Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Celofakultní otázky a komentáře

  • X :  Připomínky k výuce matematických disciplín. [16]
    • Co slysim od kolegu tak MI na magisterskem na tom neni moc dobre. Zaostava za dobou, a uci se uplne zbytecnosti na ukor dulezitych veci (napr strojoveho uceni) a hlavne moc malo kreditu.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Dulezitost predmetu stejne jako kvalita jejich vyuky postupne upada.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Funkcionální analýze by slušela hezká ucelená skripta, která by pokrývala látku obou semestrů. Dále by bylo hezké, kdyby se rozvrháři z katedry matematiky a fyziky zkusili domluvit a oboru, který má jediný volitelný předmět (funkce komplexní proměnné) a 4 povinné předměty, tento volitelný předmět nerozvrhovali tak, že se kryje s jiným povinným předmětem.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Je škoda, že obor AMSM má první předmět ze svého oboru až v třetím ročníku. Tedy při výběru své bakalářské práce moc neví, do čeho jde a zároveň nemá moc přehled o krásách různých podoborů. Např. s náhodnými procesy se seznámí až v posledním semestru bakalářského studia (když už by měl dokončovat bakalářskou práci).
      studijní obor: Aplikované matematicko-stochastické metody;
    • Náročná, ale s velmi dobře vedeným výkladem
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;
    • Nemám výtku. Áčkové matematiky jsou skvělým a nepopsatelným zážitkem.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Předměty jsou často velmi spoře kreditově ohodnoceny. Mnohokrát by byl předmět daleko užitečnější, kdyby k němu byla započítaná větší domácí příprava, což je však systémem kredit = hodina ve škole nemožné.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Výuka je dobře strukturovaná.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;
    • Zajímalo by mě, zda všechny ty znalosti v praxi někdy využiji. Přijde mi, že výuka matematických disciplín je příliš teoretická a odtržená od využití v normálním zaměstnání. Taky by se hodilo, kdyby se alespoň v rámci Jaderky drželo stejné značení.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • žiadne
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Konkretne v oboru Matematicka informatika je kladen na nektere matematicke discipliny az zbytecne velky duraz.
      studijní obor: Matematická informatika;
    • Matika na FJFI je super, hlavne diskretna matematika, ta je velmi prijemna.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;
    • Matika se u nás učí skvěle.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;
    • ne všechny matematické disciplíny musejí být povinné
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;
    • S výjimkou matematické analýzy pana tajemníka, kterou bych zařadila spíše k chaotickým fyzikálním disciplínám, jsou matematické předměty vedeny precizně a ze zápisků se dobře učí.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Pro některé obory se zdá (alespoň z perspektivy druhého ročníku) částečně nadbytečná, ale třeba mě čas přesvědčí o opaku (doufám že ne).
  • X :  Připomínky k výuce fyzikálních disciplín. [14]
    • Na magisterskem hodne zalezi na oboru. EJCF je v pohode ale jsou tam uplne zbytecne predmety (EMJF, NF a podobne) ktere zabiraji misto dulezitym vecem (pole, QCD, ZESI a podobne). Hrozne malo kreditu.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • opět náročná, ale s výrazně méně kvalitními přednášejícími
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;
    • Oproti matematikám pokulhávají, avšak je to asi dáno povahou toho, že matematicky předbíhaji náš aparát.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Při srovnání s matematickými disciplínami se fyzikální hůře chápou, člověk v nich má větší nepořádek. Ale experimenty jsou fajn.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;
    • Ve třetím ročníku studia matematické fyziky se člověk setká již z diferenciální geometrií, kvantovou fyzikou a obecnou relativitou. To je dobře. Jen je škoda, že jedině u přednášek z OTR je kladen důraz na to, aby látka mohla být pochopena už na přednášce a dalo se o ní během přednášky přemýšlet. Jak GMF, tak KVAN2 by prospěla o hodinu větší dotace, čímž by se dalo zvolnit tempo výkladu, což by oběma předmětům velmi prospělo. Dále by bylo fajn zkusit tam, kde to je možné, tj. převážně u KVAN2, dát trochu větší důraz na použitý matematický aparát, především na funkcionální analýzu. Jinak jsem s výukou spokojen.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Zadne jsem tento semestr neabsolvoval.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • žiadne
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Chcelo by to viac cviceni na ukor prednasok.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;
    • letos jsem neabsolvoval
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;
    • mrzí mě, že pan profesor Jex není ochoten upravit přednášky tak, aby studentům opravdu k něčemu byly
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Oproti matematice je to dost hrůza. Zvlášť chaotičnost výkladu.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;
    • Zaplaťpánbůh je už nemáme, vždy mi přišly strašně chaotické.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Skvělé předměty jsou ELMA, Fyzikální seminář a cvičení z Temiky,
      studijní obor: Fyzikální elektronika;
    • Velmi oceňuji názorné experimenty na MatFyzu.
  • X :  Připomínky k výuce informatických disciplín. [11]
    • Chtělo by to více dbát na kvalitu vyučovaných informatických předmětů a především jejich lepší propagaci v prvních letech studia. Člověk se tomu příliš nevěnuje a myslí si, že to moc nebude třeba, že bude dělat fyziku, a ono o pár let později ejhle, naopak potřebuje hodně programovat a kvalitní základy pak velmi chybí.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • dobře vedená cvičení
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;
    • IT na FJFI je fakt hrozné. Mám pocit, že někteří vyučující zakrněli v 90. letech. Já chápu že nejsme FEL, že nejsme primárně IT fakultou, ale když porovnám, co se učí mí spolužáci ze střední na OI FEL tak mám takový pocit že to jejich IT je vůbec z jiné galaxie. Absence předmětů, které by se zabývali moderní a praktickou implementací algoritmů strojového učení je jedním z příkladů. I fyzici/matematici potřebují moderní IT metodiky! Např. v experimentální fyzice pro zpracování extrémně masivních objemů dat. Je škoda že vše se pak musíme učit ve volném čase a nemít za to kredity či známky. Vážně bych ocenil, kdybychom měli možnost navštěvovat pokročilé IT předměty na jiných fakultách ČVUT ze studijních plánů. A také je to dobrá příprava pro případ, pokud se neuchytíme v akademické sféře.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • žiadne
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Chtelo by to rozhodne vic praxe primo ve skole a min teorie.
      studijní obor: Matematická informatika;
    • Mohly by být více zařazovány jako povinné do studijního plánu oboru matematického modelování. Absolventi tohoto oboru by je při práci využili lépe než mnohé povinné velmi teoretické matematické předměty.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Nabídka předmětů je podle mě značně nedostatečná. Už na mě hodně lidí kulilo oči "cože, vás nikdo neučí Rko?". ZPRO absolvované v prváku mě přesvědčilo o jedné věci - že C++ není jazyk, který by mi šel "přes pusu", ale protože téměř všechny informatické předměty se v něm učí, mám tak trochu smůlu.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Podla mna naucit ludi programovat za jeden semester je nemozne.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;
    • Rozšířit výuku o předměty zaměřené více prakticky
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;
    • Silně nekonzistentní podmínky zápočtu.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;
    • V tomto semestru jsem informatický předmět neměl.
  • X :  Připomínky k výuce jazyků. [13]
    • Nejsem velký fanoušek dvou povinných jazyků.
      Aleš Suchomel studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;
    • Angličtina je ok, ale vážně je potřeba druhého cizího jazyka? Vážně je potřeba pro začátečníky mít 4 hodiny druhého jazyka týdně za 1 kredit?
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • neabsolvovala jsem
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;
    • Příliš práce za málo kreditů. Stačí jeden jazyk, ale pořádně. Nečekat až do druháku, velkou část znalostí ztratíme.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Vyučovat jazyky v takovém množství studentů, kolik tvoří jednu skupinu, se ukazuje být nešťastné již na nižších úrovních školství a zde to není jinak. Bohužel mi výuka jazyků na FJFI nic moc nedala, spíše jsem během té doby na hodně věcí i pozapomenula a navštěvovaná výuka je nijak nepomohla osvěžit, spíše jen přidala další práci navíc k už tak velké hromadě důležitějších povinností.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • žiadne
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Pokročilá angličtina je v současné formě spíše zbytečná, naopak němčina s Mgr. Čechovou pro mě byla velice příjemným překvapením a mnohé mě naučila. Obecně nakonec kvituji s povděkem, že máme dva povinné jazyky.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Rustina je super!
      studijní obor: Matematická informatika;
    • Siroky vyber, dobre.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;
    • škoda, že se neučíme na mírně pokročilých více praktických věcí, člověk si i gramatiku zažije, když ten jazyk může používat v běžných situacích, to že naučíme slovíčka z atomové fyziky a zas je zapomeneme mi přijde méně užitečné...
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Zabývá se jimi vůbec někdo? Výuka jazyků patří k největším kostlivcům ve skříni jaderky. Je těžce podceněná ze strany jazykářů, nadstavená z hlediska časové náročnosti a přitom téměř k ničemu - v momentě, kdy jsme ve druháku začali čuchat k anglicky psaným textům a potřebovali jsme je číst do "normálních" předmětů, jsme v angličtině nedělali nic, co by nám výrazněji pomohlo zvládnout adaptovat se na akademický jazyk.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Zvíšit kreditovou dotaci. Při 2 hodinách týdně je jeden kredit výsměch studentům, obzvlášť když existují předměty za více kreditů, jejichž hodinová dotace i náročnost je mnohem nižší
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;
    • V tomto semestru jsem jazykovou výuku neměl.
  • X :  Připomínky k činnosti knihovny, studoven, běžných a počítačových učeben. [9]
    • Chtělo by to na Trojance nějaký prostor pro setkávání, nyní se k tomu využívá studovna, takže se v ní kvůli ruchu nedá moc učit. Hodila by se mikrovlnka na každé budově, ať si máme kde ohřívat jídlo.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Jsem spokojen.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;
    • Knihovna a studovna fungují skvěle, nemám výtek.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Knihovny fungují bezvadně! Díky, paní knihovnice! Studijní oddělení funguje bezvadně! Díky, paní ze studijního!
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • žiadne
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • zkvalitnit wifi síť v atriu a předem vyvěšovat jeho uzavření
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;
    • Dostupnost je dobrá, pouze by se u studijního oddělení mohla na internetu objevit informace, že bude v době zápisu studentů do prvních ročníků na břehovce uzavřené, aby si člověk ušetřil zbytečnou cestu.
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;
    • škoda, že wifi nefunguje na trojance tam, kde je třeba, učitelé jazyků s tím musí bojovat
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Vzhledem k tomu, že patřím ke studentům, kteří s sebou pořád netahají notebook a současně se pohybuji výhradně na Trojance, bych ocenila, kdyby se i zde (jako na Břehovce) dalo běžně dostat k nějakému (klidně špatnému) počítači. Počítačové učebny jsou často zavřené.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
  • X :  Jaké jsou Vaše představy o fungování a obsahu ankety? [31]
    • Na to nemám názor, ale není to velká zábava ji v teto formě vyplňovat.
      Aleš Suchomel studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;
    • Anketa by dle mého názoru měla sloužit k reflexi vyučujícím a pomoci studentům si vybrat volitelné předměty. Také by si měly anketu šéfové kateder a jiní lidé, kteří rozhodují o vyučujících. Neměl by tedy být ignorován tento malý hlas studentů, kteří vyjadřují názor na výuku.
      studijní obor: Aplikované matematicko-stochastické metody;
    • Anketa by měla sloužit jako zpětná vazba pro vedoucí fakulty. Hodnocení jistě nejsou vždy objektivní, ale s větší vyplněností získávají dobrý výpovědní charakter o povaze konkrétní výuky. V návaznosti na zpětnou vazbu z ankety by pak mělo proběhnout zhodnocení a případné řešení špatných situací ze strany fakulty. Stejně tak ocenění dlouhodobě kladně hodnocených vyučujících. A zmíněných vyučujícím by rozhodně prospělo, aby se k tím výsledky ankety dostali a oni si je přečetli a případně se nad svým přístupem k věci zamysleli.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Anketa funguje dobře, nemám zlepšovacích návrhů.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;
    • Anketa je OK, snad dává zpětnou vazbu kterou někdo využívá.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Částečně zpětná vazba pro ty přednášející/cvičící, kteří mají zájem vyvíjet, ale neví jak. Z větší části pro představu studentů, co čekat v semestru, jak se připravit na zkoušku.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;
    • Měly by být vidět nějaké kroky podniknuté na základě ankety. Ano, něčím se vedení zabývá, ale hodně věcí se tu opakuje a nic se s nimi zatím neděje. Nemyslím si, že je dobrý nápad automaticky zveřejňovat, z jakého jsme oboru. Doplnit políčko pro obecné poznámky - zde by se třeba dalo napsat, že by nemusel být takový rozdíl v prospěchovém stipendiu za 1,00 a do 1,20.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Mé, stále ještě nepošramocené, představy jsou takové, že si přednášející a cvičící anketu přečtou, zamyslí se nad připomínkami a napíší k vyjádření studentů svůj komentář, ať studenti alespoň nějak vidí, že jejich názory byly přečteny a že nestrávili několik hodin vyplňováním ankety zcela zbytečně. Dále trochu utopisticky předpokládám, že si vedení školy / vedení kateder přečte nejhůře hodnocené předměty a zkusí společně s přednášejícím přijít na to, jak tyto předměty vylepšit.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • obsah ankety je fajn, akurát by mohla byť aj nejakým spôsobom braná do úvahy, teda ak sa nejaký predmet (vyučujúci) mnohým nepáči, tak to zrejme nie je dobrý predmet (vyučujúci)
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Především by bylo třeba, aby anketu četli jednotliví vyučující a aby sloužila i jako indikace špatných vyučujících. Opravdu si myslím, že nad vyučujícími, kteří dostávají každoročně průměrné hodnocení nad 4 by se fakulta měla trochu víc zamyslet.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • přijde mi správné, že někteří vyučující anketu ignorují, není to správné
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;
    • Rozdělil bych číselné hodnocení tak, aby bylo jasné, že např. 1,2 znamená, že se s předmětem nebude nic měnit, 3 znamená, že se o změně uvažuje, 4, resp. 5 znamená, že změna musí přijít resp. přijít velmi rychle. A toto by mělo být napsáno i u čísel v anketě, ať je to jasné, co vybíráme. Někdo vnímá čtyřku jako dostačující, zatímco pro jiného je to už znak změny. U některých předmětů se má hodnotit cvičení, i když žádné nebylo.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;
    • S anketou je to hodne smutne. Vyplnujeme ji ale vubec se na ni nehledi porad pretrvavaji problemy ktere uz davno byli zdeleny.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Zadne vyhrady k dosavadnimu fungovani ankety nemam.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • zdroj informací "ze zákulisí" pro budoucí studenty
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • Anketa by měla umožnit pořádně vylepšit naši krásnou školu, aby absolventi byli lepší a lepší.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;
    • Anketa ma fungovat nejen jako zpetna vazba pro ucitele (tak taky funguje - ale jen pro ucitele, kteri uz nemaji co zlepsit), ale predevsim jako informace pro vedeni, ktere predmety jsou nepotrebne, ale hlavne KTERI VYUCUJICI JSOU NEKOMPETENTNI. Nebudu jmenovat, ale vsiml jsem si, ze nekteri vyucujici dostavaji stabilne v ankete jiz nekolik let velice spatne hodnoceni (radove od vsech 3 a hure), coz ale, alespon pokud mohu posoudit, nema zadny dopad na vyuku samotnou.
      studijní obor: Matematická informatika;
    • Anketa shromažďuje informace o předmětech, přednášejících i cvičících - to beru jako její hlavní přínos, pomocí ní jsem vybírala cvičící a získávala povědomí o budoucím průběhu předmětů. Co se týče zpětné vazby od cvičících, viděla jsem jen jednu, chápu však, že reagovat na velké množství rozdílných hodnocení je těžké, doufám však, že většina vyučujících si jí čte a bere názory žáků v potaz. Obsah ankety je dostatečný, ale myslím si, že většina lidí vyplňuje jen ty povinné otázky, proto jsou někdy reporty skromné. Zase lepší krátké hodnocení než žádné.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;
    • Anketu vyuzivam na zaciatku kazdeho semestra a tiez cez skuskove. Hlavne co sa tyka volitelnych predmetov.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;
    • doufám, že se ti, kterých se sdělení týkají, nad poznámkami alespoň zamyslí
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Konstruktivní kritika pro zlepšení výuky.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;
    • Měla by být konečně více reflektovaná - u některých předmětů se rok po roce objevují ty samé podněty a vůbec nikdo to neřeší. Bylo by fajn zavést i motivaci pro učitele, aby anketu četli (třeba také slosování o ceny? ;))
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Měla by sloužit jako zpětná vazba pro vyučující a vodítko pro studenty, když si chtějí zapsat přínosný volitelný předmět.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Myslím, že funguje dobře, občas se jen nějaké otázky trochu překrývají.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Někdo si anketu přečte, ideálně přednášející a vedení katedry, a podle hodnocení přizpůsobí výuku v dalším roce tak, aby se její kvatila zlepšila. V anketě chybí možnost vyjádřit se k vedení fakulty. Velmi mě mrzí, že proděkan pro studijní záležitosti zakazuje psaní bakalářských prácí v anglickém jazyce. Omezovat tímto způsobem rozvoj studentů je naprosto nevhodné. FJFI se tímto způsobem jeví v očích studentů jako zpátečnická. Přál bych si, aby bylo v budoucnu více hleděno na studenty a jejich rozvoj. Házet studentům klacky pod nohy není nejlepší způsob, jak je i ostatní přesvědčit, že je FJFI kvalitní fakultou s moderním nádechem. Jsem rád, že mohu své magisterské studium strávit na jiné fakultě.
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;
    • poskytnout budoucím studentům relevantní informace o průběhu výuky, náročnosti předmětu a podmínkách úspěšného složení zkoušky
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Přijde mi, že anketu vyplňuje málo lidí, zvláště ve vyšších ročnících
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;
    • super, chtělo by to ale trochu optimalizovat - např. nechapu proč vyplňuju zvlášť přednášejícího a cvičícího, když je to jeden a ten samej člověk
      studijní obor: Informatická fyzika;
    • Zlepšení výuky a vychytání všech ,,much"".
      studijní obor: Radiologická technika;
    • Měla by pomoct jak studentům, tak vyučujícím i vedení, jako lákadlo a předběžné informace, zpětná vazba i možnost dozvědet se něco o vyučujícím a jeho dobrých a špatných vlastnostech. Čím kdo vyniká a co zlepšit. Poukazuje na problémy. Je důležitá.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;
    • Představa je, že propůjčuje studentům možnost změnit co se jim nelíbí, podat připomínky pedagogům které by jim do očí neřekli, a zachovat co se jim na fakultě libí - ovšem reálnou moc nad chodem fakulty, natož celé VŠ, nejspíš nemá, a tak připojuji citát; Kdyby to mohlo něco změnit, už by to zakázali.
  • X :  Jste spokojeni se studijním informačním systémem ČVUT KOS? Připojte, prosím, své připomínky. [14]
    • Poměrně ano, připadá mi, že je s nim méně problému než na ostatních školách s jejich systemy.
      Aleš Suchomel studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;
    • Ani jednou jsem neměl problémy s KOSem.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • áno
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Jsem spokojen.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;
    • Nemel jsem zadne problemy.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • nevyhovuje mi, že při zápisu předmětů nebo zkoušek dochází ke znovunačtení stránky a vyjetí nahoru, poměrně to zpomaluje práci
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;
    • kos je vcelku fajn, co mi přijde nepraktické jsou otvírací hodiny studijního oddělení, nějaký den by mohlo začínat dříve, takhle člověku může vyjít rozvrh tak, že prostě musí něco zameškat, aby tam mohl zajít
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Nelíbí se mi vyjížděcí lišty... Na některých přístrojích to znesnadňuje (ba někdy dokonce znemožňuje) pohyb po stránkách. Také by nebylo špatné, kdyby u předmětů v zimním semestru neustále nevyskakoval letní semestr apod. Proč to pořád překlikávat...
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Občas nefunguje, ale jinak ano
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;
    • ocenil bych zpřístupnění tvorby rozvrhu podle zapsaných předmětů
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;
    • Od té doby, co mám tu čest se SISem (informační systém Karlovky), KOSu si cením. Asi mě ještě nezklamal, vzhledem k tomu, že se nekonají hromadné zápisy online, tak ani tak často nepadá a pro účely, k němuž ho používá FJFI (tedy pouze jako "třídnici"), je téměř blbuvzdorný. Jo, a taky má vlastně dost hezký vizuál (vřele doporučuju rozkliknout SIS a pokochat se). Mám potřebu to sdílet, protože se na něj často nadává a vlastně jsem teď zjistila, že proti němu asi nakonec tolik nemám.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • S informačním systémem nemám žádné problémy, jen to, že není všemy vyučujícími zcela využíván je velká škoda. Spíš než nad hledáním chyb v KOSu, který bez problémů využívají ostatní fakulty, by se mělo vedení soustředit na vážnější věci. To, že je studentům zakazováno psát bakalářské práce v angličtině, je něco, co stojí za zváženou.
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;
    • Snad vsechno funguje
      studijní obor: Matematická informatika;
    • Ano - pouze propojení s pedagogy UK by mohlo být zařízené lépe.