04AP3  >  Angličtina P3

Počet hodnotících: 14 / 78 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 78 studentů.
Ukončilo předmět: 73 studentů.
|===================.| 93 %

Čápová Hana Mgr. [ ]
Dvořáková Irena prom.fil. [ ]
Šťovíčková Jolana Mgr. [ ]
Wright Lesley Anne Bc. [ Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu [14]
  • ^_^
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo to dost jednoduché na to, že to měla být pokročilá angličtina.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dost jednoduchý předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mandatory question
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Poněkud nevyvážené, něketeré části vyloženě jednoduché, jiné poměrně obtížné, ale celkově hodnotím jako dobrý kurz.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prezentace - asi jediné světélko na konci opravdu temného a dlouhého tunelu, jinak úkoly, které zatížily pouze časově nikoliv již intelektuálně
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zadne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • žádné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nejdriv spousta otravnych ukolu, ktere zabraly dost casu a nakonec trivialni zapoctovy test.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nemam zadne poznamky, proste klasicky nudna anglictina
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nic
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • O hodinách jsme toho moc neprobrali, zato domácí úkoly mnohdy zabraly i celý víkend. Zbytečně ztracený čas, který se mohl dát využít jinak
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Po předchozích 2 semestrech mě šokoval především poměrně rapidní nárůst požadovaných domácích úkolů - úkoly přinejmenším ob hodinu + projekt a na závěr skupinová prezentace. V době, kdy jsem začínal pracovat na bakalářské práci jsem to rozhodně nevítal.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Triviální a nezajímavý, nulová interakce Lesley, nuda. Každý si dělal něco jiného. Málo mluvení..
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [14] 3.21
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====................| 21 % [3] spíše ano
3 : |========............| 42 % [6] neutrální
4 : |======..............| 28 % [4] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [14] 2.64
1 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ano
2 : |===========.........| 57 % [8] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [1] neutrální
4 : |====................| 21 % [3] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [14]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====................| 21 % [3] ano i ne
4 : |========............| 42 % [6] spíše ne
5 : |=======.............| 35 % [5] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [14]
1 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [4] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [4] ano i ne
4 : |======..............| 28 % [4] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ne