FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu

01RMF  >  Rovnice matematické fyziky


Počet hodnotících:19
Procento hodnotících:34%
|=======.............|

Zapsaných na předmět:55 studentů.
Ukončilo předmět:30 studentů.
|===========.........|54%
Burdík Čestmír Prof.RNDr. DrSc. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [11]
  • Bohužel se absolvování předmětu zvrhlo hlavně v to, naučit se nepřiměřeně velké množství věcí nazpaměť.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení byla výborná, přednášky byly strašné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět by se měl více zaměřovat na praktické použití než na teorii. Té bylo podle mého názoru zbytečně mnoho.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jednoznačně nejméně kvalitní hlavní předmět, který jsem měl tu smůlu během celého svého studia absolvovat. Při přednáškách se probírá téměř 2x více témat než na alternativním předmětu MMF, ale (a nejen proto) s neuvěřitelně nízkou kvalitou. Získání zápočtu vyžaduje obrovské množství času, protože tři písemky během semestru obsahují nejen velmi těžké příklady, ale i všechny definice a většinu důkazů vět z málo přehledných skript. Zápočet po těchto třech písemkách nezískalo 40% studentů, po opravné písemce jej nezískala (bez jednoho) čtvrtina studentů, což je na třetí nebo čtvrtý ročník stav doslova tristní (viz krbalek.cz/For_students/Files_to_load/Zapocty_RMF.htm).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobry do kvantovky apod. Ale prednaset by to mel pan Krbalek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náplň předmětu je až zbytečně obsáhlá a moc teoretická, myslím, že kdo má hlubší zájem o teorii tak si může zapsat MMF. Určitě bych obsah přednášky redukoval a možná přidal věci potřebné do kvantové mechaniky, takový úvod do bracketového formalizmu by se třeba hodil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V předmětu je zahrnuto zbytečně moc nepotřebné teorie. Lepší by bylo věnovat více času pořádnému vysvětlení základů a procvičení na praktických úlohách. Obtížné důkazy se stejně pak každý učí naspaměť a studentům to nic nedá. Lepší by byl opačný poměr hodin - 2 cvičení a 1 přednáška.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Predmet jako takovy me pripravil na matematicke partie v technickem zamereni a castecne i teoretickem, coz je presne to co jsem potreboval.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ocekaval sem, ze by tento predmet mel byt pro me prinosem, probirana latka je velmi dulezita, ale vzhledem ke "kvalite" prednasejiciho a nepochopitelne organizaci predmetu se z toho stal predmet s nulovym prinosem. Predmet castecne zachranilo cviceni
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přínosem pro mě byli cvičení od pana Krbálka, nikoli přednášky pana Burdíka.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • U tohoto předmětu bych ocenil trochu méně teorie a víc příkladů(jelikož se jedná o předmět skupiny B). Dále bych ocenil trošku jinou osnovu - něco ubrat a něco přidat (Besselovy funkce). U zápočtové písemky by bylo dobré méně teorie, protože 50% teorie je trošku moc. Na zápočet příklady na zkoušku teorii.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [19]2.84
1 :|==..................|10% [2]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [6]spíše ano
3 :|=====...............|26% [5]neutrální
4 :|=====...............|26% [5]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [19]3.63
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|===.................|15% [3]spíše ano
3 :|====................|21% [4]neutrální
4 :|=========...........|47% [9]spíše ne
5 :|===.................|15% [3]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [19]
1 :|===.................|15% [3]rozhodně ano
2 :|===========.........|57% [11]spíše ano
3 :|====................|21% [4]ano i ne
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [19]
1 :|====................|21% [4]rozhodně ano
2 :|====................|21% [4]spíše ano
3 :|=======.............|36% [7]ano i ne
4 :|====................|21% [4]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne