ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Jex Igor Prof.Ing. DrSc. :: [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Další předměty
[02BP1] Bakalářská práce 1
[02PRA1] Fyzikální praktikum 1
[02KIK] Kvantová informace a komunikace
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02TJ] Transportní jevy
[02VPSF] Vybrané partie ze stat. fyziky a termodynamiky
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:27 / 60
Procento hodnotících:45%
|=========...........|
SUM : Celkové hodnocení [289]2.29
1 :|======..............|31% [90]
2 :|======..............|31% [91]
3 :|====................|20% [58]
4 :|==..................|11% [34]
5 :|=...................|5% [16]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [9]
  • systematicteji prednaset
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neopisovat jen sve poznamky na tabuli, ale casteji neco odvodit primo na miste.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Řekl bych, že zejména v přednášení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neskodilo by misto neplodneho dotazovani se studentu na veci, o kterych nevi vubec nic (studenti, samozrejme), radsi podrobne vysvetlit odvozeni a hlavne uvahu, kterou se k nemu dojde. z p o m a l i t....veci jasne panu profesorovi pro nas tak pruhledne nejsou a vetsina studentu se boji zeptat...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v prednaskach se venoval pouze obtiznym partiim, nekdy i mimo osnovy a vubec neprochazel systematicky latku ze skript, kterou pozadoval ke zkousce. (ovsem jiz zminen partie navic pozadoval take)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • System ve vykladu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Více vysvětlit podstatu zvířátek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mít k přednáškám pevný řád a nedělat ji zmatkovitě.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prednasejici je natolik vzdelan, ze to neumi podat jednoduse, coz je sice pochopitelne, ale ma to byt pro studenty a ne pro ty, co uz tomu rozumi. Nechci tim ale nikoho urazit... :o)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • Vtipnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • inteligenci a bravuru, s jakou se dokaze vyznat v neprehledne zmeti reckych a latinskych pismen, respekt, jaky si dokaze udelat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vstřícnost, vtip a dobré pouštění hrůzy na studenty.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pokoušel se studenty do probírané látky vtáhnout tak, že jim během přednášky pokládal otázky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyjde vsem vstric, nevyhodi studenty ze skoly.... To ocenuji.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [7]
  • byla by to ztrata casu, srozumitelna skripta prednasku plne nahrazovala
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • asi se spis vyplati si latku doma precist vlastnim tempem...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Obávám se že toho mám prostě trochu moc a tak na některé věci nezbývá čas.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mne osobne nic neprinesly - skripta mi vyhovovala dostatecne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na prednaskach se toho neda moc pochopit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prednaskam jsem moc nerozumela, lepsi jsou skripta....
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášející vykládal látku pro mě nesrozumitelně
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [9]
  • cvičiaci: Hrivnák
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • moznost odpusteni zkouskove pisemky pri ziskani dostatecneho poctu bodu ze zapoctovych pisemek je jednoznacne krok kupredu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičící - Jiří Hrivnák
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mým cvičícím byl ve skutečnosti Petr Novotný, ten však není v nabídce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvicici: Hrivnak
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Můj cvičící byl ve skutčnosti Jiří Hrivnák(nicméně jeho jméno není na výběru). Takže tato část se vztahuje k němu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V nabidce neni Ing. Hrivnak (?). Upozornuji tedy, ze hodnotim jeho.... Co bychom bez neho delali? Cviceni je jedina vec, ktera v tomto predmetu nepotrebuje reformu:)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvicici byl Ing. Jiri HRIVNAK, ne prof. Jex!!!!!!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičící byl Hřivnák
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [13]
  • Štoll, Tolar: Teoretická fyzika
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta - Teoreticka fyzika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta TF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta TF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • teoretická fyzika, Stoll
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta Teoretická Fyzika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta na TF
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta Teoretická fyzika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stoll, Tolar: Teoreticka fyzika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Štoll, Tolar: TF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • klasicka skripta pro TF
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ze skript Teoretická fyzika od pana Tolara a Štolla
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [5]
  • za předmět bz mohlo být i 5 kreditů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ikdyz byla pridana 1 hodina tydne a tedy celkem 4 kredity za zkousku, tak vzhledem k narocnosti, a pripravenosti, kterou prof. Jex pozadoval jsou 4 kred. malo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • K ot. 24: stresující lehce byla, ale nikoli zbytecne!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pokud bereme 1 kredit jako 1/60 průměrné roční učební zátěže studenta, tak by tento předmět měl být každopádně za více kreditů :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Za ty nervy by to melo mit aspon 5 kreditu !!! :o)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [23]2.65
1 :|=...................|4% [1]rozhodně ano
2 :|=========...........|43% [10]spíše ano
3 :|========............|39% [9]ano i ne
4 :|==..................|8% [2]spíše ne
5 :|=...................|4% [1]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
1 :|====================|100% [5]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [27]3.52
1 :|=...................|7% [2]rozhodně ano
2 :|===.................|14% [4]spíše ano
3 :|====................|22% [6]neutrální
4 :|======..............|29% [8]spíše ne
5 :|=====...............|25% [7]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [27]3.59
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|==..................|11% [3]spíše ano
3 :|=======.............|33% [9]neutrální
4 :|========............|40% [11]spíše ne
5 :|===.................|14% [4]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [27]1.74
1 :|=======.............|37% [10]rozhodně ano
2 :|==========..........|51% [14]spíše ano
3 :|==..................|11% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [26]
1 :|==..................|11% [3]0-2
2 :|=====...............|26% [7]3-6
3 :|=======.............|34% [9]7-10
4 :|=====...............|26% [7]11-14
5 :|....................|0% [0]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [17]1.59
1 :|============........|58% [10]rozhodně ano
2 :|======..............|29% [5]spíše ano
3 :|=...................|5% [1]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [17]1.53
1 :|============........|58% [10]rozhodně ano
2 :|======..............|29% [5]spíše ano
3 :|==..................|11% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [17]1.41
1 :|============........|58% [10]rozhodně ano
2 :|========............|41% [7]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [16]1.00
1 :|==..................|12% [2]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|===============.....|75% [12]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|==..................|12% [2]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [21]
1 :|=...................|4% [1]z vlastních zápisků
2 :|===.................|14% [3]z cizích zápisků
3 :|================....|80% [17]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [21]2.52
1 :|==..................|9% [2]rozhodně ano
2 :|========............|42% [9]spíše ano
3 :|=======.............|33% [7]neutrální
4 :|===.................|14% [3]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [21]2.24
1 :|=====...............|23% [5]rozhodně ano
2 :|========............|38% [8]spíše ano
3 :|=======.............|33% [7]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|=...................|4% [1]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [21]
1 :|====................|19% [4]rozhodně ano
2 :|=====...............|23% [5]spíše ano
3 :|========............|42% [9]neutrální
4 :|===.................|14% [3]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [21]
1 :|========............|38% [8]rozhodně ano
2 :|===========.........|57% [12]spíše ano
3 :|=...................|4% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [21]2.43
1 :|===.................|14% [3]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [7]spíše ano
3 :|=========...........|47% [10]neutrální
4 :|=...................|4% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [21]3.24
1 :|===.................|14% [3]rozhodně ano
2 :|===.................|14% [3]spíše ano
3 :|====................|19% [4]neutrální
4 :|========............|38% [8]spíše ne
5 :|===.................|14% [3]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [17]1.59
1 :|========............|41% [7]rozhodně ano
2 :|============........|58% [10]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [17]1.35
1 :|=============.......|64% [11]rozhodně ano
2 :|=======.............|35% [6]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne