FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu

01DIM1  >  Diskretní matematika 1


Počet hodnotících:25
Procento hodnotících:15%
|===.................|

Zapsaných na předmět:158 studentů.
Ukončilo předmět:41 studentů.
|=====...............|25%
Pošta Severin Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu [11]
  • Velmi prakticky predmet, ktery je zaroven priliz obtizny.
    Studijní průměr: neuveden
  • absence studijnich materialu, velky duraz na logiku, zpocatku nesrozumitelne a slozite, kdo prokoukne, predmet oceni
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo dobré že se clověk naučil víceméně manipovat se sumami.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dobrý kurs, kde se člověk naučí spoustu triků, které ocení např. ve 2. semestru na mat. analýze
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Posta nas naucil spoustu triku a figlu, ktery se skutecne hodej v analyze i algebre.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět mne velmi zaujal, několikrát jsem ale kouzlo příkladu objevil až dodatečně ze svých poznámek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Svoji docházku jsem udržel na 100% také (a možná hlavně) díky panu Poštovi, který svým osobitým smyslem pro humor každou hodinu náležitě okořenil. To ovšem nemění nic na tom, že látka to byla docela obtížná a každý příklad byl unikát. Pokud se vám z úvodní hodiny bude zdát, že tohle bude další předmět s kreditama zadarmo, nenechte se zmýlit. My jsme si to říkali taky a pak jsme se hodně divili, když jsme si šli pro zápočet a bylo po nás požadováno odvození Minkovského nerovnosti...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný předmět, v němž se člověk může seznámit s množstvím "fíglů", které jsou s oblibou využívány i v ostatních předmětech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • kdo si myslí, že kredity za tento předmět dostane "za účast" (jak plynulo z první přednášky), tak toho čeká nemilé překvapení
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Tento předmět bych doporučil každému, kdo má o matiku opravdu zájem. Nebudu tvrdit, že jsem pochopil vše, co doc. Pošta vykládal, ale na spostu věcí jsem získal nový pohled. Minimálně na to, co je "elegantnější řešení" :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Chvilemi clovek vubec netusi o cem je rec. Je nutne vypracovavat domaci nelehke ukoly a smirit se s bloumanim u tabule. Celkove je ale vse pouzitelne a uzitecne v analyze. Naucil me i jinak uvazovat - odhady apod.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [25]2.32
1 :|=====...............|24% [6]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [11]spíše ano
3 :|==..................|12% [3]neutrální
4 :|===.................|16% [4]spíše ne
5 :|=...................|4% [1]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [25]3.28
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|==..................|8% [2]spíše ano
3 :|=============.......|64% [16]neutrální
4 :|====................|20% [5]spíše ne
5 :|==..................|8% [2]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [25]
1 :|=====...............|24% [6]rozhodně ano
2 :|======..............|32% [8]spíše ano
3 :|=======.............|36% [9]ano i ne
4 :|==..................|8% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [25]
1 :|======..............|28% [7]rozhodně ano
2 :|=======.............|36% [9]spíše ano
3 :|=====...............|24% [6]ano i ne
4 :|=...................|4% [1]spíše ne
5 :|==..................|8% [2]rozhodně ne