FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Celofakultní komentáře a hodnocení

Celofakultní komentáře nebo hodnocení.

X : Byli jste spokojeni s náplní studia zimního semestru 1. ročníku? [5]
  • Jako trochu zbytečné vnímám velké a vlastně s ostatními výrazně více fyzikálními obory téměř srovnatelné množství fyziky (v ZS konkrétně mechaniky) u studentů v základním studiu hodlajících studovat některé specifické spíše informatické obory jako TS atp. Je otázkou, zda by konkrétně TS nebyla vhodnější samostatná jako například SOFE.
    Studijní průměr: neuveden
  • Náplň byla vcelku dobrá, už naštěstí nejsou předměty jako UAL nebo FYZ a je to dobře. Jen matematika A byla ze začátku trochu obtížnější ale to se dalo zvládnout. První semestr se dá docela snadno zvládnout, i když hodně lidí taky v prvním semestru skončilo. Podle mě je první semestr tak trochu obdobou přijímaček aby student ukázal jestli na to má
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Šok oproti střední škole, ale jsem spokojen.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nektere ekonomicke predmety mi vadily
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přijde mi to moc lehké, spousta předmětů zadarmo, nenašel jsem vnější motivaci se učit...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

X : Jste spokojeni s náplní studia matematických disciplín? [2]
  • chybela mi cviceni z MAplus
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Moc jsem netušil, co očekávat. Zmatek se vyskytl zejména u testů, kde po nás byly vyžadovány příklady řešené jinak, než na cvičeních (tím myšleno trestání formálních chyb, jak se to komu líbilo).
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

X : Jste spokojeni s náplní studia fyzikálních disciplín? [8]
  • mechanika ma siroky zaber, ale na ukor hloubky nekterych partii, coz je podle me na skodu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velkým a těžko rešitelným problémem fyziky 1. ročníku je to, že její pochopení vyžaduje matematiku, která se učí až o několik semestrů později.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vytkl bych jedině silně chybějící matematický aparát při studiu mechaniky, který získáme až v dalších semestrech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zatím nemám možnost hodnotit, jelikož předmět FYZ je až v druhém ročníku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chci studovat programování a je tu na mne moc fyziky. Výuka je občas nepřehledná, hlavně cvičení. Jako problém vidím to, že využívaný matematický aparát se učí mnohem později.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zadnou fyziku jsem nemel
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opět 1000x omýlané - matematika ve fyzice předbíhá vyučovanou matematiku někdy klidně i o celý ročník a následkem toho jde fyzice dost obtížně rozumět do hloubky
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Tradiční problém - pokročilá matematika ve fyzice. Nejvíc fyziky jsme měli na Obecné chemii.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

X : Jste spokojeni s náplní studia informatických disciplín? [7]
  • Je ale hodně cítit, že v prváku ZS je nastavena tak, aby s ní neměly problémy studenti žádného z oborů. Pro někoho, kdo se těmito disciplínami zabývá nebo živí a rád by je na FJFI studoval, je to poněkud málo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Byl jsem překvapen volbou programovacího jazyka Pascal.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • programovani v pascalu mi vubec nevyhovuje
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ZPRO bylo prostě asi nutné, ZALG už je o něčem jiném
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výuka je dobrá, ale Pascal je zastaralý jazyk.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na ZPRO bych zavedl jiny jazyk, napr. C.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Učit se základy programování v Turbo Pascalu je v dnešní době k ničemu. Můžu posoudit, neb sám programuji od sedmi let.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

X : Ve kterém roce jste nastoupil/a na fakultu? Vypište poslední dvoučíslí (99, 02 apod.) [29]
  • 07
    Studijní průměr: neuveden
  • 03
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • 04
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • 05
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • 05/06
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • 06
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • 07
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • 26
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • 01
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 02
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 03
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 03 na F4 - FJFI
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 04
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 05
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 06
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 07
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 2005
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 01
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • 02
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • 03
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • 04
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • 05
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • 06
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • 07
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • 2004
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • 06
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • 06/07
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • 07
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • 2007
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

X : Jaký studijní program studujete? (rozepsat dle fakult) [90]
  • Jaderně chemické inženýrství na FJFI
    Studijní průměr: neuveden
  • Základní studium, FJFI
    Studijní průměr: neuveden
  • ZS
    Studijní průměr: neuveden
  • Aplikace přírodních věd- jaderně chemické inženýrství
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • EJF
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • FJFI Informační technologie
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • FJFI JCHI
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • FJFI - Matematické inženýrství - obor Matematické modelování
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • FJFI - SOFE
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • fjfi - svm
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • FJFI, ZS
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • KDAIZ
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • LASE - KFE
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • matematické modelování
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • MF
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Softwarové inženýrství v ekonomii
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zakladni studium
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • základní studium
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Základní studium
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Základní studium - FJFI
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ZS
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • aplikace přírodních věd - fjfi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Aplikace přírodních věd, SVM
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • (B3913) Aplikace přírodních věd
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • DAIZ
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • EJF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Experiment8lní jaderná fyzika na KF, FJFI
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • fakulta jaderna a fyzikalne inzenyrska, katedra fyzikalni elektroniky, obor fyzikalni elektronika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská, jaderně chemické inženýrství
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • FJFI
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • FJFI, aplikace prirodnich ved
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • FJFI, Aplikace přírodních věd - Matematické inženýrství - Matematické modelování
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • FJFI - Jaderne-Chemicke Inzenyrstvi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • fjfi - jaderně chemické inženýrství
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • FJFI - KJR, obor TTJR
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • FJFI, KJR, TTJR
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • FJFI - LASE
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • FJFI-SOFE
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • fjfi-základní studium
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • fjfi - zakladni studium (matematicke inzenyrstvi)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • FJFI základní studium uvažuji o FTTF nebo EJF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • FJFI ZS
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Informační Technologie
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • KDAIZ - DAIZ
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • KDAIZ FJFI
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • KSE - SOFE
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • matematicke inzenyrstvi - matematicke modelovani
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • MI,MM
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • navazujici magisterske SOFE
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • PINF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • radiologicka technika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • SOFE
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Softwarove inzenyrstvi v ekonomii (SOFE), FJFI
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • SVM na KMAT Fjfi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • TS
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zamereni experimentalni jaderna fyzika na katedre fyziky FJFI CVUT v Praze
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ZS
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zs, pak ttjr
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • (B3913) Aplikace přírodních věd
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • CVUT, FJFI, Aplikace prirodnich ved, Matematicke inzenyrstvi, Matematicka fyzika
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ČVUT-FJFI matematické modelování
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • fjfi - fyzikální elektronika
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • FJFI - Informatická fyzika
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • FJFI KMAT
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • FJFI, KM, TS
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • FJFI SOFE
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • FJFI Softwarové inženýrství
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • FJFI softwarové inženýrství v ekonomii
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • FJFI Softwarové inženýrství v ekonomii
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • FJFI - základní studium
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • kdaiz, rf
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • KFE
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • KFE - IF
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • kfe - inženýrská informatika - informatická fyzika
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • matematicke inzeryrstvi, matematicke modelovani
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • MM
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • navazující magisterský
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • RFM
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • SOFE
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Softwarové inženýrství v ekonomii
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • TS
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • základní studium
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Základní studium
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ZS
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • FJFI-Zakladni studium
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • FJFI základní studium
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • FJFI, základní studium
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • SOFE
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • základní studium
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • ZS
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

X : Který z uvedených zdrojů informací používáte při studiu nejčastěji? [10]
  • Své poznámky a skripta buď z knihovny nebo z internetu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta a různé informace a materiály ze školního ftp: http://skolniftp.sh.cvut.cz/ftp/fakulty/fjfi jenž bylo zrušeno - což je pěkně na hovno a kurevsky to sere všechny studenty
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta v kombinaci s poznamkami vlastnimi i starsich kolegu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vlastni poznamky a skripta, pripadne internet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • -materialy od ucitelu (skripta, web) - web (hlavne wikipedia.org)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • prip. skripta a cizojazycne knihy a casopisy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Sve poznamky pripadne doplnuji poznamkami ostatnich. Dale hodne pouzivam odborne knihy (at uz ceske, nebo anglicke) a pripadne i skripta, pokud jsou nejaka k dispozici.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vlastni záznamy z přednášek a cvičení porovnávám se skritpy nebo učebnicemi.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Kombinace všeho, literatura, něco málo ze skript a konzultace se spolužáky ..
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Skoro všetko až na tie časopisy. To sa nedá takto zjednodušene povedať.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

X : Máte ve všech předmětech dostatek učebních materiálů, potřebných pro přípravu na zkoušky? [23]
  • až moc
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jaderná chemie 1
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lieovy algebry a grupy
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nesehnal jsem napr. skripta Marsak: Termodynamika a statisticka fyzika
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skript je ve vyšších ročnících nedostatek, poznámky z přednášek jsou ovšem dostatečné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • TSFA, VOAF
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • DYN2, EME2
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • KF, MAST, RMF....
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Některi ucitele nemaji skripta nebo jsou zastarala. Nekdo da lepsi materialy, nekdo horsi. zalezi...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • TER
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Termodynamika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • u některých předmětů ne, u jiných až moc
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • VOAF, MAA 3, 4 .. jsou jen stare skripta a je tak lepsi pouzivat materialy od starsich kolegu,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • všechny odbornější předměty po základním bloku (tj. první 2 roky studia) prakticky nemají skripta... ale spíš než skripta ke konkrétním předmětům by byla vhodnější kvalitní literatura, nejspíš zahraniční, prověřená roky zkušeností na univerzitách
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • diskretni matematika
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ikdyz jeste nedavno nebylo prilis dostupnych knih o diff. geometrii. A o statisticke fyzice krom ceske klasiky toho take mnoho neni.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Myslím, že chybí materiály pro přípravu na zkoušku z TSFA - termodynamika a statistická fyzika. Z tohoto důvodu se stává zkouška z TSFA zcela zbytečně "postrachem" naší školy.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • PRA
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Termika a molekulová fyzika
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • učebních materiálů je dost, ale kvalita...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • většinou stačí poznámky z přednášek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • 02TER, 02TSFA, 12NME, 12ARCH,
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • například Cvičení z lineární algebry 1 nebylo prakticky možné sehnat, řešili jsme to pokoutným hledáním na internetu a tiskem scanů
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

X : Vyhovuje Vám současný rozsah skript? [12]
  • co potřebuji vědět nad rámec skript to si dohledám v odborné literatuře k danému předmětu,ale to se nestává moc často
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Např. TEF, prof Jex, některé části ve skriptech chybí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Většinou ano, ale nedostatková jsou například cvičení z algebry a geometrie p. asistenta Pytlíčka.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ale v nekterych skriptech chybi vyucovane kapitoly Numerika, VOAF apod.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • matika, fyzika, ale na předměty z laserové techniky bych uvítal nějakou ucelenější sériri skript případně více překladů z cizojazyčné literatury a hlavně podle mě docela schází nějaká sbírka příkladů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Modelovani produkcnich systemu - VSE
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • NEVYHOVUJE MI, ŽE NĚKTERÁ SKRIPTA SE VE SKRIPTÁRĚ NEURÁČÍ DOSTISKNOUT!!!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vyhovuje, chtělo by to více osvětlujících grafů či obrázků a příkladů z reálných situací
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mohli by některé věci lépe vysvětlovat - například některé kroky složitějších důkazů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • většina z katedry matematiky vyhovuje (analýzy, algebry, 01MMF) a většina nevyhovujících je z katedry fyziky (02TER, 02TSFA)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Linearni algebra 1 - cviceni by si zaslouzila rozepsat nektere postupy vypoctu
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Skoro ve všech skriptech by 20-50 stránek navíc neuškodilo, ale chápu, že je zde také ekonomické hledisko.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

X : Jaký máte názor na způsob zpracování skript? [36]
  • Mechanika (Štoll), Výpočty pro jaderné chemiky (Motl)
    Studijní průměr: neuveden
  • analyza, algebra...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jiří Pytlíček prom.mat. - Lineární algebra a geometrie Edita Pelantová - Matematická analýza 1
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jsou napsány příliš odborným a velmi těžkým jazykem např. Instrmentální metody výzkumu a analýzy 1
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • MA,LA,MECH
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • matematické předměty
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Matematika 1-4
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na tuto otázku opravdu nelze obecně odpovědět, skripta se velmi liší podle autora.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemůžu hodnotit, skript je mnoho a jsou různá. Většinou však vyhovují.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prakticky není co hodnotit, skripta nejsou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pro základní seznámení s danou problematikou a pro přípravu na zkoušku jsou naprosto dostačující
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, se kterými jsem se setkal byly celkem dobře napsána.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobré,chtělo by to více příkladů a konkrétních ukázek. Více obrázků a schémat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jakákoli fyzika, termodinamika..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jak kdy. Někdy je vidět, že si autor dal záležet a skripta se opravdu povedla. Jindy tomu tak není. Občas by bylo dobré, aby si autoři "osvěžili" zavedené typografické zásady a sem tam "vychytali" drobné mušky jako překlepy, apod...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • kvalita se lisi podle autora
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Matematická analýza od Mgr. Krbálka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mechanika, zel1
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • napriklad bych osobne ozelel dukazy, ale chapu, ze pro nekoho jsou prinosem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • některá jsou psána výborně, přesně a zřetelně, jiná - většinou ta starší na stroji psaná - s ručně vepsanými poznámkami - stojí za prd
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nemam pocit, ze je nezbytne nutne vyrabet na kazdy predmet skripta. ve svete je obvykle vyuzivat ucebnice napsane prednimi svetovymi odborniky na dany obor.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stroja a zarizeni jadernych elektraren - R. Hejzlar
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • TEF, TSFA.....
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • TF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi individualni, ale problem byva spis v tom, ze neexistuji, nez ze by stavajici byla spatna.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ve skriptech na Mechaniku bych uvital odvozovani vzorecku krok po kroku, ne ob dva az tri kroky jak je casto oblibene.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vetsinou je kvalita dobra, viz vyborne skipta prof. Pelantove, nektere skripta ovsem maji sve mouchy nebo jsou zastarala..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zalezi. jak mam asi celkove hodnoti skripta?! zkuste celkove zhodnotit knihy, ktere napriklady vychazreji v CR... :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • MMF - Šťovíček, MAA - Pelantová, Kvantová mechanika - Hlavatý
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta na MAB4
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Štoll
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V angličině
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • většina z katedry matematiky vyhovuje (analýzy, algebry, 01MMF) a většina nevyhovujících (napsaných stylem "vědci sobě") je z katedry fyziky. ocenil bych psaní alespoň pár úvodních stran skript pro blbce, kteří podobný předmět nikdy neviděli.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vybiram si jen co potrebuji.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Záleží jak která skripta, ale obvykle bývají dobře zpracovaná. U strších skript někdy bývají špatně čitelné vzroce, u novějších sázených v TeXu uz tento problém naštěstí vymizel.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • dobré rozdělení kapitol, členění, ale hlavně závisí na přednášejícím, jak podle nich přednáší, jestli doslovně, či ne
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

X : Jakým způsobem využíváte při přípravě na zkoušku internet? [13]
  • Dobrým startem jsou odkazy pod články na Wikipedii
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • http://skolniftp.sh.cvut.cz/ftp/fakulty/fjfi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Informace, kterym ve skriptech nerozumim, si vyhledam napr. na Wikipedii apod.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro ujasňování si informací, které ve skriptech autor označuje jako "trivální" či "zřejmé", aniž by tomu tak opravdu bylo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • resp. obecně studijní materiály, nejen skripta (viz. též otázka č.7)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vlastni informacni portal naseho rocniku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vše výše uvedené. Použiju metodu, která vede co nejjednodušší cestou k cíli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vyuzivam vsech dostupnych zdroju a pak si z toho udelam vlastni nazor
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Wiki a koukám na to co vygoogluju :-). A taky co mi přijde mailem :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Casto uzivam zdroj: mathworld.wolfram.com
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • google
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vsechny z techto moznosti
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Používám google.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

X : Vyhovovalo by mi, kdyby skripta byla: [10]
  • Ale fajn by byla elektronická kompendia na CD nebo knihovna skript (tzn. více skript na jednom médiu) šířená na CD.
    Studijní průměr: neuveden
  • a dostupná ve skriptárně, což většinou jsou
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ideální by bylo prodávat je v malých tabletkách, podobně jako acylpirin - místo vysedávání do noci nad blikající zářivkou by si člověk večer před zkouškou dal dvě a bylo by vystaráno... Ale tištěná verze taky ujde.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • tištěná+web
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • v tistene i elektronicke podobe
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je to úplně jedno. Spíš elektronická, protože ne vše je potřeba mít na papíře a tak bych si vytiskl jen co skutečně potřebuji. Navíc by nebyl problém s tím, že se ve skriptárně vykašlou na dotisk a tak už 10 let nejsou nová skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • melo by byt na vyber.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • tištěná, ale k sehnání i v elektronické podobě
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • tištěná a v dostatečné míře dostupná v knihovnách
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • v angličtině
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Pokud chcete uvést další komentáře, prosím napište je…………………………… [13]
  • skripta jako takova jsou zpracovana v dostatecne mire, nejsou vsak zarukou uspechu u zkousky, komu neni shury dano nebo se je pokousi naucit pres noc...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tato anketa je špatně navržená - připouští jen jedinou odpověď, ačkoli často bych odpovídal u více možností ano.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Doufám, že až se dostanu ze ZS, tak to bude zajímavější a praktičtější.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • K otazce cislo 20: smer me zajima, ale obcas me zarazi vyber povinnych predmetu. Uvital bych vice praktickeho zamereni.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Musel jsem zaskrtnout, ze vubec nestahuji video prednasky, ale to jen proto, ze nevim o zadnem svem predmetu, na ktery by neco podobneho bylo dostupne!! Velmi bych to ocenil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • otazka idealni velikosti skript je irelevantni.. jde o to aby skripta pokryla dostatecne ucivo, a pak je jedno jestli maji 20 stran nebo 300 ..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • o zaměření LASE mám velký zájem, ale příjde mi, že někdy už tvůrci toho studijního oboru nevěděli co dalšího tam přidat, tak to zaplácali věcmi, které s tím už moc nesouvisejít (např.: Konstrukce Přístrojů (to se dokonce učí na jiné fakultě), Ekonomika).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přepracoval bych celkově výuku programování na FJFI. Zejména bych asi zrušil pascal.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skola jako celek by se dle meho nazoru mela daleko vice zamerit na podporu studentu predevsim v oblasti jejich budouciho povolani a zajmu souvisejicich s danym oborem. VELKY deficit citim predevsim v oblasti vyuky jazyku a podpory jazykoveho rozvoje. Prijde mi velice nemistne, ze student magisterskeho studia nema prilezitost se jazykove vzdelavat a komunikovat s lektorem, jelikoz veda je dle meho nazoru veci mezinarodni a vyjadrovaci schopnosti jsou velice dulezite zvlaste pokud chce student zustat v oboru. Dale je treba podat vetsi motivaci a dynamickou uroven vzdelani ktera podpori studentovo, jiz podle me skolou budovane profesni zazemi ... at uz by melo jit o spolupraci s externimi firmami, ktere posleze poskytnou na zaklade smlouvy treba i stipendijni podporu. Vice motivovat k zivotnim moznostem a spolupraci, je treba dat studentovi cil nejen v ramci krasne teorie, ale tez zivotni podklad pro budouci praci, nejen knihou, ale predevsim podporou jakekoliv externi cinnosti s oborem souvisejici a s ti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zrusit fyziku v prvaku na ukor matiky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na FJFI videoprednasky vubec nejsou. Je to velka skoda, protoze pri priprave na zkousku si clovek nemuze prehrat problematicke casti prednasek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Tato část ankety je sice velmi důležitá, nicméně otázky byly voleny velmi nevhodně. Navíc u každého předmětu je situace trochu jiná a těžko se volí obecné odpovědi.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vetsinou ani nejde o kvalitu obsahu, ale o kvalitu zpracovani - konkretne mam na mysli uroven TISKU. Ta je mnohdy otresna. Pripada mi krajne nevhodne "pretisknout" strojem psany text a jeste za nej pozadovat pomerne dost pezez. A nova skripta psana ve Wordu celkovou kvalitou take zaostavaji. LaTeX poskytuje standard, ktereho by se CVUT melo drzet.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Byli jste spokojeni s náplní studia zimního semestru 1. ročníku? [50]2.04
1 :|====................|22% [11]rozhodně ano
2 :|=========...........|46% [23]spíše ano
3 :|====................|18% [9]ano i ne
4 :|=...................|4% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

X : Jste spokojeni s náplní studia matematických disciplín? [49]1.74
1 :|========............|40% [20]rozhodně ano
2 :|========............|38% [19]spíše ano
3 :|===.................|16% [8]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

X : Jste spokojeni s náplní studia fyzikálních disciplín? [51]2.40
1 :|===.................|13% [7]rozhodně ano
2 :|========............|39% [20]spíše ano
3 :|===.................|17% [9]ano i ne
4 :|==..................|11% [6]spíše ne
5 :|....................|1% [1]rozhodně ne

X : Jste spokojeni s náplní studia informatických disciplín? [53]2.67
1 :|==..................|11% [6]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [18]spíše ano
3 :|===.................|16% [9]ano i ne
4 :|====................|20% [11]spíše ne
5 :|=...................|3% [2]rozhodně ne

X : Studujete: [115]
1 :|======..............|30% [35]v magisterském studiu
2 :|==============......|69% [80]v bakalářském programu

X : V jakém jste ročníku dle délky studia? [115]
1 :|======..............|31% [36]1.
2 :|===.................|16% [19]2.
3 :|=====...............|23% [27]3.
4 :|===.................|13% [15]4.
5 :|=...................|6% [8]5.
6 :|==..................|8% [10]6.

X : Jaký je Váš studijní průměr? [105]
1 :|=====...............|25% [27]1,00- 1,50
2 :|=======.............|37% [39]1,51 – 2,00
3 :|======..............|30% [32]2,01 –2,50
4 :|=...................|6% [7]2,51 a více

X : Který z uvedených zdrojů informací používáte při studiu nejčastěji? [122]
1 :|=======.............|33% [41]přednášky vlastní záznamy
2 :|=...................|4% [5]přednášky okopírované
3 :|=...................|4% [5]poznámky ze seminářů nebo cvičení
4 :|========............|38% [47]skripta
5 :|....................|1% [2]skripta oscanovaná
6 :|....................|2% [3]informace na webu
7 :|....................|0% [0]učebnice VŠ
8 :|....................|0% [0]české odborné publikace (knihy, časopisy)
9 :|=...................|3% [4]cizojazyčné odborné publikace (knihy, časopisy)
10 :|....................|0% [0]konzultace s vyučujícím
11 :|=...................|4% [5]jiné - vypište

X : Máte ve všech předmětech dostatek učebních materiálů, potřebných pro přípravu na zkoušky? [135]
1 :|=============.......|64% [87]ano
2 :|====................|18% [25]ne, napište pro předmět ....

X : Jak získáváte skripta? [111]
1 :|=====...............|26% [29]kupuji skripta – nová či použitá
2 :|============........|59% [66]půjčuji si skripta
3 :|....................|1% [2]kopíruji si vybrané části
4 :|==..................|12% [14]stahuji si je z webu

X : Vyhovuje Vám současný rozsah skript? [123]
1 :|==========..........|49% [61]ano
2 :|=======.............|33% [41]většinou ano, např ………….
3 :|=...................|3% [4]většinou ne, např…………….
4 :|=...................|4% [5]ne

X : Jaký rozsah skript by byl podle Vás ideální? [107]
1 :|======..............|28% [31]do 100 stran
2 :|==========..........|52% [56]100 až 150 stran
3 :|===.................|14% [16]150 až 200 stran.
4 :|=...................|3% [4]200 a více stran

X : Jaký máte názor na způsob zpracování skript? [138]
1 :|=========...........|45% [63]Jsou přehledná a srozumitelná, např. ....
2 :|=...................|5% [8]Jsou příliš do šířky – obsahují nepotřebné informace, např. .......
3 :|....................|0% [1]Jsou nesrozumitelně napsána, např. ....
4 :|==..................|10% [15]Dal/a bych přednost podrobnější a rozsáhlejší VŠ učebnici
5 :|==..................|10% [15]Jiný pohled, vypište……………………….

X : Jaká je podle Vás cena skript? [110]
1 :|==..................|11% [13]je příliš vysoká
2 :|=======.............|34% [38]je únosná
3 :|===========.........|53% [59]jak kdy

X : Ročně mohu do učebních materiálů investovat: [109]
1 :|====................|21% [23]do 500 korun
2 :|======..............|30% [33]do 1000 korun
3 :|===.................|14% [16]do 1500 korun
4 :|=======.............|33% [37]nemám limit

X : Jakým způsobem využíváte při přípravě na zkoušku internet? [121]
1 :|....................|1% [2]stahuji z webu videopřednášky
2 :|=======.............|33% [41]hledám informace k předmětu na jiných stránkách, než ČVUT
3 :|==..................|12% [15]využívám speciální webové stránky pro studenty
4 :|=======.............|33% [41]stahuji si z webu skripta
5 :|=...................|7% [9]jiné informace – vypište?

X : Jste ochoten/ ochotna platit za informace (skripta, speciální rešerše a pod.) z webu? [111]
1 :|======..............|31% [35]ano
2 :|==============......|68% [76]ne

X : Jste-li ochoten/ochotna platit za informace (skripta, speciální rešerše a pod.) z webu, jaká výše je podle Vás únosná? [51]
1 :|==============......|70% [36]do 500 korun ročně
2 :|===.................|13% [7]do 1 000 korun ročně
3 :|===.................|15% [8]nemám limit

X : Požadují po Vás vyučující, abyste se na zkoušky připravovali ze skript? [111]
1 :|==..................|9% [10]ano
2 :|===========.........|56% [63]ne
3 :|=======.............|34% [38]občas

X : Pokud po Vás vyučující požadují, abyste se na zkoušky připravovali ze skript? [52]
1 :|===.................|13% [7]vyžadují přípravu výhradně z vlastních skript
2 :|======..............|30% [16]doporučují i skripta kolegů z katedry
3 :|===========.........|55% [29]doporučují jinou odbornou literaturu – vysokoškolské učebnice, odborné publikace a další

X : Vyhovovalo by mi, kdyby skripta byla: [121]
1 :|===========.........|54% [66]tištěná
2 :|....................|1% [2]v elektronické podobě na CD
3 :|======..............|29% [36]v elektronické podobě na webových stránkách
4 :|=...................|5% [7]v jiné formě, vypište…………………………

X : Jak byste charakterizoval/a svůj zájem o vybraný obor/směr studia na fakultě? [111]
1 :|========............|38% [43]Velmi mě zajímá a plně odpovídá mým představám
2 :|===========.........|54% [60]Zajímá mě, ale neodpovídá plně mým představám
3 :|=...................|6% [7]Částečně mě zajímá, ale zdaleka ne na prvním místě
4 :|....................|0% [1]Zajímá mě, protože chci být absolventem VŠ

X : Při studiu používám přednášky - vlastní záznamy [108]
1 :|=====...............|23% [25]nejčastěji používaný
2 :|=======.............|36% [39]často
3 :|====................|22% [24]občas
4 :|===.................|16% [18]málo
5 :|....................|1% [2]vůbec ne

X : - přednášky okopírované [108]
1 :|=...................|3% [4]nejčastěji používaný
2 :|==..................|11% [12]často
3 :|=====...............|23% [25]občas
4 :|=======.............|37% [41]málo
5 :|=====...............|24% [26]vůbec ne

X : - poznámky ze seminářů [105]
1 :|==..................|9% [10]nejčastěji používaný
2 :|======..............|32% [34]často
3 :|=====...............|25% [27]občas
4 :|====................|22% [24]málo
5 :|==..................|9% [10]vůbec ne

X : - skripta [108]
1 :|=======.............|33% [36]nejčastěji používaný
2 :|========............|41% [45]často
3 :|====................|19% [21]občas
4 :|=...................|5% [6]málo
5 :|....................|0% [0]vůbec ne

X : - skripta oscanovaná [106]
1 :|....................|2% [3]nejčastěji používaný
2 :|==..................|10% [11]často
3 :|=====...............|23% [25]občas
4 :|======..............|30% [32]málo
5 :|=======.............|33% [35]vůbec ne

X : - informace na webu [109]
1 :|==..................|9% [10]nejčastěji používaný
2 :|========............|38% [42]často
3 :|=======.............|36% [40]občas
4 :|===.................|15% [17]málo
5 :|....................|0% [0]vůbec ne

X : - učebnice VŠ [106]
1 :|....................|0% [1]nejčastěji používaný
2 :|===.................|16% [18]často
3 :|=======.............|33% [35]občas
4 :|======..............|28% [30]málo
5 :|====................|20% [22]vůbec ne

X : - české odborné publikace (knihy, časopisy) [106]
1 :|....................|0% [1]nejčastěji používaný
2 :|==..................|8% [9]často
3 :|====................|22% [24]občas
4 :|========............|41% [44]málo
5 :|=====...............|26% [28]vůbec ne

X : - cizojazyčné odborné publikace (knihy, časopisy) [105]
1 :|....................|2% [3]nejčastěji používaný
2 :|===.................|13% [14]často
3 :|===.................|17% [18]občas
4 :|=====...............|23% [25]málo
5 :|========............|42% [45]vůbec ne

X : - konzultace s vyučujícím [108]
1 :|....................|0% [0]nejčastěji používaný
2 :|=...................|3% [4]často
3 :|====................|18% [20]občas
4 :|==========..........|50% [54]málo
5 :|=====...............|27% [30]vůbec ne

X : Využití internetu při přípravě na zkoušku - stahuji z webu videopřednášky [107]
1 :|....................|0% [0]nejčastěji používaný
2 :|....................|1% [2]často
3 :|=...................|4% [5]občas
4 :|====................|18% [20]málo
5 :|===============.....|74% [80]vůbec ne

X : - hledám informace k předmětu na jiných stránkách než ČVUT [107]
1 :|=...................|4% [5]nejčastěji používaný
2 :|======..............|31% [34]často
3 :|======..............|28% [30]občas
4 :|====................|20% [22]málo
5 :|===.................|14% [16]vůbec ne

X : - využívám speciální webové stránky pro studenty [106]
1 :|....................|1% [2]nejčastěji používaný
2 :|==..................|11% [12]často
3 :|======..............|28% [30]občas
4 :|======..............|32% [34]málo
5 :|=====...............|26% [28]vůbec ne

X : - stahuji si z webu skripta [107]
1 :|=...................|3% [4]nejčastěji používaný
2 :|=======.............|33% [36]často
3 :|======..............|30% [33]občas
4 :|=====...............|24% [26]málo
5 :|=...................|7% [8]vůbec ne