FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu

18ZPRO  >  Základy programování


Počet hodnotících:48
Procento hodnotících:15%
|===.................|

Zapsaných na předmět:314 studentů.
Ukončilo předmět:256 studentů.
|================....|81%
Bauer Petr Ing. [ Cvičící ]
Brand Stanislav Ing. [ Cvičící ]
Hora Jan Mgr. [ Cvičící ]
Kozub David Ing. [ Cvičící ]
Kratochvíl Václav Ing. [ Cvičící ]
Krhounek Miroslav Ing. [ Cvičící ]
Mahdian Babak Ing. [ Cvičící ]
Straka Robert Ing. [ Cvičící ]
Virius Miroslav Ing. CSc. [ Přednášející ]
Zerola Michal Mgr. [ Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu [16]
  • Pokud člověk umí programovat, na přednášky nemá smysl chodit. Pokud člověk umí programovat alespoň trochu slušně, nemají příliš smysl ani cvičení a je nejlepší rovnou se domluvit na zápočtu. Jinak OK. Ten předmět je potřeba.
    Studijní průměr: neuveden
  • Priliz narocne pro zacatecniky jako ja a zaroven priliz jednoduche pro pokrocile. Navic programovani v zastaralem Pascalu se mi zda zbytecne.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je dobře, že když člověk už umí základy, tak že nemusí chodit na cvičení a jen napíše program. Uvolní se tak místa pro ty co ještě neprogramovali a cvičící se jim může víc věnovat. a pro nás je to super, protože odpadá povinnost chodit na cvičení. Takže to hodnotím pozitvně
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nechapu, proc se ucime programovat ve starickem pascalu, kdyz ho pak v praxi vyuzijeme minimalne - asi uz by to chtelo zmenu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ocenil jsem moznost dohodnout se se svicicim na zapoctove pisemce na zacatku semestru, ohromne mi to pomohlo, nebot programovani se ucim jiz delsi dobu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Protože jsem se již programování věnoval, tento předmět mne mnoho nového nenaučil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly místy užitečné, pro mě ale často matoucí, přestože jsem už dřívě programoval. Pro úplné pochopení problematiky byla naprosto klíčová cvičení, bez kterých by se to neobešlo (což bych asi netvrdil o přednáškách). Cvičící Ing. Straka se učil Pascal spolu s námi, takže jsme se nevyhnuli nepříjemným zákysům
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • škoda že se tam učí paskal a ne C++
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

  • Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • možná měl být vybrán jiný programovací jazyk
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ucivo ku koncu (spojove zoznamy a objekty) preletene velmi narychlo vzhladom na obtiaznost pre ludi, ktori sa s programovanim este nestretli
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky nějak nebyli potřeba. S programováním jsem začínal od nuly, ale po dvou návštěvách jsem poznal, že si vystačím se cvičením.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Měl jsem programování na střední, takže jsem zápočet udělal hned na prvním cvičení a dále se neučastnil..
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • programovanie nieje pre mna
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Turbo Pascal je ztráta času. I pro začátečníky.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Výbroný předmět pro ty, kteří se učí programovat do začátku.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [48]2.69
1 :|====................|22% [11]rozhodně ano
2 :|====................|20% [10]spíše ano
3 :|=====...............|27% [13]neutrální
4 :|====................|22% [11]spíše ne
5 :|=...................|6% [3]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [48]2.67
1 :|====................|22% [11]rozhodně ano
2 :|==..................|10% [5]spíše ano
3 :|=========...........|47% [23]neutrální
4 :|===.................|14% [7]spíše ne
5 :|=...................|4% [2]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [48]
1 :|=...................|4% [2]rozhodně ano
2 :|==..................|10% [5]spíše ano
3 :|=======.............|33% [16]ano i ne
4 :|====................|20% [10]spíše ne
5 :|======..............|31% [15]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [48]
1 :|======..............|31% [15]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [12]spíše ano
3 :|====................|20% [10]ano i ne
4 :|====................|18% [9]spíše ne
5 :|=...................|4% [2]rozhodně ne