01MAM  >  Matematické minimum

Počet hodnotících: 9 / 88 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 88 studentů.
Ukončilo předmět: 46 studentů.
|==========..........| 52 %

Pošta Severin Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu [9]
  • Sledovat na cvičení z předmětu MAM studenty, kteří nezvládají látku 8. třídy základní školy, a přitom mají tu drzost chtít studovat na FJFI, je pro studenta plně ovládajícího středoškolskou matematiku nesmírným utrpením. Zásadní změna podmínek zisku zápočtu na předposledním cvičení byla velmi nepříjemná a nečestná, jelikož na začátku nic podobného řečeno nebylo, dokonce ani nic podobného nebylo naznačeno. Tento předmět jakožto "druhou šanci" pro propadlíky v matematice v prvním semestru po jeho absolvování shledávám zbytečným. Kdo nezvládá matematickou látku základní školy, toho ji tento předmět již nenaučí, a ti, kdo ho absolvují s vidinou možnosti zopakovat si zápočtové testy z algebry a analýzy, si tuto možnost nezaslouží, protože se měli řádně připravit již na první řádné testy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byla to sranda
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dufam, ze si pan Posta to vtipkovanie (resp. zosmiesnovanie) studentov pred tabulou poriadne uzil. Asi si to v minulosti sam odtrpel, a teraz sa snazi vyzurit na svojich studentoch, inak si to neviem vysvetlit. Obcas sa mu "vtipy" podarili, obcas nie. Predpokladam, ze ucelom tohto predmetu bolo studentov skor prilakat k matematike, resp. pomoct im, nie odlakat. Pan prednasajuci ma vsak na to pravdepodobne odlisny nazor... Lebo na prednaskach to tak naozaj nevyzeralo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Spíš než předmět byl náročný vyučující. Neuvěřitelně arogantní a nafoukaný... takovýto člověk nemá na to aby během práce komunikoval s dalšími lidmi a rozhodně né vyučoval (jeho přístup odradil velké množství lidí, kteří pak raději odešli ze školy-vím stoprocentně o 5-ti lidech).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro mě osobně povinností (kvůli LA) byl předmět zbytečnou buzerací kvůli 100% docházce.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • proste ZLO :)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • opravdu ZLO, hlavně na časovou náročnost
    Studijní průměr: neuveden
  • super predmet, ktery mi dost pripomnel pocitat SS matiku
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice kvalitně probraná látka se správným přístupem.
    Studijní průměr: neuveden

N : Předmět byl pro mne přínosem. [9] 2.22
1 : |=========...........| 44 % [4] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ne
5 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [9] 3.00
1 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ano
2 : |==..................| 11 % [1] spíše ano
3 : |===========.........| 55 % [5] neutrální
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ne
5 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [9]
1 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ano
2 : |==..................| 11 % [1] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] ano i ne
4 : |=======.............| 33 % [3] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [3] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [9]
1 : |=======.............| 33 % [3] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] ano i ne
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ne
5 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ne