02MECH  >  Mechanika

Počet hodnotících: 26 / 193 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 193 studentů.
Ukončilo předmět: 106 studentů.
|===========.........| 54 %

Břeň David RNDr. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Havránková Eva RNDr. [ Zkoušející ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ Zkoušející ]
Jex Igor Prof.Ing. DrSc. [ ]
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Zkoušející ]
Uhlíř Miloš RNDr. [ Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu [23]
  • Když jsem se to pak všecko naučil, tak se mi to prostě muselo začít líbit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejtěžší předmět v semestru, z přednášek ani ze cvičení jsem si příliš neodnesl, naštěstí skripta jsou velmi kvalitní. Nároky u zkoušky byly zřejmě mnohem vyšší než v minulých letech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • obtížné začátky vysokoškolské fyziky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice zajímavé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velký skok oproti středoškolské mechanice, i když příklady nebyly tak náročné. Spíše pokulhávala matematika.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • poměrně složitá matematika a to i v porovnání s matematickými předměty. Ale bez ní to nejde
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Především jsem bojoval s matematickým aparátem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Student podla mna nema sancu pochopit do hlbky to mnozstvo prebraneho uciva za jeden polrok. Vysoko ale ocenujem kvalitne skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Brána do fyziky, co víc dodat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Solidní předmět, který naučí se učit, naučí aplikovat ve fyzice vysokoškolskou matematiku a dodá poznatky aplikovatelné při komunikaci se studenty jiných technických fakult.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi nejnáročnější předmět semestru, jako hlavní nedostatek vidím to, že se tu pracuje s matematickým aparátem, který v podstatě nikdo neovládá a nějaké 2 úvodní přednášky o něm to jistě nezmění :-[
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Po pochopení matematického aparátu šlo vše mnohem lépe. Přednášky - Jednou zábava (odvozování něčeho, co není jasné ze skript), jednou nuda (opisování skript).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prostě mechanika...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Keby v skriptách na mechaniku bolo všetko korektne odvodené tak by mali 400 strán. Preto sa oplatilo chodiť na prednášku, opísať tie medzikroky aj ked vtedy som tomu ešte vôbec nerozumel.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • kvuli nekorespondujici urovni matematiky obcas ponekud dogmaticke
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Má-li člověk záklaky z mechaniky ze střední, nejsou zas takovým problémem příklady jako teorie... Teorie je dost našroubovaná do derivací a integrálů a důkazy, který se u zkoušky vyžadovaly, nejsou na prvni pohled zas tak zrejmy... Zadna tragedie to ale neni :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět mě bavil a zaujal. Prohloubil jsem si znalosti Mechaniky
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • moc vysokoskolskej matiky vo fyzike este pred tym nez sme sa s nou vobec stretli na analyze alebo algebre
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejobtížnější předmět prvního semestru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Než jsem si zvykl na vysokou školu, dalo to zabrat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky místy nesrozumitelné, časté odbočování od látky. Jinak určitě zajímavě podané
    Studijní průměr: neuveden

N : Předmět byl pro mne přínosem. [26] 1.62
1 : |===========.........| 53 % [14] rozhodně ano
2 : |=======.............| 34 % [9] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [2] neutrální
4 : |=...................| 3 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [26] 1.58
1 : |=============.......| 65 % [17] rozhodně ano
2 : |====................| 19 % [5] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [2] neutrální
4 : |=...................| 7 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [26]
1 : |=========...........| 46 % [12] rozhodně ano
2 : |=======.............| 34 % [9] spíše ano
3 : |====................| 19 % [5] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [26]
1 : |======..............| 30 % [8] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [13] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [2] ano i ne
4 : |==..................| 11 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne