FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu

01LA1  >  Lineární algebra 1


Počet hodnotících:52
Procento hodnotících:17%
|===.................|

Zapsaných na předmět:293 studentů.
Ukončilo předmět:135 studentů.
|=========...........|46%
Háková Lenka [ Cvičící ]
Hatka Martin [ Cvičící ]
Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. [ Přednášející, Cvičící ]
Chalupecký Vladimír Ing. [ Cvičící ]
Klika Václav Ing. [ Cvičící ]
Křivánek Ondřej [ Cvičící ]
Macáš Dominik [ ]
Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Pytlíček Jiří prom.mat. [ Cvičící ]
Záhorský Tibor Doc. prom.mat.,CSc. [ Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu [15]
  • dobré k procvičení úprav matic
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • povinny predmet
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ve srovnání s pluskovou algebrou to bylo strašně jednoduché.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět, jsem velmi rád, že jsem jej absolvoval
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ze začátku jsem moc nevěděl o co jde, protože jsem to nikdy před tím neviděl. Postupně jsem to pochopil a poslední písemku jsem napsal na plný počet bodů, takže ke konci už to pro mě tak složité nebylo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Najviac z algebry som sa naucil na cviceniach, na prednasky chodit odporucam, ale da sa to bez problemov spravit aj samostudiom.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pro ackare ne moc nutny predmet
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Druha polovica uciva (po prvom spolocnom teste) bola malo precvicena, respektive prilis nahustena na maly pocet cviceni (oproti prvej polovici semestra, tam je to v poriadku)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně potřebný předmět, dobře podaný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Díky doc.Humhalovi byl tento předmět zbytečný - přišel, otočil se k tabuli a začal do ní vykládat a opisovat skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lineární algebra v půl osmé ráno, to je vražedná kombinace
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prostě jasné a jednoduché, jak člověk pochopí řešení matic.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Algebra mi přišla trochu suchá. Přístup definice, věta, důkaz je nutný, ale některé věci se hodí vysvětlit i lidsky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Doc. Humhal by mel s asis. Pytlickem sjednotit znaceni. Po prichodu z Gymnazia na to clovek kouka jak na africana v Antarktide.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Nelíbilo se mi, že po dvou testech je vše rozhodnuto, žádná oprava, domluva nic!
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [52]2.15
1 :|====................|21% [11]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [26]spíše ano
3 :|====................|21% [11]neutrální
4 :|=...................|7% [4]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [52]2.02
1 :|========............|38% [20]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [16]spíše ano
3 :|=====...............|23% [12]neutrální
4 :|=...................|5% [3]spíše ne
5 :|....................|1% [1]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [52]
1 :|======..............|30% [16]rozhodně ano
2 :|===.................|15% [8]spíše ano
3 :|=======.............|36% [19]ano i ne
4 :|===.................|13% [7]spíše ne
5 :|=...................|3% [2]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [52]
1 :|===.................|17% [9]rozhodně ano
2 :|=======.............|34% [18]spíše ano
3 :|=====...............|26% [14]ano i ne
4 :|====................|19% [10]spíše ne
5 :|....................|1% [1]rozhodně ne