01VAM  >  Variační metody

Počet hodnotících: 6 / 17
Procento hodnotících: 35 %
|=======.............|

Zapsaných na předmět: 17 studentů.
Ukončilo předmět: 14 studentů.
|================....| 82 %

Beneš Michal Doc.Dr.Ing. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [6]
  • Bylo mi receno, ze se zde muzu vyjadrit i k jinym predmetum. Celkove mi prijde, ze predmet bez ukolu nebo cviceni jakoby nebyl (pokud o nej nemam zajem) - "staci" se naucit na zkousku, pri vypracovavani ukolu si clovek vic zapremysli a danou latku osvoji. V prvnim rocniku jsem byla docela vyklepana a pisemky, ukoly, cviceni me stimulovaly k praci, bohuzel ve vyssich rocnicich techto "stimulatoru" ubyva. Pisemka donuti cloveka prubezne se pripravovat, ale i nejake povinne ukoly by me nutily udrzovat si prehled o tom, co se probira, plus ukolu je, ze by me nestresovaly. Momentalne nemusim behem roku delat skoro nic, "staci" si sednout o zkouskovem. Na mag. studiu bych uvitala vetsi benevolenci ve vybirani predmetu, idealni by bylo, kdyby byly skupiny predmetu ze stejne oblasti a z kazde skupiny by si student musel vybrat aspon jeden predmet, ktery behem studia absolvuje, a z oboru, ktery ho zajima, by si mohl vzit vsechny predmety, coz vzhledem k velikosti fakulty asi moc nepujde :(. Konkretne: ALG - hodne
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Další numerika docenta Beneše. Rozčilovalo mě, že musím znovu vidět vybrané partie z funkcionální analýzy; pan profesor Havlíček ji už jednou odpřednášel! Chápu, že se to dělalo kvůli těm třeťákům béčkařům, ale proč potom, když už tam musíme sedět, s nima máme společné přednášky? Nutí to pak nedávat pozor a dělat si něco svého, čímž je má přítomnost tam zbytečná. Na druhou stranu barevné zápisky na tabuli jsou přehledné a hezky se z nich pak učí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobre a exaktne odprednaseny predmet, ocenil bych akorat vice aplikaci a procviceni. Jedine, co muzu vytknout je povinna dochazka na prednaskach - tomu opravdu nerozumim, co si tim prednasejici chce dokazat a co tim sleduje, navic ve ctvrtem rocniku... prijde mi to jako sikana studentu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na VAMu jsem se dozdvedel v podstate to, co na NUMcv, FA a 02TEF. Nevidím v tomto předmětu příliš přínos. Ostatně i předchozí numerické předmětů jsou vyučovány podle postupů desítky let starých, úplně chybí například symetrie při řešení DR a další moderní metody. Kdyby se vypustil např. DIFR a SEDR, moje úroveň znalostí by se vůbec nezměnila. Za celé studium nebyl předmět, kde by si člověk na cvičení pořádně vyzkoušel implementaci nějakých metod (až na zápočtový program na NUM, ale to je opravdu vyjímka). Možná byly nějaké volitelné předměty, ale při nabitosti studia MM je to docela problém...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • další benešovina - nepobaví, nenadchne, ale asi je to důležité a potřebné...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na předmětu mi vadilo hlavně opakování základních topologických pojmů v kombinaci s "povinnou" docházkou. Čas jsou peníze a pro áčkaře, kteří se s tímto setkali ve druháku je to vážně otrava.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [6] 2.33
1 : |===.................| 16 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [3] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [1] neutrální
4 : |===.................| 16 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [6] 3.00
1 : |===.................| 16 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=============.......| 66 % [4] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |===.................| 16 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [6]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [3] ano i ne
4 : |==========..........| 50 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [6]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [2] ano i ne
4 : |=======.............| 33 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne