ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu

01MAP  >  Matematická analýza plus


Počet hodnotících:25
Procento hodnotících:18%
|====................|

Zapsaných na předmět:136 studentů.
Ukončilo předmět:54 studentů.
|========............|39%
Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [12]
  • Pro mě zcela jistě nejpřínosnější předmět zimního semestru. Vzhledem k účelu tohoto předmětu (odrazový můstek na matematiku A) náplní zcela vyhovující.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • První setkání s opravdovou matematikou bylo náročné, ale při zpětném pohledu bych řekl, že nemohlo být odpřednášeno lépe.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přednášky super, ale chyběla cvičení, pár věcí jsme pak museli dohánět v letním semestru, některé jsme vůbec neprocvičili, mohla by se zavést aspoň nepovinná cvika, kdo má zájem o matematiku, tak by tam určitě chodil a rád, samozřejmě nějaký kredit navíc vždy potěší
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byl to samý důkaz, hrozně mě to nebavilo protože jsme se tam neučili nic použitelného v praxi. Díky tomu jsem byl tak znechucený, že jsem raději šel na matematiku B
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • chybela cviceni
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi nejlepši předmět prvního ročníku,hlavně díky skvělým přednáškám paní prof.Pelantové.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dobré je členění MA+ v ohledu na normální MA... dost vychytané...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • málo přednášek na úplné porozumnění
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Těžký předmět, ale rozhodně přínosný, alespoň pro matematiky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • chybi cviceni!!!!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • matrix
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velice kvalitní jak přednášky tak skripta. Jen by pro zapsání vyšší analýzy nemusela být potřeba hotové zkoušku z nižší. Je to předmět náročný a pokud ho člověk neudělá v jednom semestru, tak mu to rozhodí celé studium. Třeba na MFF je možné dělat analýzu 2 a nemít analýzu 1 a očividně to funguje.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [25]1.12
1 :|==================..|92% [23]rozhodně ano
2 :|=...................|4% [1]spíše ano
3 :|=...................|4% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [25]1.12
1 :|==================..|88% [22]rozhodně ano
2 :|==..................|12% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [25]
1 :|=======.............|36% [9]rozhodně ano
2 :|=======.............|36% [9]spíše ano
3 :|=====...............|24% [6]ano i ne
4 :|=...................|4% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [25]
1 :|==============......|72% [18]rozhodně ano
2 :|====................|20% [5]spíše ano
3 :|=...................|4% [1]ano i ne
4 :|=...................|4% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne