Další předměty [17BAP1] Bakalářská práce 1[17DIP1] Diplomová práce 1 [17DIP2] Diplomová práce 2 [17MTEK] Mechanika tekutin [17PORF] Pokročilá reaktorová fyzika [17SPJE] Spolehlivost jaderných elektráren [17TM] Technická mechanika [17TDYN] Termodynamika [17VYZ1] Výzkumný úkol 1 Role učitele Cvičící, Přednášející, Zkoušející
|
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1] |
|
P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [2] | 3.50 | ||||||||||||||||||||
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [0] | ||||
|
P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [2] | 2.50 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [2] | 1.50 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [2] | 2.50 | ||||||||||||||||||||
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2] | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2] | ||||||||||||
|
Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [2] | 3.50 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Otázky byly formulovány jasně. [2] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [2] | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] | ||||||||||||||||||||
|
Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [2] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [2] | 5.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [2] | 3.50 | ||||||||||||||||||||
|