Celofakultní komentáře a hodnocení

X : Jste spokojeni s novým systémem hodnocení? [13]
  • Byla jsem zvykla na stary system a vyhovoval mi, ted mam zmatek ve znamkach a navic zjemneni znamkovaci stupnice dela znamky jakoby horsi vysvetlim na priklade: dvojky se kterou jsem u zkousky spokojena je najednou az treti stupen v poradi a to uz nevypada tak dobre, clovek z toho ziska dojem spatne znamky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je to rozhodne dobry.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslím, že to je naprosto jedno. Ale stejně všichni přemýšlejí o jedničce, dvojce či trojce než o áčku, céčku, éčku...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nektere otazky jsou formulovane nejasne: zda odpovidaji kredity nar.zk. by melo mit moznost vyjadrit se, jakym zpusobem neodpovidaji a pod. Student by mel mit moznost NEVYPLNIT nektere body. Vysledna znamka prednasejicimu je vysoce neodpovidajici ve vztahu k pokladanym otazkam.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Není špatné, že se škála známek zvětšila, ale moc se mi nelíbí přepočítávání písmenek na klasické známky. Jediné A odpovídá jedničce ( a moc často se nedává ) a B už se bere jako dvojka ( i když člověk by řekl, že je to něco jako 1- ), což snižuje šanci na získání prospěchového stipendia.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Proč amerikanizovat? Chci klasický číselný systém 1,2,3
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Spíše to přineslo zmatek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zřejmě by se měly aktualizovat Odstavce 2 a 3, Článku 23, Studijního a zkušebního řádu ČVUT v Bílé knize (strana 251).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ano, jediné co tak matou starší a zaběhlé profesory.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • mno, urcite je to posun k lepsimu, ale jde spise o lepsi a funkcnejsi rozhrani, obsah zustava porad stejny! chybi mi tady kolonky na obecne hodnoceni deni na CVUT a fakulte (vyhlasky,...) ne vsechno se da preci rozdelit na M+F+I premety... vzdy pote, co jsem vyplnil predmet, naskocila hlaska ukladani, cekejte prosim, nebo neco takoveho a nic se nedelo... data se nastesti vzdy ulozila, ale stranku jsem musel znovu nacist... to nepusobi uplne dobre
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nevím, co je to za výmysl. Zbytečný bordel. Snažíme se o sjednocení s čímsi, co asi říká: Proč bychom něco dělali jednoduše, když to můžeme udělat složitě? Navíc, když chtějí příbuzní vědět, jak se daří studentovi, tak třeba takové D, uspokojivě nebo E dostatečně, odpovídá známkám 2- a 3, jenže starší generace si řekne, že D je jako čtyřka a E jako koule, takže jak říkám- zmatek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vsem to komplikuje zivot (zejmena zkousejicim pri zapisu do indexu).
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Jste spokojeni s náplní studia matematických disciplín? [13]
  • Chybi mi predmetů ktery by navazoval n Algebru tretiho rocniku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Matematika v prvním semestru je zábavná :) Ale nemusím připomínat, že pro fyziku se aparát včas nenaučíte, ale to se diskutuje každý rok.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokud nekdo prisel na Jaderku s tim, ze bude studovat modelovani, tak ho skola pri soucasnem pristupu modelovat rozhodne nenauci. Chybi temer jakykoli zpusob ziskavani praxe v modelovani, navaznost numeriky na informatiku, ... Jinak jsem spokojen s teoretickymi disciplinami, ktere jsou na velmi vysoke urovni.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zdá se mi, že výuka matematiky má na FJFI velmi dobrou úroveň. Vyzdvihl bych zejména přednášky MAP a LAP, na které bylo radost chodit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Docela mi vadí, že rozebíráme podrobně posloupnosti nebo zobrazení, ale ve fyzice potřebujeme metody, které se nazčíme až ve druhém či třetím ročníku. Mohli bychom se už na konci prvního semestru např. naučit řešit diferenciální rovnice nebo alespoň integrovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Když mám hlavně matematické předměty, začnou se mi časem zajídat. Ano, většinou bývá látka srozumitelně vyložena, ale často mi připadá, že se mnohé věci zbytečně rozpitvávají a o mnohých jiných se ani nedovíme.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • MAA3 - výborný přemět, konečně to všechno začínám chápat. NM - ten mě zas tak neoslovil, ale dobré je to znát ty algoritmy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Matematický aparát nestačí pro fyzikální příklady a navíc se látka dřív "probere" ve fyzice, než v matematice..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Studium matematiky mi příjde přehnané a zbytečné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bohužel ve vyšším ročníku nejsou cvičení, která by osvěžovala znalosti matematiky. Možná by nebyl špatný volitelný/dobrovolný předmět, kde by se počítali různé druhy příkladů od limit přes integrály a diferenciální rovnice až po Taylora apod... já bych se přihlásil.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • neni tu na to kolonka, tak to napisu sem: k obecnemu deni na fakulte: rozhodne se mi nelibi zavedeni limitu na vyjezd studenta do zahranici s ohledem na prumer, prijde mi to nespravedlive pro ty, co o tom nevedeli drive, a zbytecne restriktivni... fakulta by mela koukat, aby vyjizdelo vic lidi a ne jim v tom zamezovat! navrh na posunuti semestru a zkraceny zapis predmetu v zari je dost sileny a nemyslim si, ze bude v praxi fungovat... myslim, ze by byla dobra vetsi diskuse se studenty v teto veci... naopak kladne hodnotim zavedeni skaly A-F, prijde mi to spravedlivejsi; obecne mi prijdou nove prijimana opatreni na jaderce zbytecne restriktivni, myslim, ze by byla dobra diskuse i se studenty anebo anketa k tomuto pouze uvnitr FJFI
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přeci jen bych byla raději, abych nemusela tomu dávat o dost víc času než ostatní studenti, abych vůbec prolezla.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ve třetím ročníku postrádám matematické předměty, rád bych aby byl zřízen předmět něco na způsob matematické počítání, kde bychom počítali příklady, abychom to nezapomněli z analýz, stačil by jen předmět za zápočet za účast - nepovinné, jak jsem psal, jenom pro připomenutí všeho, co jsme se dosud naučili
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Jste spokojeni s náplní studia fyzikálních disciplín? [14]
  • Co se týče vyučované látky, nemám vážnějších výhrad. Mrzí mě, že v úrovni přednášek i cvičení je fyzika na FJFI v prvním ročníku zastiňována matematikou, a to i přesto, že se jedná o školu vychovávající hlavně fyziky, a ne čisté matematiky. V porovnání s kurzy fyziky z MIT, dostupnými na internetu, má naše katedra fyziky ještě co dohánět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měli jsme dobrého a náročného cvičícího (Rameš), což je podle mě důležité.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • uz delsi dobu jsem zadny fyzikalni predmet nemela, tedy je pro me tato otazka irelevantni
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zadne nemam. Nastesti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Fyzikou jsem a podle stujního plánu i budu téměř nedotčen
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • lišíse kvalita přednášejících i cvičících VOAF - celkem přínosné TEF - celkem taky, ale dost náročné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Matematický aparát nestačí pro fyzikální příklady a navíc se látka dřív "probere" ve fyzice, než v matematice..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vadí mi, že už v prvním semestru používáme diferenciální vektorový počet a přitom pořádně nevíme, o co vlastně jde. Pak se to sice na zkoušku naučíme, ale ve to pak chápe málokdo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Často velmi náročné, především z absence dostatečného matematického aparátu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • informatici a matematici maji zbytecne moc povinnych fyzik (VOAF, TF apod.)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Krome dejin fyziky, ktere jsou spis o zajimavostech nez o znalostech, zadne nemam.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nemůžu posoudit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ovšem, vždy záleží, jak poutavě přednášející podá látku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • v tomto semstru uz nastesti zadne nemame, urcite bych jich ale v zakladnim studiu ubral (termika, termodynamika, zkratil vlneni), nebo je zkratil nebo je dal vyberova (varianta predmetu A, B stejne jako u matematik) a naopak bych pridal povinne informatiky a programovani, ktere stejne potrebuji vicemene vsichni a prijde mi mnohem dulezitejsi nez mit za sebou kurzy fyziky odprednasene v pochybne kvalite!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Jste spokojeni s náplní studia informatických disciplín? [12]
  • Nejsem a nikdy nebudu programátor, ale Pascal pro mě nebyl problém.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokud nekdo prisel na Jaderku s tim, ze bude studovat modelovani, tak ho skola pri soucasnem pristupu modelovat rozhodne nenauci. Chybi temer jakykoli zpusob ziskavani praxe v modelovani, navaznost numeriky na informatiku, ...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jsem rád, že jsem se naučil Pascal. Na druhou stranu: proč ne třeba C++?
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro lidi, kteří o dané problematice již něco vědí není výuka přínosem. Lidé, kteří se s problematikou (programování) setkávaní prvně se nemají šanci "chytit", protože se vyučující snaží vyhovět oběma skupinám....
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skoro mám pocit, jakoby na informatických oborech diplom dával za matematiku a nikoliv odborné znalosti. Odcházím a jsem docela zklamaný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Studuji navazující mgr. studium SI, matematické základy mám sice dokonalé, ale do praxe se jako softwarový analytik nemám s čím dostat. A přitom by stačilo zavést jen pár volitelných předmětů navíc.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V rlzných předmětech se dělá pořád dokola to samé. Nechápu proč se například v prvním ročníku SOFE učí pascal, který se v praxi vůbec nepoužívá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • doufal jsem že se s informatikou už nikdy nesetkám, a v předmětu numerická matematika B musíme na zápočet udělat program, což je nemilé obzvláště když jsem jediné programování absolvoval v prvním semestru (základy programování), tím předmětem jsem prolezl s odřenou prdelí...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Je co zlepšit, ale v součtu dostačující.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan Virius je dabel :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prakticky žádné nejsou...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • rozhodne pridat v zakladnim studiu!!! klidne i povinne... ZPRO jako povinny programovaci predmet nestaci... na NUM se po nas treba chce naprogr. zapoctovy program, ale odkud to sakra mame umet!?!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

X : Jste spokojeni s novým systémem hodnocení? [67] 2.70
1 : |==..................| 10 % [7] rozhodně ano
2 : |======..............| 32 % [22] spíše ano
3 : |===.................| 17 % [12] ano i ne
4 : |==..................| 8 % [6] spíše ne
5 : |==..................| 10 % [7] rozhodně ne

X : Jste spokojeni s náplní studia matematických disciplín? [67] 2.06
1 : |======..............| 28 % [19] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [19] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [10] ano i ne
4 : |==..................| 8 % [6] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

X : Jste spokojeni s náplní studia fyzikálních disciplín? [68] 2.70
1 : |=...................| 7 % [5] rozhodně ano
2 : |======..............| 29 % [20] spíše ano
3 : |=====...............| 26 % [18] ano i ne
4 : |==..................| 11 % [8] spíše ne
5 : |=...................| 4 % [3] rozhodně ne

X : Jste spokojeni s náplní studia informatických disciplín? [66] 2.69
1 : |==..................| 9 % [6] rozhodně ano
2 : |======..............| 31 % [21] spíše ano
3 : |====................| 21 % [14] ano i ne
4 : |===.................| 15 % [10] spíše ne
5 : |=...................| 4 % [3] rozhodně ne