FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu

02DEF  >  Dějiny fyziky


Počet hodnotících:50
Procento hodnotících:16%
|===.................|

Zapsaných na předmět:302 studentů.
Ukončilo předmět:274 studentů.
|==================..|90%
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [23]
  • Kradity zdarma za prijemne posezeni a poslechu pohadek od ing Stolla
    Studijní průměr: neuveden
  • Dotace casu jednou tydne 100 minut je az moc na predmet, ktery se casto zabyva hezkym povidanim o uspesich a neuspesisch lidstva, presto je to ale zajimave tem ai predmet, na kterem bych ale zrusil prezenci, nema smysl, kdo se chce neco naucit, posloucha a kdo by ani jinak neprisel, rozhodne pozor davat nebude.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • hezka a odpocinkova prednaska; skoda, ze se nestihlo odvykladat komplet dejiny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je škoda že se nedostane na to nejzajimavejsi z dejin fyziky a to 18 a 19 stoleti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • jsou vubec nejaka skripta?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neboli skripta, vsetko sa povedalo na prednaske a je skoda ze sme sa nedostali k dnesnej fyzike. To sa ale stava pravidelne ze sa na dejinach fyziky nedostanu dalej ako po novovek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly zajímavé, škoda že při nich spousta studentů rušila. Jinak škoda, že jsme se dostali k Newtonovi a dál ne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velezajímavý předmět, který se však kvůli povinné účasti, a z toho plynoucí přílišné koncentraci nezaujatých studentů, změnil spíše v odezírání přednášejícího než v jeho poslouchání. Určitě bych uvítal pokračování tohoto předmětu - ideální by bylo kdyby byl nepovinný, za jeden kredit a zakončen zkouškou. Námahy bych díky skvělému přednesu doc. Štolla jistě nelitoval a alespoň by se tam nemuseli otravovat studenti, které historie fyziky nezajímá (existují-li :-) ).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice zajímavý, bohužel uspávající předmět v uspávající atmosféře. Škoda.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi zajímavé shrnutí vědeckého vývoje již od starověku. Bohužel zatemnělá přednášková místnost (kvůli promítacímu plátnu) a vyčerpání z předchozích cvičení matematických předmětů udělaly své, takže z každé přednášky jsem si pamatoval slabou polovinu...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavá látka, skvěle přednesená - pro zájemce opravdu dobrý předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dějiny fyziky jsou zajímavým tématem - až vyjde kniha p.doc. Štolla, tak si ji určitě s chutí přečtu (doma, v klidu), ale přednášky jsou velice nudné až ubíjející... Možná by pomohlo zařadit více témat z moderní fyziky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobrá oddechovka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice zajímavý předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • velmi zajímavé
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vetsinou velmi zajimave, dobre odreagovani mezi dvema tezkymi predmety
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mně se předmět moc líbil, ale škoda, že jsme se nedostali dál než ke Keplerovi.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • užitečné historické souvislosti, mnoho zajímavostí, rozšíření všeobecných znalostí
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velice zajímavé, krásně podané
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Bylo by to zajímavé, ale ten čas se dá využít jinak.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • V celku nezáživný předmět.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Zajimave, ale uspavaci povidani. Kvuli tomu bohuzel vetsina studentu delala neco jineho a prednasejiciho nebylo proto moc slyset.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • zaujímavé učivo, docent vedel o probléme
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [50]2.66
1 :|====................|22% [11]rozhodně ano
2 :|=====...............|26% [13]spíše ano
3 :|=====...............|26% [13]neutrální
4 :|===.................|16% [8]spíše ne
5 :|==..................|10% [5]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [50]3.02
1 :|=...................|6% [3]rozhodně ano
2 :|=...................|4% [2]spíše ano
3 :|================....|78% [39]neutrální
4 :|=...................|6% [3]spíše ne
5 :|=...................|6% [3]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [50]
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|=...................|6% [3]spíše ne
5 :|===================.|94% [47]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [50]
1 :|====................|20% [10]rozhodně ano
2 :|========............|42% [21]spíše ano
3 :|===.................|16% [8]ano i ne
4 :|====................|18% [9]spíše ne
5 :|=...................|4% [2]rozhodně ne