FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu

02ZFM1  >  Základy fyzikálních měření 1


Počet hodnotících:34
Procento hodnotících:20%
|====................|

Zapsaných na předmět:162 studentů.
Ukončilo předmět:115 studentů.
|==============......|70%
Škoda Libor Ing. [ Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [15]
  • Latka je popisovana az priliz pomalu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Víceméně úvod do praktik bez něhož by se, myslím, dalo z velké části obejít, ale proč ne.
    Studijní průměr: neuveden
  • byla to docela legrace a pritom jsme se mohli i poucit; prijemny predmet
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je docela spatny ze si clovek nemuze v praxi hned osahat to co se dozvedel z teorie a musi cekat do dalsiho semestru,v kterym si uz polovinu veci z prednasek nepamatuje
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mno... předmět ZFM 1 je takový úvod do úvodu měření. Ing. Škoda byl vtipný, bohužel to je vše, co jsem si odnesl z přednášek. Byly tam nějaké informace ale občas vysvětloval i pomalu to, jak se používá úhloměr. Pokud si někdo zapíše ZFM 2 tak to pro něj nějaký přínos má, pro mě to moc přínosné nebylo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Protokoly mi zabraly extremne hodne casu na to, kolik jsem se toho z nich naucil, nedaval bych domaci ukoly, alespon ne v takove forme jako byly.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vzorce boli mierne neprehladne. Bol dany vacsi doraz na opisanie vhodneho vzorca z tabule ako na jeho pochopenie a pouzitie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Důkladně rozebrané metody měření a zpracování výsledku se zřejmě budou hodit..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • je to jednoduchý, ale praktický předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělý předmět (hlavně díky vyučujícímu).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Odpočinkový, ale celkem užitečný a zajímavý předmět.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • dobré uvedenie do merani
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Osobně moc nechápu smysl tohoto předmětu. To, co jsem si z něj za semestr odnesl jsou 2 kredity a nějaké znalosti ze statistiky, které bych se dokázal naučit sám během pár hodin. Snad bude v LS přínosnější...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Pohodička, až na ty úkoly :-)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Skvělý a vtipný přednášející, úkoly jednoduché, pohoda.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [34]2.50
1 :|==..................|8% [3]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [15]spíše ano
3 :|=======.............|35% [12]neutrální
4 :|==..................|11% [4]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [34]2.97
1 :|=...................|5% [2]rozhodně ano
2 :|===.................|14% [5]spíše ano
3 :|============........|58% [20]neutrální
4 :|===.................|17% [6]spíše ne
5 :|....................|2% [1]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [34]
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=...................|5% [2]ano i ne
4 :|=======.............|35% [12]spíše ne
5 :|============........|58% [20]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [34]
1 :|=====...............|26% [9]rozhodně ano
2 :|========............|41% [14]spíše ano
3 :|=====...............|23% [8]ano i ne
4 :|==..................|8% [3]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne