ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Pytlíček Jiří prom.mat. :: [01LIA2] Lineární algebra A2

Další předměty
[01LIA2] Lineární algebra A2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:15 / 28
Procento hodnotících:53%
|===========.........|
SUM : Celkové hodnocení [210]1.53
1 :|============........|58% [123]
2 :|======..............|31% [66]
3 :|==..................|8% [18]
4 :|....................|0% [2]
5 :|....................|0% [1]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • je nekdy az prilis presny, jede prilis jako stroj
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přes skvělou teoretickou průpravu bych ocenil přidat do výkladu nad rámec skript pár praktických "triků" k počítání (např. snadný výpočet inverzní matice k 2x2 jsem se dozvěděl v jiném předmětu).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jen malá poznámka. mohl by přidat na první přednášce nějaký úvod, jaké jsou třeba aplikace. Jinak není co vytknout.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohl by využívat i třetí tabuli v T-101 nebo T-235.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [7]
  • Exaktnost, která je u matematiky třeba, schopnost zodpovědět libovolnou otázku týkající se lineární algebry i hluboko za rozsah skript. Skripta jak z přednášky, tak cvičení velmi dobře napsaná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Má výborné skripta, podle kterých přesně přednáší, takže se přednáška dá skvěle sledovat s pomocí skript.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • preciznost, presnost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vstricnost, srozumitelnost podani latky, umi i pobavit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkušenosti s výukou
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Osobní zápal pro lineární algebru. Jasná a přehledná koncepce přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rovnoměrné strojové tempo, vše přehledně píše na tabuli
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • na prednasky jsem nechodil, protoze se mi kryly s jinym predmetem a navic literatura byla natolik kvalitny, ze to nebylo potreba
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • kvalitní skripta, už jsem tyto přednášky navštěvoval dříve
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • od 7:30, pak 4 hodiny volna + super skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Prakticky bezchybné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • O.K. trochu namáhavé, ale neměnil bych
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [10]
  • skriptum
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lineární algebra a geometrie, Jiří Pytlíček prom.mat., skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta k prednasce
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta Lineární algebra,prom.mat. Pytlíček Jiří
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • lineární algebra a geometrie
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta Lineární algebra a geometrie
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta přednášejícího
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta z Lineární algebry a geometrie - napsaná panem asistentem Pytlíčkem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta: Jiří Pytlíček Lineární algebra
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • nekdy prilisne lpeni na spravnosti reseni bez numerickych chyb, i kdyz postup byl dobre
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi těžké projít přes písemnou část, velký důraz kladen na numerické chyby.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ústní část byla o něco málo jednodušší než z Lineární algebry 1, písemná část však byla značně složitější na počítání. Zvláště diagonalizace kvadratických forem byla značně početně namáhavá a náchylná k numerickým chybám. Na druhou stranu sám nevím, jaké rozumné změny by se měly udělat v obsahu písemky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [15]1.87
1 :|=====...............|26% [4]rozhodně ano
2 :|============........|60% [9]spíše ano
3 :|===.................|13% [2]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 :|====================|100% [4]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [15]1.33
1 :|===============.....|73% [11]rozhodně ano
2 :|====................|20% [3]spíše ano
3 :|=...................|6% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [15]1.53
1 :|=========...........|46% [7]rozhodně ano
2 :|===========.........|53% [8]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [15]1.33
1 :|===============.....|73% [11]rozhodně ano
2 :|====................|20% [3]spíše ano
3 :|=...................|6% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [15]
1 :|===.................|13% [2]0-2
2 :|=...................|6% [1]3-6
3 :|....................|0% [0]7-10
4 :|================....|80% [12]11-14
5 :|....................|0% [0]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [15]1.27
1 :|===============.....|73% [11]rozhodně ano
2 :|=====...............|26% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [15]1.67
1 :|=========...........|46% [7]rozhodně ano
2 :|========............|40% [6]spíše ano
3 :|===.................|13% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [15]1.20
1 :|================....|80% [12]rozhodně ano
2 :|====................|20% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [15]1.00
1 :|=======.............|33% [5]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=============.......|66% [10]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|....................|0% [0]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [15]
1 :|===.................|13% [2]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|=================...|86% [13]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [15]1.33
1 :|===============.....|73% [11]rozhodně ano
2 :|====................|20% [3]spíše ano
3 :|=...................|6% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [15]1.67
1 :|========............|40% [6]rozhodně ano
2 :|===========.........|53% [8]spíše ano
3 :|=...................|6% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [15]
1 :|=...................|6% [1]rozhodně ano
2 :|=====...............|26% [4]spíše ano
3 :|===========.........|53% [8]neutrální
4 :|=...................|6% [1]spíše ne
5 :|=...................|6% [1]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [15]
1 :|=========...........|46% [7]rozhodně ano
2 :|=========...........|46% [7]spíše ano
3 :|=...................|6% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [15]2.00
1 :|====................|20% [3]rozhodně ano
2 :|============........|60% [9]spíše ano
3 :|====................|20% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [15]2.80
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=========...........|46% [7]spíše ano
3 :|=======.............|33% [5]neutrální
4 :|===.................|13% [2]spíše ne
5 :|=...................|6% [1]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [15]1.40
1 :|===============.....|73% [11]rozhodně ano
2 :|===.................|13% [2]spíše ano
3 :|===.................|13% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [15]1.07
1 :|===================.|93% [14]rozhodně ano
2 :|=...................|6% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne