01LA1  >  Lineární algebra 1

Počet hodnotících: 34 / 224 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 224 studentů.
Ukončilo předmět: 139 studentů.
|============........| 62 %

Háková Lenka [ ]
Hatka Martin [ ]
Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. [ Přednášející, Cvičící ]
Chalupecký Vladimír Ing. Ph.D. [ ]
Klika Václav Ing. [ ]
Křivánek Ondřej [ ]
Macáš Dominik [ ]
Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Pytlíček Jiří prom.mat. [ Cvičící ]
Záhorský Tibor Doc. prom.mat.,CSc. [ ]

N : Poznámky k předmětu [31]
  • Na přednášky skoro nikdo nechodil, vše bylo de facto ve skriptech. A pochybuji, že by pan docent přístup k přednášce změnil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podle mého názoru ten předmět nebyl špatný, ale co mi nejvíce vadilo bal fakt, že když jsem na chvíli ztratil koncentraci, tak už jsem se pak těžko znovu chytal. Udržet koncentraci po 100 minut na čistě matematickém a dosti abstraktním předmětu není vůbec snadné. Nějaká pětiminutová přestávka by jistě přišla vhod.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • První setkání s lineární algebrou, přes počáteční zděšení se nakonec testy ukázaly jako velmi jednoduché( když do toho člověk viděl)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět je v podstatě jen o tom umět dobře počítat (sčítání a násobení do stovky), nespat na cvikách a mít nějakou minimální představivost, nesrovnatelný s LAP.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tak nějak zvláštně se to míchalo s Algebrou Plus. Člověk byl občas zmatený, zda má zrovna kreslit šipky nebo ne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jako přínos beru práci se soustavami rovnic a maticemi a zvládnutí základu pro další studium algebry.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro zájemce o algebru plus naprosto triviální.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky jsou bohužel jen přeřikávání skript.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Samotný úvod do algebry, hodí se aby pak později studen pochopil vysokoškolský náhled na matice. Pokuď plánujete bečkovou matematiku, tak na přednášky skoro ani chodit nemusíte a stačí v pohodě cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Testy v průběhu semestru jsou mnohem lepší než případná zkouška.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Nejoblíbenější předmět - dáno i skvělou souhrou přednášejícího a cvičícího.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na začátku se předmět jevil obtížně, ale jeho zvládnutí se časem ukáže skoro jako hračka :-]
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • spocitat priklady neni zas takovy problem... je to zapocet prakticky zadarmo, kdyz se teorie nevyzaduje... jen tu teorii ted v LS trochu postradam.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zásadní předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hodně důležité byly cvičení, ta pomohla k pochopení nové látky a často osvětlila nic neříkající nové pojmy z přednášky. Uvedení nějakého mini příkladu nebo naznačení použití během přednášky po probrané nové látce by bylo rozhodně přínosem!
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Předmět byl pro mne lehčí než Matematická Analýza
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • S úrovní předmětu jsem byla spokojena.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Predmet sam o sebe je mimoriadne dolezity, avsak pristup prednasajuceho ako aj uroven studijnych materialov (skripta pana Pytlicka) tomu nezodpoveda.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Když se na učivo člověk občas mrknul, plně to stačilo, dostat klasifikovaný zápočet nebylo těžké.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášky byly k ničemu, ocenil bych 3 testy během semestru místo současných 2.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Šlo to
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • fduzijbiuzg
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Myslím, že přednášky k tomuto předmětu by nemusely stavět na systému definice-věta-důkaz, přišlo mi to celkem monotónní a uspávající (navíc v podání doc. Humhala). Nehledě na to, že budoucí "béčkaři" 99% z přednesených vět vidí na přednášce poprvé a naposledy a přednáška je tak pro ně téměř bezcenná.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • predmed byl misty zajimavy a zabavny, jindy obtizny a zmateny
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky pana docenta značně uspávající. Cvičení měli podle mě dostatečnou úroveň. Písemky se dali vcelku bez problémů napsat.
    Studijní průměr: neuveden
  • hodně teorie, málo praktických příkladů využití,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jednoznacne najobtiaznejsi predmet prveho semestru, aspon podla mna
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nepříliš přínosné přednášky, v podstatě předčítání skript.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Zatím jsem v ostatních předmětech prakticky nezpozoroval potřebu znalostí z tohoto předmětu, takže se mi prozatím jeví jako zbytečný. Časem ale nejspíš jeho význam poznám.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [34] 2.15
1 : |======..............| 29 % [10] rozhodně ano
2 : |========............| 41 % [14] spíše ano
3 : |===.................| 17 % [6] neutrální
4 : |==..................| 8 % [3] spíše ne
5 : |....................| 2 % [1] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [34] 2.09
1 : |======..............| 32 % [11] rozhodně ano
2 : |========............| 41 % [14] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [5] neutrální
4 : |==..................| 8 % [3] spíše ne
5 : |....................| 2 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [34]
1 : |=====...............| 26 % [9] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [5] spíše ano
3 : |======..............| 29 % [10] ano i ne
4 : |======..............| 29 % [10] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [34]
1 : |==..................| 8 % [3] rozhodně ano
2 : |========............| 38 % [13] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [5] ano i ne
4 : |======..............| 32 % [11] spíše ne
5 : |=...................| 5 % [2] rozhodně ne