FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Jex Igor Prof.Ing. DrSc. :: [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Další předměty
[02PRA1] Fyzikální praktikum 1
[02KIK] Kvantová informace a komunikace
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02VPSF] Vybrané partie ze stat. fyziky a termodynamiky
[02VPSTAT] Vybrané partie ze statistické fyziky
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:18 / 40
Procento hodnotících:45%
|=========...........|
SUM : Celkové hodnocení [158]2.56
1 :|=====...............|27% [44]
2 :|====................|21% [34]
3 :|======..............|28% [45]
4 :|==..................|10% [17]
5 :|==..................|11% [18]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [7]
  • Mohl by vykládat víc systematicky. Někdy postupoval moc rychle. Občas mu padaly vzorce z nebe.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Především dát přednáškám nějaký řád. Náhodné oznamování faktů není výukou. A v tom tkví celý problém. Nesouvislý výklad, příliš rychlé a nevysvětlené postupy, nesourodost zkoušené a vykládané látky. Hlavně tomu dát nějaký řád!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Některé náročné témata např. asimetrický setrvačníky a anharmonické kmity se jen tak proběhnou a jsou vyžadovány, druhé téma není ani ve skriptech.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • udelat cca 20cm od kraju tabule caru a za ni v zadnem pripade nepsat (aspon na zacatku semestru, kdy na prednasky chodilo moc lidi)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mel by na prednaskach probrat vse, co pozaduje u zkousky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemlžit a pokusit se vykládat látku jasně
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly sice zábavné a zajímavé, ale až na výjimky k ničemu. Chyběla jim jakákoli struktura, těžké věci byly probírány velice rychle a často bez jakéhokoli vysvětlení. Chtělo by to míň povídání a víc výkladu. Víc informací k teorii jsme se dozvědeli na cvičeních než na přednáškách...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [6]
  • Uvádělpěkné příklady a komunikoval s posluchači.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zřejmě opravdu ví, o čem mluví.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vtahnuti studentu do vykladu na prednaskach
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Živá přednáška...člověk na ní neusne:-D
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občasné vtipné poznámky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Schopnost čudovat sa ;-). Ale mal by viac času venovat komlikovanejším partiam, venovat sa celu hodinu Hamiltnovmu principu ked sa to dá za 15 min.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [5]
  • Přednášky byly pozdě odpoledne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Až na jednu všechny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • neprehlednost vykladu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly nesystematické, zmatené, nic mi nedaly.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všetky-1.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [7]
  • Skripta "teoretická fyzika" - Štoll Tolar
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Štoll, Tolar: Teoretická fyzika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Teoretická fyzika - Štoll, Tolar
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta + anharmonicke kmity ze zapisku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta od Tolara a Stolla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stol, Tolar: Teoterická fyzika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta TF
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [5]
  • Na vypracování zadání bylo dost času. Pozitivně také hodnotím to, že některé obtížné partie nezkoušel. Na druhou stranu na to, jak byla ta zkouška obtížná bylo málo termínů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročná zkouška, ale nebyla tak strašná na rozdíl od zvěstí, které o ní kolovaly. Jediný problém byl, že jsem občas nepochopil otázku, na kterou se mě právě Jex ptal.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Díky odpuštění zkouškové písemky jsem měl poměrně usnadněnou úlohu. Do teorie je potřeba opravdu docela vidět, pan profesor se ptá na leccos.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Super těžká. Doufejte, že bude mít dobrou náladu. Ale jinak je v pohodě a dokonce i vtipkuje...třebaže obvykle na váš účet:-D
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkouska neni tak tezka, jak se povida; duvodem casteho vyhazovani jsou studenti, kteri na zkousku prijdou bez toho, aby se podivali do skript
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [16]2.25
1 :|==..................|12% [2]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [8]spíše ano
3 :|=======.............|37% [6]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [13]
1 :|=========...........|46% [6]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [17]3.94
1 :|=...................|5% [1]rozhodně ano
2 :|=...................|5% [1]spíše ano
3 :|===.................|17% [3]neutrální
4 :|======..............|29% [5]spíše ne
5 :|========............|41% [7]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [17]3.47
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|===.................|17% [3]spíše ano
3 :|=======.............|35% [6]neutrální
4 :|======..............|29% [5]spíše ne
5 :|===.................|17% [3]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [17]2.41
1 :|=======.............|35% [6]rozhodně ano
2 :|===.................|17% [3]spíše ano
3 :|======..............|29% [5]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|==..................|11% [2]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [22]
1 :|=...................|4% [1]0-2
2 :|==..................|9% [2]3-6
3 :|===.................|13% [3]7-10
4 :|=========...........|45% [10]11-14
5 :|=...................|4% [1]Slovní odpověď

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [20]1.00
1 :|=...................|5% [1]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|============........|60% [12]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [13]2.15
1 :|=====...............|23% [3]rozhodně ano
2 :|========............|38% [5]spíše ano
3 :|========............|38% [5]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [13]2.15
1 :|======..............|30% [4]rozhodně ano
2 :|========............|38% [5]spíše ano
3 :|===.................|15% [2]neutrální
4 :|===.................|15% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [13]2.54
1 :|========............|38% [5]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=========...........|46% [6]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|===.................|15% [2]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [13]2.23
1 :|=========...........|46% [6]rozhodně ano
2 :|=...................|7% [1]spíše ano
3 :|======..............|30% [4]neutrální
4 :|=...................|7% [1]spíše ne
5 :|=...................|7% [1]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [13]1.92
1 :|======..............|30% [4]rozhodně ano
2 :|=========...........|46% [6]spíše ano
3 :|=====...............|23% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [13]3.54
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|===.................|15% [2]spíše ano
3 :|========............|38% [5]neutrální
4 :|=====...............|23% [3]spíše ne
5 :|=====...............|23% [3]rozhodně ne