ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu

02FYS1  >  Fyzikální seminář 1


Počet hodnotících:36
Procento hodnotících:30%
|======..............|

Zapsaných na předmět:117 studentů.
Ukončilo předmět:93 studentů.
|================....|79%
Svoboda Vojtěch Ing. CSc. [ Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu [18]
  • Fyzikální seminář no. Potřeboval jsem kredity, tak jsem si ho zapsal. Nebýt sálodlouhých motivačních řečí pana inženýra, bylo by to občas i zajímavým přínosem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslim, ze by se tento predmet mel prejmenovat. Takhle clovek ziska dojem, ze se dozvi neco zajimaveho z fyziky, coz v nekterych pripadech sice bylo pravdou, ovsem ve vetsine pripadech ne. Jedine co cloveku tento predmet prinese je moznost vyzkouseni si role prednasejiciho, coz je sice velmi uzitecna zkusenost, ale nemela by se maskovat za oznacenim "fyzikalni". Ani kdyby prezentace studentu povinne meli byt s fyzikalni tematikou, tak vzhledem tomu, ze v prvaku clovek jeste vetsinou nema velky prehled a danemu problemu vetsinou nerozumi bez naleziteho pozadi, tak tento problem nedokaze ani poradne vysvetlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vyrobit a odvykládat prezentaci byla jistě dobrá průprava do dalšího studia i do života. Celkově ale prezentace studentů byly podstatně menším přínosem než třeba přednáška z fyziky nebo z matematiky, což poznamenalo moji docházku. Na druhou stranu je zřejmé, že FyzSem ani neměl konkurovat přednášce z fyziky, takže moje poznámka o jeho malém impaktu je možná zbytečná
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cekal jsem spise prohloubeni znalosti v oborech fyziky probiranych v zakladech fyziky .. nakonec nektere temata byla poutava, ovsem stridala se s mene zajimavymi prezentacemi .. zalezi na zajmu studentu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Fyzikální seminář je velmi užitečný a zajímavý nápad. Vtažením studentů do studia které si sami vymýšlí se docílilo kvalitního rozhledu při přechodu na VŠ. předmět se mi líbil škoda že nepokračuje v 2. ročníku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • kdybych vedel ze budu muset delat prezentaci (nakonec sme delali Fyziku v reklame) asi bych tam nechodil (mam tremu), ale nakonec musim uznat ze to pro me byla cenna zkusenost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi přínosný předmět. Naučit se prezentovat je důležité.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vynikajíci zdroj informací z oblasti vědy a zajímavých pokusů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajímavý nápad... předmět, který je ojedinělý... pro hodně lidí může být přínosem... pro mě moc ne.. nechodil jsem tam... chtělo by to zlepšit udělování zápočtů!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zbytečný předmět, čekal jsem od něj víc
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobrý cvik proti trémě i když 1 přednáška nestačí a trémy se člověk taky nezbaví ze dne na den.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • je tam sranda
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Tento předmět je pouze k získání kreditů a k tomu, aby si člověk zkusil mluvit před lidma.O fyzice to moc nebylo-mělo by se jmenovat nějak jinak.Taky si myslím, že je zbytečné aby to bylo i v 2. semestru.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Je to dobrý předmět, ale jednou mi to stačilo :)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • nevím, na co je tenhle předmět dobrej
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Preberať v jednom semestri mechaniku aj ELM-u nieje dobre riešenia
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Rozšířil mi obzory. To oceňuji.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Štúdijné materiálny k semináru to je vtip a to isté dalšie otázky, mali by ste preprogramovať anketu. Preto je skoro všetko neutrální.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [36]2.75
1 :|=====...............|25% [9]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [9]spíše ano
3 :|===.................|13% [5]neutrální
4 :|====................|22% [8]spíše ne
5 :|===.................|13% [5]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [36]3.33
1 :|....................|2% [1]rozhodně ano
2 :|....................|2% [1]spíše ano
3 :|============........|61% [22]neutrální
4 :|=====...............|25% [9]spíše ne
5 :|==..................|8% [3]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [36]
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=...................|5% [2]spíše ano
3 :|===.................|13% [5]ano i ne
4 :|========............|38% [14]spíše ne
5 :|========............|41% [15]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [36]
1 :|=====...............|27% [10]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [12]spíše ano
3 :|=...................|5% [2]ano i ne
4 :|======..............|30% [11]spíše ne
5 :|....................|2% [1]rozhodně ne