ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Wilson John MBA :: [04AP3] Angličtina P3

Další předměty
[04AMZK] Angličtina M zkouška
[04AP1] Angličtina P1
[04AP3] Angličtina P3
[04APZK] Angličtina P zkouška
[04ABZK] Angličtina - státní zkouška
[04ABR2] Kultura a reálie anglofonních zemí a ČR 2
[04ABRK] Kultura a reálie anglofonních zemí a ČR zkouška
[04ABO1] Práce s odborným textem 1
[04ABI] Prezentace a interpretace textu
[04AB3KK] Rozvíjení řečových dovedností
[04ABK1] Rozvíjení řečových dovedností 1
[04ABK3] Rozvíjení řečových dovedností 3
[04ABKK] Rozvíjení řečových dovedností zkouška
[04ABS1] Systematizace jazykových prostředků 1
[04ABS3] Systematizace jazykových prostředků 3
[04ABSK] Systematizace jazykových prostředků zkouška
[04ABU1] Úvod do odborného jazyka 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících:5 / 33
Procento hodnotících:15%
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [30]2.13
1 :|========............|40% [12]
2 :|======..............|30% [9]
3 :|===.................|13% [4]
4 :|==..................|10% [3]
5 :|=...................|6% [2]


C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • Nic moc me nenapada, John ma svou hlavu... :o) Ale bylo by lepsi uz od zacatku delat to, co clovek na FJFI potrebuje, tim myslim odborne zalezitosti v anglictine, to mi docela chybelo, moc jsme toho neudelali za ty 3 semestry...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Predmet by sel charakterizovat jako hodiny komunikace v anglictine. Nevim, zda to byl zamer, ovsem nebylo by spatne zahrnout do nej i trochu pokrocile gramatiky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • S panem Wilsonem byla vyuka opravdu o nicem. Tesil jsem se, ze se zdokonalim v anglictine a naucim se i trochu technicke aj. Vyuka byla vsak pouze o konverzaci se spoluzaky a psani domacich ukolu. Materialy, v podstate zadne nebyly. Skoda, domnivam se, ze studenti by potrebovali a treba i ocenily.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5]3.00
1 :|========............|40% [2]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|========............|40% [2]spíše ne
5 :|====................|20% [1]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5]1.60
1 :|========............|40% [2]rozhodně ano
2 :|============........|60% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5]2.40
1 :|====................|20% [1]rozhodně ano
2 :|====................|20% [1]spíše ano
3 :|============........|60% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5]1.20
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|====................|20% [1]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|========............|40% [2]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|====................|20% [1]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|====................|20% [1]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5]1.80
1 :|========............|40% [2]rozhodně ano
2 :|========............|40% [2]spíše ano
3 :|====................|20% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [5]2.80
1 :|====................|20% [1]rozhodně ano
2 :|========............|40% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|====................|20% [1]spíše ne
5 :|====................|20% [1]rozhodně ne