ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. :: [01MAST] Matematická statistika

Další předměty
[01KAP] Kombinatorika a pravděpodobnost
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01MAST] Matematická statistika
[01MASTB] Matematická statistika B
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:23 / 52
Procento hodnotících:44%
|=========...........|
SUM : Celkové hodnocení [295]1.55
1 :|============........|62% [184]
2 :|=====...............|24% [71]
3 :|==..................|10% [31]
4 :|....................|2% [7]
5 :|....................|0% [2]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • V nicem. Byl vunikajici.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ve svém grafickém vyjadřování - leckdy ne zrovna lehce čitelné písmo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vydat vlastní skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [8]
  • Látku vypráví zajímavě a umí ji podat srozumitelně
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Celkový způsob výkladu a předávání vědomostí. Jedny z mála výborných přednášek na fakultě.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skvělý přístup ke studentům, nenáročnost zkoušky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan Hobza umí skvěle učit a vysvětlovat, přednášku má velmi dobře zorganizovanou a přehlednou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelnost a ucelenost výkladu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dokázal by vysvětlit látku komukoliv.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeho přednášky byly záživné, srozumitelné, občas i humorné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • přístup ke studntum
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
  • linost a dobre skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • odchodil jsem prednasky loni a letos se mi to krylo s predmetem ze zamereni
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • po několika prvních přednáškách jsem se ztratil a už se nenašel
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Větší hodinová dotace týdně by dala prostor pro větší procvičení - příklady na pravděpodobnost a statistiku jsou velice specifické tím, že řešení každého z nich je více méně originální. Případně sestavit sbírku příkladů, v níž by bylo nejen zadání příkladů, ale i jejich výsledky či ještě lépe náznak postupu řešení (viz Svešnikov a jeho sbírka, která však nepokrývá celý obsah předmětu MAST)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím si, že je zapotřebí oddělit přednášku a cvičení. Je dobré uvést příklady při výkladu, ale také bych uvítal řešení mnoho příkladů (různě smíchaných) naráz. Stává se pak totiž, že se nestihne procvičit celý obsah přednášek, jelikož teorie získává navrch.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2]
  • neoficiální skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Statistika a pravdepodobnost FEL a skrypta na Statistiku ze FS
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • Skúška trvala velmi dlho, skúšajúci sa nemohol dlho rozhodnúť, takže dával dalšie a dlašie otázky. Na jednej strane dobré, pre tých, čo by už možno dávno vyleteli, na druhej strane človek nevedel, kedy už bude koniec. Ale inak jedna z príjemných skúšok, skutočne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Teoretická část zkoušky se zvrhla jen na testování paměti zkoušeného. Vůbec nevypovídala o tom, zda student látku pochopil, ale jen o tom, jestli se umí učit nazpaměť. Obrovskou výhodu měli ti tzv. "biflaři".
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [23]1.22
1 :|================....|82% [19]rozhodně ano
2 :|===.................|13% [3]spíše ano
3 :|=...................|4% [1]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
1 :|====================|100% [6]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [23]1.17
1 :|================....|82% [19]rozhodně ano
2 :|===.................|17% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [23]1.26
1 :|===============.....|73% [17]rozhodně ano
2 :|=====...............|26% [6]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [23]2.04
1 :|======..............|30% [7]rozhodně ano
2 :|========............|39% [9]spíše ano
3 :|=====...............|26% [6]neutrální
4 :|=...................|4% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [23]
1 :|=...................|4% [1]0-2
2 :|===.................|13% [3]3-6
3 :|===.................|17% [4]7-10
4 :|===========.........|56% [13]11-14
5 :|==..................|8% [2]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [19]1.79
1 :|=========...........|47% [9]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [6]spíše ano
3 :|===.................|15% [3]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [19]1.74
1 :|=========...........|47% [9]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [6]spíše ano
3 :|====................|21% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [19]1.63
1 :|=============.......|63% [12]rozhodně ano
2 :|===.................|15% [3]spíše ano
3 :|===.................|15% [3]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [19]1.00
1 :|===.................|15% [3]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|==========..........|52% [10]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|======..............|31% [6]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [22]
1 :|==============......|72% [16]z vlastních zápisků
2 :|====................|18% [4]z cizích zápisků
3 :|==..................|9% [2]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [22]1.18
1 :|=================...|86% [19]rozhodně ano
2 :|==..................|9% [2]spíše ano
3 :|=...................|4% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [22]1.18
1 :|================....|81% [18]rozhodně ano
2 :|====................|18% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [22]
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|==..................|9% [2]spíše ano
3 :|=======.............|36% [8]neutrální
4 :|======..............|31% [7]spíše ne
5 :|====................|22% [5]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [22]
1 :|===========.........|54% [12]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [7]spíše ano
3 :|===.................|13% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [22]2.00
1 :|=====...............|27% [6]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [11]spíše ano
3 :|====................|18% [4]neutrální
4 :|=...................|4% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [22]2.59
1 :|==..................|9% [2]rozhodně ano
2 :|===========.........|54% [12]spíše ano
3 :|===.................|13% [3]neutrální
4 :|===.................|13% [3]spíše ne
5 :|==..................|9% [2]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [20]1.45
1 :|===============.....|75% [15]rozhodně ano
2 :|=...................|5% [1]spíše ano
3 :|====................|20% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [19]1.42
1 :|==============......|68% [13]rozhodně ano
2 :|====................|21% [4]spíše ano
3 :|==..................|10% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne