FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu

02MECH  >  Mechanika


Počet hodnotících:44
Procento hodnotících:17%
|===.................|

Zapsaných na předmět:246 studentů.
Ukončilo předmět:179 studentů.
|==============......|72%
Černý Aleš Ing. [ Cvičící ]
Hejbal Jiří Ing. [ Cvičící ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ Zkoušející ]
Juránek Vojtěch Ing. [ Cvičící ]
Langrová Táňa Ing. [ Cvičící ]
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [13]
  • Je to velka skoda, ze potrebny matematicky aparat na dokonale pochopenie vsetkych suvislosti sa uci az v neskorsich semestroch.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • S mechanikou mel predmet sem tam jen velmi malo spolecneho, na druhou stranu vse podstatne se na prednaskach najit dalo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • stezejni predmet, zajimavy
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly docela zdlouhavé a pro mě v nevhodnou dobu, takže jsem tam moc nechodil (a navíc skripta jsou velmi kvalitní). Teď toho docela lituji, protože jsem o zkouškovém zjistil, že mechanika je velmi zajímavá věc...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Důležitý, i když ze začátku obtížný úvod do fyziky. Obtížné bylo zejména zvládnout matematický aparát, který v matematice nebyl probrán.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Matematika ve fyzice občas hodně předbíhá, občas jsem s tím měl problém.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • je to základ pro další studium
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příliš složitý matematický aparát užívaný při odvozování bez důkladného procvičení, díky čemu byly přednášky někdy těžko srozumitelné.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Je pochopitelné, že využívá vyšší matematiku. Problém je, že ta se učí až v dalším semestru a v dalším roce. Pokud ji člověk neovládá příliš dobře ze střední školy, může mít velké problémy. Buď by to chtělo přídavný volitelný jednosemestrální kurz typu "matematika pro fyziky", nebo fyziku až od letního semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Docela to šlo...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Moc matematiky, málo fyziky.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • dobre podaný, zaujímavý
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Nevím, zda je úplně šťastné, že si všechno odvozujeme s použitím matematiky, ke které se dostaneme až tak v druhém ročníku. Pan Doc. Štoll se sice pokusil vysvětlit základ na prvních přednáškách a do svých skript zařadil kapitolu pojednávající o matematickém aparátu, přesto mi ale velice chyběla praxe v aplikování této matematiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [44]1.77
1 :|=========...........|47% [21]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [14]spíše ano
3 :|===.................|15% [7]neutrální
4 :|=...................|4% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [44]1.43
1 :|=============.......|65% [29]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [12]spíše ano
3 :|=...................|4% [2]neutrální
4 :|....................|2% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [44]
1 :|==..................|9% [4]rozhodně ano
2 :|====................|20% [9]spíše ano
3 :|========............|40% [18]ano i ne
4 :|====................|22% [10]spíše ne
5 :|=...................|6% [3]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [44]
1 :|=====...............|27% [12]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [22]spíše ano
3 :|====................|20% [9]ano i ne
4 :|....................|2% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne