02VOAF  >  Vlnění, optika a atomová fyzika

Počet hodnotících: 13 / 122 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 122 studentů.
Ukončilo předmět: 61 studentů.
|==========..........| 50 %

Tolar Jiří Prof.Ing. DrSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [12]
  • Materiály pro studium atomové fyziky nebyly příliš přívětivé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro mě velmi zajímavý předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky bylo docela fajn, jelo se přesně podle skript, takže když člověk něco zmeškal, tak se nic tak hrozného nestalo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozhodně zajímavý a přínosný kurs. Elektronická skripta jsou velké plus. Škoda, že dosud ve skriptech chybí kapitoly o atomové fyzice.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý a užitečný předmět právem patřící k základnímu kurzu fyziky. Jeho poznatky se hojně využijí v letním praktiku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pěkné bylo množství pokusů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět. Cvičil mně Hynek Lavička, který není z nějakého důvodu v seznamu. Podle anket z minulých let by cvičení s ním měla být strašná, nicméně nebylo tomu tak. Že by byl arogantní a nevěnoval se nám se nedá v žádném případě říct, naopak se mi líbily jeho dotazy "a k čemu je to dobrý?", člověk se tak často dozvěděl co se to vlastně učí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • další z povinných fyzik. poslední část (atomová fyzika) mi příliš nesedla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět byl zajímavý a nemám k němu poznámky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zábavný a zajímavý předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro fyziky je to asi zajímavý předmět.... Pro budoucí softwaráře moc ne. Ale odpřednášený je výborně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zajímavý předmět, bohužel chybí skripta k atomové fyzice
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [13] 1.69
1 : |=========...........| 46 % [6] rozhodně ano
2 : |========............| 38 % [5] spíše ano
3 : |===.................| 15 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [13] 1.54
1 : |===========.........| 53 % [7] rozhodně ano
2 : |========............| 38 % [5] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [13]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=...................| 7 % [1] spíše ano
3 : |==============......| 69 % [9] ano i ne
4 : |=====...............| 23 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [13]
1 : |======..............| 30 % [4] rozhodně ano
2 : |========............| 38 % [5] spíše ano
3 : |===.................| 15 % [2] ano i ne
4 : |===.................| 15 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne