Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02ELMA] Elektřina a magnetismus

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 37 / 251
  • Procento hodnotících: 14 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 251 studentů.
  • Ukončilo předmět: 110 studentů.
  • Průchodnost: 43 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [35]
    • Skvělý předmět, který mě bavil od začátku do konce.
      Matěj Ivánek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • ELMA dává dobré základy fyziky, lehce se prolíná s mechanikou
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • Látka velice zajímavá, pro mě spoustu nových informacích.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • nemám žádné obecné poznámky
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 PO
    • Předmět plný cedníků a punčoch na tabuli.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Učiva je poměrně dost.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Fyzika, která začíná úvodem do teorie relativity
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Na tomto předmětu jsem si nedokázal představit mnoho konkrétního.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R059 Diagnostika materiálů PO
    • Přestože jde o důležitý předmět, přednášky z elmy jsou bohužel strašná tragédie a pozbývají smyslu. Dobrý cvičící je nutnost, jinak nemá člověk šanci.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Skvělý předmět. Matematický aparát je pochopitelný. Jen přednášky pro mě nemělo význam moc navštěvovat. Vše se dá krásně zvládnout o zkouškovém, jen budete bojovat se všemi těmi vzorci pro diferencialní operatory, které neznáte.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PO
    • Bohužel hrozně špatně vyučovaný předmět. Přednášky jsou buď chaotické nebo nudné. Ve skriptech jsou některé kapitoly tak stručné, že odvození některých zákonů musí člověk studovat dva dny. Chybí potřebný matematický aparát.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Elektřina a magnetismus je velmi zajímavý předmět, avšak v podání prof. Chadzitaskose se z něj někdy stává velký chaos.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Jsem rád, že jsem konečně viděl, jak se tedy elektřina a magnetismus chovájí
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • elma
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Těžší fyzika, kterou vás možná bude někdo děsit, ale když složíte zkoušku, tak si uvědomíte, že to nebylo až tak zlé.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • zajímavý předmět, kde znalosti ze střední školy jsou rozšířeny a dostávají konečně svůj smysl
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Volné ,,pokračování" MECH. Je ale náročnější, protože se tu objevuje matematika, která na analýzách ještě nebyla probrána. Je ovšem celkem lidsky vysvětlována.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Předmět zajímavý a důležitý, přednášky vedeny poněkud nešťastně.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Není dobré tento předmět podceňovat, témat ke zkoušce je podstatně více než na mechanice. Asi nejtěžší fyzika v prvním ročníku.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Základní kurz z elektřiny a magnetismu.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Střídání přednášejících občas způsobovalo matoucí skákání mezi probranými tématy.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • CHAOS!
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Tento rok nám přednášeli dva přednášející, dle mého to nebylo příliš konzistentní. Přišel jeden probíral látku, načež další přednášku přišel druhý přednášející a začal přednášet to svoje.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Důležitá součást fyzikálního základu + pochopíte diferenciální operátory a některé matematické věty jich se týkající.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • Nejhorší předmět, střídali se přednášející, přednášeno bylo chaoticky, stará skripta, ze kterých se nedá učit. Hrůza.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R066 Inženýrství pevných látek PO
    • Podle mě nejnáročnější předmět prváku (pro chemiky apod. obory) Na druhou stranu šlo vidět že se prof. Chadzitaskos snaží ale i tak jsem hodně věcí nepochopil
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
    • Pro mě osobně nejtěžší předmět semestru, vyžaduje hodně úsilí
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • seznameni se se zakladnimi vypocty v oboru elektrina a magnetismus
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Rozporuplně strašné i nádherné zároveň.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • elma
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
    • Není rigorozně definován skoro žádný pojem, na rozdíl od matik. "Vím jak spočítat, nevím co počítám".
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • ...
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PO
    • dva prednasejici, zasadni rozdil. prof.Chadzitaskos ma skvely zpusob prednaseni, clovek ziskava intuitivni predstavu. ing.Hrivnak je pravym opakem, v podstate bez blizsich vysvetleni predcita nahlas skripta.
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • žádné nemám
      st. průměr: (2.5, 3.0> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PO
    • skvělý předmět
      st. průměr: neuveden st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PO
N :  Oznámkujte předmět [37]

Průměr odpovědi: 2.19

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 18 % [7]: 1 (výborně)
  • 2 : 45 % [17]: 2
  • 3 : 32 % [12]: 3
  • 4 : 2 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [37]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 2 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 67 % [25]: ano
  • 3 : 10 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 2 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká