moc nechápu, proč je studovna na Břehovce o prázdninách uzavřena. Také občas potřebuju v Břehovce na net a občas jsou jak studovna, tak i e-sklípek uzavřeny pro studenty z důvodu pořádání nějakých konferencí či univerzity třetího věku. Chápu, že někde se to konat musí, ale mohlo by zůstat otevřených pro studenty alespoň pár počítačů v jedné z těchto dvou učeben. Občas člověk potřebuje nutně na internet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na Břehovce byla krásná počítačová studovna. Počítače zmizely a nikdo tam už nechodí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Téměř kdykoli, když potřebuji navštívit Atrium, je zamčeno (ať už kvůli konferenci, která se má konat následující den, nebo včerejší den, ...).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ZAVÉST TÝMOVOU STUDOVNU - malá konferenční místnost s tabulí, kde bychom se mohli scházet v soukromí. Byla by přístupná na základě rezervace. Současná studovna je krajně nevyhovující. Obnovit možnost tisku v knihovně na Břehovce. Zavést povinně mazání tabulí stěrkou (jako Ing.Franc) - výrazně přispívá k čitelnosti a přehlednosti.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zrušení počítačů ve studovně na Břehovce a zrušení tisku v knihovně je pro spoustu lidí kteří si jenom chtějí přečíst email nebo nemají jinde přístup k tiskárně docela problém.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pružná doba provozu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Připomínky k obsahu a průběhu ankety [29]
  • Anketa je velmi dobrá, bez připomínek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • bez poznámek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bez připomínek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hodně formulářů, těžké ohodnotit předmět jako celek. Vždy je to zkorelované s přítupem a hodnocením přednášejícího. Stačilo by vypsat předměty a u každého dát posuvník 1-5.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chybí mi naprosto zpětná vazba, a tak váhám jestli má smysl anketu vyplňovat...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Minulý semestr někdo vědomě a selektivně cenzuroval negativní příspěvky k přednáškám profesora P.F. Myslým, že to je trostuhodné, protože pak ta anketa nemá smysl. Nevým, prož by měl za ten obsah nést odpovědnost ještě někdo jiný, než autor, byt je jeho totožnost skrytá....
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nepochopil jsem výběr cvičících u praktik, kde vlastně cvičí všichni, ale anketa umožňuje vybrat jen jednoho.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oproti minulému roku vylepšení formulace některých otázek, stále mi ale chybí, že u většiny předmětů nemohu vybrat cvičící, ale pouze jen přednášejícího, což může pak u daných předmětů anketu mírně zkreslit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V praktiku bych rád ohodnotil víc asistentů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zlepšuje se správnost cvičích a přednášejících, ale ne vždy to reálně sedí s předmětem...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Absence některých cvičících při vyplňování části o cvičeních. A co třeba otázka: Byl pro vás předmět přínosem a popř. jak moc ?
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bylo by dobré, kdyby se dala anketa vyplňovat v průběhu roku a bylo možné se k ní vracet. Takhle už nikdy nevím, co jsem tam chtěl napsat....
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chybí mi v této části nějaká obecná kolonka. Někam bych chtěla napsat svou spokojenost s přístupem vedení ke studentům dočasně chodícím o berlích.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je dobré, že je dlouhá doba na vyplnění ankety - ne každý má během prázdnin čas. Uvítala bych více známkovacích otázek, je to rychlejší a pokud se do ankety dívám, tak často i přehlednější. Jsem ráda za propagaci ankety, nebýt všude vylepené plakáty, asi bych na ni zapoměla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je škoda že tak málo lidí hlasuje. Přednášející by měli na přednáškách zmínit anketu a vysvětlit studentům její důležitost. Dozvíme se někdy jak vážně fakulta bere anketu, zda z ní něco vyvozuje nebo je to čistě na učitelích zda si naše názory vezmou k srdci nebo ne? Kdybycom platili školné měli bychom lepší pozici k vyžadování změn pro zkvalitnění výuky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Motivovat studenty k dřívějšímu vyplnění ankety.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná by anketa mohla probíhat dřív než až v dalším semestru - zpětná vazba by byla asi lepší
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nabízet správné lidi k vyplnění.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Návrh na zlepšení: * zobrazovat u každé otázky to, pro koho bude viditelná odpověd: zda bude veřená, nebo viditelná jen přednášejícím, správcem ankety...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nemusely by být povinné odpovědi u některých otázek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ok.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pri výbere cvičiacich viac krát neponúklo cvičiaceho, ktorého som mal
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi důrazně prosím, aby byla anketa zpřístupněna co nejdříve- ideálně ještě v průběhu zkouškového období. Člověk si po půl roce mnoho důležitých podrobností nevybaví a o prázdninách má i více času na vyplňování, než v týdnech výuky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vyhovující
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zadávání otázek značně vede k opakování už jednou napsaného hodnocení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • žádné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Děkuji, že anketu tvoříte.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • studenti se mohou dostatečně vyjádřit, ale určitě by šla udělat přehledněji, stalo se mi jednou, že jsem najednou nevěděl, o kterém předmětu píšu - na více předmětů jeden vyučující
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • žádné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>